neta663
מקווה שאהבתם, זו ההרשמה השנייה לסיפור כי לא היו הרבה נרשמים- מקווה שהפעם יהיו *ההרשמה פתוחה לבעל כוח אחד: עדיף בן

אליזבת'-אֶן: הקדמה והרשמה (שנייה)

neta663 07/02/2015 722 צפיות 10 תגובות
מקווה שאהבתם, זו ההרשמה השנייה לסיפור כי לא היו הרבה נרשמים- מקווה שהפעם יהיו *ההרשמה פתוחה לבעל כוח אחד: עדיף בן

כת החרב של האיש בברדס הייתה קרובה בפחות מסנטימטר רבוע לפגוע בראש של אליזבת'-אֶן, הוא פספס את המטרה בכמה יחידות מידה מורכבות שלא היה לא כוח למנות באותו הרגע ולקח כמה קווצת שיער כהות וחלקות מראשה.
לרוב לא הסתובבו באירלנד אנשים בברדסים, אפילו לא היא, זו הייתה יכולה להיות טעות אופנה מזעזעת אבל היא פשוט המשיכה להתחמק מכת החרב הרחבה שלו ולשתוק.
אליזבת' מצאה את הזמן להצטער על כך שלא הצטיידה בנשק מלבד עצמה, אז היא פשוט המשיכה לנסות ולשתוק; עד שתמצא פתרון יצירתי למצב. זה היה התפקיד שלה, למצוא פתרונות יצירתיים.
היא רצה אל מאחורי אחד העצים בשדה והתנשמה, לא נראה היה שהאיש בברדס הבחין בה. היא יצאה ממקום מחבואה, משפשפת את פניה, הם היו מלאים בדם.
"אאוץ!" היא צרחה – לשמחתה הפצע לא היה שלה. אלא של האיש בברדס, הוא שכב על הרצפה, מת, סכין קטנה נעוצה בחזהו וכתם אדום סביבו כשלולית. אליזבת' קיוותה שהאל אוהב אותה.
היא הסתובבה ורצה משם.

הרשמה:
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
כוח:
כישרון: הכוונה לכוח, שולט ביסודות, עף וכולי…
נשק:

*ההרשמה פתוחה לשלושה כישרוניים בלבד

מקווה שאהבתם, תרשמו ותעקבו 


תגובות (10)

בדיוק עכשיו נרשמתי עם בן בעל כוח בהרשמה הראשונה :)
מתגעגעת לכתיבה שלך ואני מבטיחה לעקוב עכשיו.

07/02/2015 22:38

    שמחה לדעת :)

    07/02/2015 22:41

שמת לב שבכותרת כתוב אליזבת'-אן, אבל בפרק עצמו כתוב אליזבט-אן?
אגב, פרק מגניב, אני ממש מצפה להמשך.

07/02/2015 22:49

    אגב, רציתי להוסיף דמות, אבל אני מניחה שנגמרו המקומות, בכל מקרה, נתראה בפרק הבא, אני מניחה.

    07/02/2015 22:50

    או טעות!! מתוקן

    07/02/2015 22:55

    ולא, את יכולה לכתבו דמות בלי כוח אבל עם נשק

    07/02/2015 22:56

    הו, יאיי!במקרה כזה,
    שם: כריסטופר אלן
    גיל:18
    מראה: גבוה, חיוור מעט ותמיד עם בעל חיוך לבן וזאבי על פניו, מאלו שמבטיחים צרות, עיניים אפורות כמו סערה מדהימה ומשתקת מפחד, שיער חום כהה, ארוך מעט וגלי, תמיד מסתיר מעט את עיניו.
    אופי: הוא מצחיק, מעט רומנטי ויכול לגרום לכול אחד לחייך, גם כשהוא לא רוצה לעשות דבר מלבד לבכות, הוא יודע להסית את נושא בשיחה בצורה טובה, הוא מסתורי, לאף אחד אין ממש מושג מה הסיפור שלו, או לפחות מה הסיפור המלא שלו, הוא משאיר תמיד לאנשים מעט פירורים בשביל שהם לא יתהו יותר מידי. הוא חכם, ערמומי אם יש צורך בכך, והוא נאמן מספיק בשביל למות עבור מישהו שחשוב לו. הוא שולט בלא מעט צורות לחימה, ונשקים.
    נשק: הנשק המועדף עליו הוא חרב כבדה אשר מהווה יותר ממחצית מגובהו, אשר כולם תמיד נשבעים שתביא למותו יום אחד, אבל כל עוד היא איתו, לא אכפת לו מדבר.
    מקווה שזה טוב ^^

    07/02/2015 23:30
uta uta

שם: לייסון מק'דול
גיל: 18
מראה: שיער חום חלק, מהצדדים הוא גלוח. עיניים כחלחלות בהירות, שאם לא היית מתמקדת באמת בעיניים שלו היית רואה לבן. שרירי עם צלקת על הכתף בצורת חץ מעוקם כזה.
אופי: רומנטי, מצחיק, אכפתי ודאגן, רחמן על אנשים שהוא אוהב, עוזר לזולת והזולת לו.
כוח: הוא יכול לדמיין נשק וזה יופיע לו ביד. למשל אם הוא מדמיין חרב כסופה אז היא תופיע לו שניות אחר כך והוא יוכל להשתמש בה.
כישרון: שליטה בכל נשק שהוא.
נשק: אין כל כך נשק ספציפי, אבל הוא מעדיף יותר נשקים קרים,כמו חרבות או גרזנים או חץ וקשת מאשר אקדחים ורובים.

08/02/2015 07:45

היי, פעם ראשונה שנתקלתי בסגנון כזה, לתת לאחרים לרשום דמויות! אני לא בטוחה שאיישם את זה בספר הנוכחי שלי, אבל בטח אנסה מתישהו(:
הייתי רוצה להוסיף דמות, אבל אני לא בטוחה שיש מקום. תודיעי לי.

08/02/2015 15:42

    בהחלט יש :)

    08/02/2015 16:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך