Belijin722
והנה תפנית מזעזעת חחח מקווה שזה טוב ^^

אחרי יללת הזאב- פרק 5

Belijin722 24/07/2014 614 צפיות 2 תגובות
והנה תפנית מזעזעת חחח מקווה שזה טוב ^^

אחרי כמה נשימות עמוקות והכנה נפשית עמוקה ראפ החליטה להיכנס לבסוף למועדון.
אשלי ואביו של מייק לא היו במועדון אבל צעירים מעטים כבר נכנסו מכניסות אחוריות והתחילו להתיישב על הספות.
ראפ תפסה מקום ליד צעירה בשם בריטני שהייתה גדולה ממנה בקמה חודשים בלבד אך למרות זאת כבר עברה את מבחניה והייתה חלק מהלהקה.
הוריה של בריטני היו במקום השלישי בחוזקם וחשיבותם אחרי אביו של מייק ואחרי אשלי עצמה, אך הם היו אנשים שקטים, מסתוריים. בכל פעם שמבתיהם הצטלבו עם זה של ראפ שיערותיה שמרו לגמרי והיא הייתה חייבת להתאפר כדי לא להשמיע נהמה גרונית עמוקה. אך בריטני לא הייתה נוראה כל כך, שיעה הזהוב היה מסופר בתספורת קרה זהה לזו של אימה, ועיניה נצצו בירוק כמו של רוב הזאבים.
"היי," חייכה ראפ בחיבות והתיישבה ליד בריטני שהייתה עסוקה בטלפון הנייד שלה.
"היי," היא השיבה בחיוך וחזרה להביט במסך.
ראפ חשבה על האפשריות שיש לה בזמן שסרקה את החדר. זאבים צעירים נוספים התחילו למלא את הספות ובינהם ג'ספר, ראפ ידעה שעם היא לא תמצא איזה עיסוק הוא יתחיל לדבר איתה, ואחרי מה ששמעה היא לא הייתה מוכנה בכלל לדיבורים בטח שלא עם ג'ספר.
ראפ שלפה מכיס מכנסיה את הטלפון הנייד שלה בתקווה למצוא איזה זכר לאיימי, תקוותיה נענו כשהיא גילתה שקבלה הודעת טקסט ותמונה.
בהודה הייתה כתוב 'נהנת מכל רגע' ובתמונה המצורפת נראתה דמותה של איימי כשעיניה פתוחות למחצה. היא נתנה לבחור שחום ונאה נשיקה בלחי, נראה היה שהבחור, ג'קסון, נהנה מאוד.
לרגע מחשבות זדוניות ומהולות בקנאה התגנבו למוחה של ראפ, כלומר היא הייתה כמעט בת שש עשרה ועד לא היה לה אפילו רומן אחד כשבנות רבות בגילה כבר איבדו את בתוליהם מזמן.
רעש מוכר של צעדי נעלי עקב וחזיר את ראפ ומציאות והיא הרימה את ראשה, להפתעתה לא נותרו כלל מכונות על הספות ואשלי צעדה בחדר בדרמתיות.
"ראפ, תוכלי לומר לי איפה איימי?" שאלה אשלי ונעמדה במרכז החדר מול הספות כשהיא מיישרת מבט נוקב וירוק לעברה של ראפ.
"אני לא יודעת," אמרה ראפ במהירות, היא תמיד הייתה טובה בשקרים ואפילו האינטואיציה החזקה של אשלי לא עלתה עליה.
"אני כבר אטפל בה," מלמלה אשלי לעצמה.
"עם כך נתחיל בשיעור, אבל זה לא יהיה שיעור היסטוריה רגיל של ההיסטוריה המרתקת של בני לופה. הפעם אני אלמד אתכם על ההיסטוריה של בני לוקאון," אשלי השתתקה לרגע.
ראפ עצרה את נשימתה. אשלי אברה על איסור של אביו של מייק למרות שהוא הוראה לה לא לעשות זאת באופן ישיר, היא הולכת לספר לכולם על בני לוקאון.
"עם כך נתחיל," אמרה אשלי אחרי שדקות רבות איש לא הוציא הגה. "כמו שאתם יודעים מקורה של לופה הוא במיתולוגיה הרומית, בתור פרס מהאלים על כך ששמרה על רומוס ורומולוס היא הפכה לבת אדם, אני הרי יודעת שכולכם כבר מכירים את הסיפור. בכל מקרה, במיתולוגיה היה אגם זאב נוסף שלנו היה לוקאון."
רק למשמע שמו גופה של ראפ נדרך.
"לוקאון בניגוד ללופה קיבל את ההפיכה לזאב בתור עונש, עונש על כך שאכל בשר אדם."
ראפ הרגישה גוש ענגי בגרונה, היא שמעה על קניבלים אבל קניבלים היו אוכלים בשר אדם רק כאשר הוא היה מת וגם זה בשביל לא לזרוק את הבשר מטעמי בזבוז. היא לא שמע מעולם על ליקאון אבל ידעה בוודאות שהוא לא עשה את מעשיו בשביל לחסוך.
"על ליקאון נגזר להיות האדם זאב הראשון ומאז זה מה שהוא-" דבריה של אשלי נקטעו בגלל רצף של אנשי זאב מבוגרים בהנהגתו של אביו של מייק.
"אמרתי לך לא לעשות את זה!" הוא נשמע עצבני הרבה יותר מקודם.
"אמרתי לך כבר שזה השיעור שלי!" החריזה אשלי.
ראפ ידע שמשהו לא בסדר כששניהם, אשלי ואביו של מייק שינו את צורתם לזאבים.


תגובות (2)

תמשיכיי

24/07/2014 16:34

*בכמה חודשים
-אפשר לחייך בחיבה לא בחיבות
״עברה״, לא ״אברה״ (אין מילה כזאת)
״בעודה״ ולא ״באודה״ ( אין מילה כזאת)

הערתי לך גם בסיפורים קודמים. התחלתי לקרוא היום אז אם את רוצה תתקני…
(רצוי שתתקני)
אני חושבת שכדאי לך לעבור על כל הפרקים שלך ולבדוק טעויות שכבר הערתי עליהם. כמו שאת כותבת ״עם״ במקום ״אם״ המון פעמים.
ו״משהוא״ במקום ״משהו״

02/08/2014 14:54
סיפורים נוספים שיעניינו אותך