ליאנה21
תגובות וממשיכהההה :)

אגדת אור שמש – פרק 3

ליאנה21 21/10/2014 630 צפיות 2 תגובות
תגובות וממשיכהההה :)

סאנה העבירה כמחצית מיומה מידי יום בספרייה, בחיפושים אחר ספר בעל כתובה כלשהי, אך יצאה משם תמיד בידיים ריקות.
"אנחנו מתחילים בית ספר ביום רביעי," אמר שיין, כשנכנס לחדרה של סאנה.
"וואו, מה הולך פה?" הבוא שאל כשראה את דליי הצבע ואת סאנה לבושה בגופייה ומכנס קצר, ובידה מברשת צביעה.
"אני צובעת את החדר המחריד הזה," לחשה סאנה.
"לאיזה צבע?" הוא שאל בחיוך.
"תכלת." היא השיבה לו חיוך. "רוצה לעזור לי?"
"ממתי אני יודע לצבוע?" הוא גיחך.
"ממתי אני יודעת לצבוע?!" היא כמעט צעקה בחיוך, למרות כל הריבים ביניהם, ועצם זה ששיין הוא ילד שמלא באגו, סאנה דיי חיבבה אותו.
"אני אעזור לך עוד מעט," הוא הרים גבה בחיוך "אני צריך לנפנף מישהי." הוא קרץ וסגר את דלתה.
"כמו תמיד," היא לחשה והמשיכה בעבודת הצביעה שלה.
לאחר שעתיים אינטנסיביות, כשסאנה כמעט גמרה את מלאכת הצביעה, דרק נכנס לחדרה, וכמו שיין, שאל מה מעשייה, ולאחר מכן, החליט לעזור לה.
"אז רגע, את לא מתכוונת..אני יודע..לעשות משהו מיוחד?" שאל דרק.
"מה, משהו כמו גרפיטי?" היא הסתובבה אליו, במבט חושב.
"כן, לדוגמא." הוא המשיך לצבוע.
"דווקא חשבתי על משהו." סאנה חייכה, והמשיכה לצבוע.
"מה זאת הטבעת הזאת שעל ידך?" שאל דרק בסקרנות, והביט בטבעת הזהובה של סאנה.
"מצאתי אותה מתחת למיטה. נחמדה, לא?" סאנה חייכה.
"מתחת למיטה?" הוא שאל "מעניין…" הוא הבליע חיוך.
כעבור חצי שעה הם סיימו, וסאנה יצאה מחדרה, כדי לבדוק איפה שיין שהבטיח לעזור לה, אך היא לא מצאה אותו, לכן ניגשה לספרייה לחפש שוב את הפר עליו היא חלמה.
שעות על גבי שעות הייתה מבלה בספרייה, באותו הערב, היא הייתה מותשת ממלאכת הצביעה, ובלי לשים לב נרדמה בספרייה, ושם, הופיע לה חלום חדש.
בחלום, היא תמיד הייתה בקרחת יער, והיא עמדה יחד עם אחיה דרק, ודיברה עם מין גובלין ירוק, הגובלין אמר לה את אותו הדבר שהצל אמר לה
".Unapaswa kuona" הוא לחש לה בזמן שלידו ישבה אישה מבוגרת וסרגה סריג בצע כתום.
הוא הגיש לה את הספר וחייך, סאנה הורידה את מבטה, לכיוון הספר, ואז האותיות שלו התחילו להתבהר, והשם שלו נראה באופן ברור:
'איך לבנות אמבטיה בלי דאגות- המדריך לעובד הבוגר.'
סאנה התעוררה בפתאומיות, מבוהלת והמומה כאחד, היא נעמדה על רגליה, מסתכלת מסביב היכן היא נמצאת, ואז נזכרת בחלומה.
"ברור," היא לחשה "זה הספר של דרק."


תגובות (2)

uta uta

יש לך כתב מושלםם! אני חייב לקרוא את ההמשך! דחוף!

21/10/2014 19:30

אהבתי! תמשיכי דחוף! ומה איתך uta? אתה לא ממשיך?

21/10/2014 20:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך