lizza.nort
אז נכון, לקח לי יותר זמן לפרסם ממה שהבטחתי. להגנתי יאמר שכן ניסיתי להאריך את הפרק, אבל עד שהבנתי שהעניין חסר סיכוי כבר היה מאוחר מדי והתחילו לי שיפוצים בבית אז ההורים עברו לי לחדר ואחי עבר לי לחדר וזה בלאגן שלם אצלי. בכל אופן, תגיבו בבקשה, סליחה גרמתי לכם לחכות.

אנני, פרק 1-יום שמשי אחרון [גינת הצללים-שכתוב]

lizza.nort 25/01/2015 910 צפיות 13 תגובות
אז נכון, לקח לי יותר זמן לפרסם ממה שהבטחתי. להגנתי יאמר שכן ניסיתי להאריך את הפרק, אבל עד שהבנתי שהעניין חסר סיכוי כבר היה מאוחר מדי והתחילו לי שיפוצים בבית אז ההורים עברו לי לחדר ואחי עבר לי לחדר וזה בלאגן שלם אצלי. בכל אופן, תגיבו בבקשה, סליחה גרמתי לכם לחכות.

זה היה אחד הימים החמימים שנותרו בשלהי ספטמבר של אותה השנה, השמש העדינה זרחה מעל לקנדה הקרירה.
כמו כל אדם שפוי במידה זו או אחרת, אנני בילתה את זמנה במרפסת מלאת הירק במסיבת תה לא מאורגנת עם בובותיה. היא חייכה בנועם אל כל אורח ואורחת של מסיבתה הקטנה, שכן הם היו כמו ילדיה שלה.
"התרצה עוד קצת תה, אדון סמית' הנכבד?" היא שאלה בעיניים כחולות ורכות, וכאשר היא שמעה בשתיקתו שאין צורך בכך היא החליטה למלא מחדש את התה שבכוסה שלה.
כל אחד בעיירה כבר ידע, אנני היא לא כמו כולם. לפחות, ככה הם קראו לזה, הרי שמיוחדת הייתה מחמאה גדולה. זה התבטא בעיקר בשיער הכחול שלה, ובשביל רוב האנשים נגמר שם, אבל אלו שהכירו אותה מהכיתה או מהרחוב ידעו על האהבה שלה לבובות והחשיבו אותה למה שנראה כסכיזופרניה שההורים לא טרחו לפתור. מי שהכיר אותה גם נרתע מהשקט התמידי שלה שלווה במבטים שונים ומשונים.
"אנני! איפה את?" היא שמעה קריאה מפנים ביתה.
"אני בחוץ אימא, יש יום יפה."
היא ראתה את אימא צצה מתוך הבית ומביטה לשמיים האפרפרים. "מה שנשאר מיום יפה, התכוונת."
"אפשר לומר," אנני צחקקה מעט. "אבל אל תשכחי שאפשרי לשבת בשמש בחוץ בלי שיהיה לך קר רק עם קרדיגן אחד עלייך."
"נכון," היא אמרה ברוך והעבירה יד בשיער הכחול של אנני. היא לא שמחה על הבחירה הזו אבל לא היה לה מה עוד לעשות. "תקשיבי, אנני, אני ואבא צריכים לנסוע לחודש מטעמי עבודה. אני מצטערת אם א-"
"זה בסדר אימא, סעו. אני בלימודים בכל אופן רוב הזמן."
"את בטוחה שאת לא צריכה מישהו איתך?"
"אני בת שש עשרה אימא, אני חושבת שאני אסתדר."
היא חייכה ונתנה לאנני נשיקה קטנה על לחייה. "תודה, אני אוהבת אותך יקירה," היא אמרה בצרפתית המושלמת שלה בקולה המתנגן. "כדאי שאני אלך להתארגן."
אנני הנהנה ונותרה לשבת כאשר אימא נכנסה חזרה אל תוך הבית. עברו כמה דקות והשמש כוסתה בשמיכת עננים עבה. מזג האוויר החל מתקרר והיא אספה את בובותיה אל חדרה, שם הניחה כל אחת מהן במיטה משלה בעדינות אימהית.
לאחר מכן היא הלכה לישון, נותנת לעצמה מנוחה לפני החזרה אל בית הספר.


תגובות (13)

uta uta

אהבתי מאוד, את מתראת מדהים את הסיפור ואני אשמח לקרוא את ההמשך..
מצפה לפרק הבא :)

25/01/2015 17:18

    תודה רבה, אעלה פרק בהקדם האפשרי.
    אני שמחה מאוד שנהנית והגבת~

    25/01/2015 17:30

הערה קטנה: אם אנני היא מיוחדת, איך היא מבלה את זמנה כמו כל אדם שפוי אחר- היא שונה (אולי לא שפוייה). התיאור הזה לא מתאים והייתי מציעה לך לשנות אותו.

25/01/2015 17:34

אדם שפויי אגב, לא מבלה את זמנו ביום יפה במסיבות תה עם בובות!
אבל אהבתי את הכתיבה שלך, ואשתדל לעקוב..

25/01/2015 17:36

    וולפ, התיאור הזה ירד לעזאזל. קראתי את זה חמש פעמים וניסיתי להבין מה לא מסתדר, פשוט לא קלטתי שלא כתבתי שהיא ישבה בחוץ כמו כל אדם שפוי. כאילו, נהנית מהיום האחר. קפצתי בטעות הישר לתה.
    והיא דווקא שפויה, אני מניחה שבהמשך יתבהר למה היא נחשבת בחברה ללא. זה סיפור ארוך ומפותל שקשה לעקוב אחריו ולי קשה לכתוב כי פיתולים והריכוז שלי אף פעם לא עובד כמו שצריך.
    והיא מבלה את זמנה כמו כל אדם שפוי אחר, ביום השמשי האחרון היא יוצאת החוצה לפני שהכל יתכסה בשלג מדכא. רוב האנשים ככה. [אני לא ^^] המשפט הזה א בא לומר שאנני היא נורמלית בדיוק, הוא יותר בא לומר "אולי היא מוזרה, אבל היא עושה בדיוק מה שכל אחד נורמלי היה עושה- היא יושבת בחוץ ונהנית מהשמש כל עוד יש אפשרות."
    נה, לנסח את עצמי זה לא קל כשאדון מחסום מחליט לבקר. [פאק יו, אדון מחסום.]

    25/01/2015 17:43

תמשיכי!

25/01/2015 18:25

ממש יפה!
אשמח אם תקראי את "תפוח מרגל" שלי!!

25/01/2015 18:38

סיוון- תודה רבה על התגובה! אני אמשיך כשאמצא זמן [הוא יבוא. הוא תמיד בא.]
האלק- תודה רבה ^\\\^" ואני אקרא כשאמצא זמן, ואפילו אגיב [O:]
#מנסה_להיות_מגניבה_ולהשתמש_בסמיילים
#משתמשת_בהאשטאגס_באתר_שלא_תומך_בהאשטאגס
#שוב_מנסה_להיות_מגניבה
#ווטפהחייםשלידפוקיםלהחריד
[תתעלמי ממני]
תודה רבה על התגובה

25/01/2015 21:39

סוף סוף מצאתי זמן להיכנס לאתר (אם אמא שלי מגלה מה אני עושה במקום לישון היא שוחטת אותי

אהבתי רק ש…..
"כמו כל אדם שפוי אחר…"
"מסיבת תה לא מאורגנת עם בובותיה"
מה אני אגיד … שפוי להחריד
האמת היא שאני מתכננת לראות את "צ'אקי הבובה הרוצחת"
"אנאבל"
ואת "דולי"
מעניין מה אני אחשוב על הבובות שלה אחר כך
(בובות זה קריפי O_O)

26/01/2015 01:14

    הסברתי את זה כמה תגובות מעל, אני באמת ריכה לערוך *אנחה מיואשת*
    [הו, ואני במצב דומה עם ההורים]
    תהני בסרטים האלה שלך~ בובות זה מגניב

    26/01/2015 08:39

קראת את הפרק ה-4?

26/01/2015 19:41

הרבה זמן שרציתי לקרוא את הסיפור הזה… אני מניחה שעכשיו יש לי הזדמנות ^~^
תמשיכי!

29/01/2015 19:36

סוף סוףףףף

30/01/2015 14:06
סיפורים נוספים שיעניינו אותך