אל האינסוף וצעד אחד מעבר לו

דוקטור הו 13/10/2015 595 צפיות 2 תגובות

"סאם! היי,בוא! זה מקליט!"
פיצוץ נשמע ועשן מילא את חדר הבקרה.
"אני מנסה להנחית את הספינה! אתה לא יכול לחכות עד שלא נהיה בסכנת חיים?!"
"אני יחשוב על זה!" צעקתי לו בחזרה.
"היי ילדה." כיוונתי את המצלמה אלי. " זה- היומן-מסע-וידיאו הראשון שאני עושה. אז אני יראה אחר כך עם אני ימשיך. עם זה. אני החלטתי לעשות את זה כדי שאחר כך כשתגדלי תוכלי לצפות בזה ולראות איזה קטנה היית. ולראות באיזה הרפתקאות השתתפת. כי את תגדלי ולא תזכרי את זה. ולא לכל אחד יש את האפשרות לגדול ככה. אז כך תוכלי לזכור את כל המקומות שהיינו בהם כשהייתי קטנה. אני באופן אישי, חושב שזה רעיון מדהים. סאם לא ממש הביע דעה אבל זה לא היה משנה. הייתי עושה את זה גם אם הוא לא הסכים.
אז בוא נראה את מצבנו…."
גירדתי בפדחתי והמשכתי: " את כבר בת שנה ואת נראית כמו ברווזון מפוטם. "
"לייאוון!" נשמע קולו המזהיר של סאם.
"בסדר, בסדר. אז את לא נראית כמו ברווזון מפוטם." קירבתי את המצלמה קרוב יותר. "את כן, אבל אני לא יעצבן עכשיו את הבחור על ההגה. הוא נוטה להתעצבן מהר…."
הרחקתי את המצלמה מהפרצוף שלי.
"אז בשביל סאם" אמרתי בקול. "את לא ברווזון מפוטם, את סתם ברווזונת קטנה ומתוקה. את קוראת לי עכשיו ליאו ולא ליאון. אין לי בעיה עם זה. זה דווקא חמוד. אני אוהב את זה. את יכולה להמשיך."
הפסקתי לשנייה כדי לשתות כוס מים, וכדי לצעוק על סאם שיפסיק לקלל. הבחור השתנה מאז שיצאנו לדרך. הוא לא היה מעז אפילו לחשוב להגיד מילים שכאלה בבית שלו.
"אני לא הולך לספר לך מההתחלה מה קרה לנו. ואני לא יספר איך אני וסאם נפגשנו( סיפור משעשע). התחלות הם משעממות. אני בכלל רציתי להתחיל מהסוף, אבל סאם לא הסכים. הוא אמר שאי אפשר להתחיל מהסוף כי הוא לא קרה עדיין. או משהו הגיוני שכזה…. מי בכלל אוהב היגיון סאם??? הוא בכלל לא מעניין!!!"
"תתבגר כבר. מעצבן שכמוך." סאם חזר מהחדר הבקרה לטרקלין. ההיטלטלות הפסיקה. " אם לא עזרת לי להנחית את הספינה. יכולת לפחות לא להפריע לי כל שנייה. בכל מקרה, הגענו לאנשהו."
" אוקי,רק תן לי לסיים."
סאם נאנח ופרש לספה.
"היי תראי,הנה את!" כיוונתי את המצלמה לילדה שספק הלכה ספק זחלה בעלת השיער השחור ועיניים שחורות מלאות סקרנות.
" אז איפה הייתי? הא כן, אני לא יודע עם אני אהיה בסביבה כשתראי את זה. אני אומנם עכשיו בחופשה. אבל אני עדיין לא בטוח אך אני ישאר כאן לאורך הרבה זמן. אז אם אני לא אהיה כאן. אז אני יציג את עצמי: היי, אני מלאך המוות, אבל את יכולה לקרוא לי ליאו."


תגובות (2)

בעל פוטנציאל, אבל חסר מבנה וסדר. ממליצה לעבור על זה ולהוסיף שימוש במרכאות וסדר מתי כל אחד מדבר| הוספת תיאורים- איך החללית, זמן, מקום, איך הם נראים וכו'| מומלץ סימן שאלה/קריאה אחד, אין צורך בשלוש|
מקווה שהערות יילקחו בנימה חיובית ולא שלילית, כי אחרי הכל אני באמת רואה כאן פוטנציאל, וחבל שהוא לא יתממש.
(דוקטור הו זה אחלה! אני מתה על דוקטור הו XD אגב, לפנות אלייך בזכר או בנקבה? ~כדי שזה לא יהיה מביך וכו'~)

13/10/2015 23:06

    בלשון נקבה. ותודה על הביקורת. אני ממש רציתי דעה כנה

    14/10/2015 07:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך