אישות שחורה פרק 1

02/07/2016 744 צפיות תגובה אחת

אי פעם חוויתם שמשהו שנאה אתכם?, אני מתארת לעצמי שכן הרי זה אנושי, תחשבו על זה בצורה יותר פשוטה אני בטוחה שנתקלתם במישהו שאתם שונאים ואתם אפילו בעצמכם לא יודעם איך להסביר את זה; אולי איך שהוא נראה אולי צורת הדיבור שלו, איך שהוא מגיב ואיך שהוא לא מגיב בכלל. בעצם שרואים את זה בנקודת מבט שלו משהו, שזאת אני, שונא אותו אז זה די לגיטימי לשונא משהו ושמשהו שונא אותך אבל, מה קורה שכולם שונאים אותך שאין אף יצור בעולם שאוהב אותך חחחחח עצוב אהה ומה בקשר לפחד, כולם חווים פחד, אבל מה אם זה פחד שמשתק אותך ולא מאפשר לך לנשום, פחד שאתה חווה אותו כל יום כל דקה וכל שניה.
אז די בקיצור אלה החיים שלי נולדתי לשנאה מתועבת שנלוות בפחד תמידי, אומרים שאדם יודע להסתגל לכל מצב ומצליח להפוך את הגרוע לפחות גרוע ואפילו לנסבל אבל הדבר הכי גרוע שלעולם לא הסתגל אליו הוא בדידות.
אני חייה בעולם די שונה משלכם בני האדם אנחנו מאוד דומים ברגשות חווים; כעס, שמחה, עצב אושר, פחד, אהבה ובדידות. אנחנו שואבים אנרגיה בכדי ליצר אנרגיה אתם אוכלים אנחנו כל אחד בדרכו הייחודית.. ההבדל הניכר בינינו, שלנו יש אפשרות לפלוט אנרגיה רבה יותר מכם אתם בני האדם קוראים לזה כוחות, כישוף רוחניות.


תגובות (1)

בסיפור הולכים להופיע כמה דמיות בסוף הפרק בסימון * אני אפרט עליהם, למי שנוח יכול להתחיל בקריאת הדמיות.
אגב מי שרוצה להוסיף דמויות מוזמן שידע שאני עושה בה כרצוני:0

02/07/2016 15:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך