הדרקון מהמבוך
אני טיילתי באיסלנד לאחרונה והמוטיב האיסלנדי עלול להופיע בחלק מסיפורי. הסיפור הזה נולד מאותו טיול.

איסלנד הנסתרת – הקדמה

הדרקון מהמבוך 23/08/2016 808 צפיות 5 תגובות
אני טיילתי באיסלנד לאחרונה והמוטיב האיסלנדי עלול להופיע בחלק מסיפורי. הסיפור הזה נולד מאותו טיול.

ברנד'ון ד'וד'וסון חזר לביתו משדה תפוחי האדמה הכושל שלו. אומנם היה כעת חורף, ושלג כיסה לחלוטין את השדה שלו ואת כל השדות השכנים, אבל הוא היה חייב, כמו כל איכר איסלנדי החובב רכילות, לבוא לראות את מה שקרה לחווה של משפחתו של בלדור הזקן והטוב. זה היה חורף קשה, ללא ספק – אולי אפילו אחד הקשה ביותר שברנד'ון חווה מעודו. אבל מה שקרה לחוותו של בלדור היה ללא כל שמץ של ספק יוצא דופן. החווה נמצאה הרוסה כולה, שבורה באמצעה וגגה קורס, וקפואה כולה. קרח כיסה כל פינה וכל קיר. נטיפי קרח אדירים, שלנטיפים כמותם לוקח שבועות רבים להיווצר, בקעו מתוך החווה. ובלדור ומשפחתו נעלמו בלי להשאיר עקבות.
כולם צפו להם גורל רע – לבנות את החווה על צלע הר הגעש הפעיל והעצום הקלה לא הייתה החלטה חכמה. אבל דווקא הקרח הוא שהביס אותם.
"סיפור עצוב, סיפור עצוב." מלמל ברנד'ון מתחת לזקנו בעוד הוא סוגר מאחוריו את הדלת ומגיף את חלונותיו מפני הרוח.
הוא לא שם לב ליצור הקטן, בעל המבנה האנושי אך הקטן מכדי להיות אדם, המביט בו מבעד לחלון.


תגובות (5)

חחח… הרגת אותי מצחוק עם התגיות…
:)

23/08/2016 22:45

מסתורי ומעניין… מחכה להמשך =)

23/08/2016 23:12

וואו מגניב! יש לך כמה שגיאות שהן לא בדיוק שגיאתיות- כתבת בהתחלה:"וגגה קרס, וקפואה כולה". החזרה על ו לא נדרשת…
לא הבנתי דבר מה-
"צלע הר הגעש הפעיל והעצום הקלה". הקלה? לא הבנתי…

05/12/2016 17:19

    הקלה זה שם ההר…
    אני לא אמשיך את הסיפור הזה. תודה על ההערה. =).

    05/12/2016 21:36

למה ברנדון סנדרסון מככב בסיפור? ם.ם

09/12/2016 23:34
סיפורים נוספים שיעניינו אותך