Just some girl
אשמח לדעות,הצעות לשיפור,הארות והערות. אכתוב המשך במידה ותרצו :)

אפוקליפסה-סיפור בהמשכים

Just some girl 09/03/2017 770 צפיות 2 תגובות
אשמח לדעות,הצעות לשיפור,הארות והערות. אכתוב המשך במידה ותרצו :)

"היי,בירי" צעקתי ורצתי להדביק את עקבותיה של בריאן "חכי לי"
"אנחנו מאחרות" צעקה בריאן מקדימה.ביראן הייתה החברה הכי טובה שלי בעולם הזה,היינו חברות עוד מאז שהיינו פעוטות בעריסות שכנות..היא תמיד הייתה יותר ווכחנית ממני ויותר עקשנית.אף לא אחד הצליח להבין כיצד נשארו חברות כה טובות לאורך השנים.
"זה רק פסטיבל מקצועות" צעקתי חזרה "גם אם נאחר קצת,דבר לא יקרה "
"הם אמרו לנו להיות שם כששתי השמשות מתלכדות יחדיו!עכשיו- בואי!" היא רצה אלי,אחזה את ידי ומשכה אותי קדימה "אנחנו מאחרות!"
אנחנו היינו בדרך למסלול המנהרות. הדרך בה כל אדם בעיר מגיע ממקום למקום. מתחת לכפר היה עיר צינורות שקופים חלקית מפלסטיק מחוזק בגוון כחול בהיר.צינורות אלו העבירו אותנו ממקום למקום על ידי לחץ אוויר וטכנולוגיה שלא שוחררה לאנשי הכפר.
היינו אוכלסיה מצומצמת,רק כ-500 איש. וכלום הכירו את כולם. כולם ידעו הכל.לא היה הרבה מה לדעת. נולדנו לעולם הזה,המין האנושי ההתפתח מהשפעת האבולוציה והיא זו שגרמה לעורנו להיות בגוון שהוא ולאוזננו להיות בנויות כפי שהן. ולא היה מעבר לכפר הקטן שלנו. קבוצת בני האנוש היחידה בכדור בו התפתחנו. וזהו,פה זה נגמר.
"הסכיתו אוזן ושמעו,כולם" הכריז אדם שעמד על המדרכה מולנו "חייכם הם שקר,יש מעבר לכפרנו הקטן,יש עוד בני אדם!כמונו וכמוכם! מנהיגיכם משקרים! אנחנו לא בני האנוש היחידים שדרכו רגל על כוכב זה!היו עוד לפנינו ואותם האלים השמידו !- "
"את חושבת שזה נכון?" שאלתי את בריאן
"שמה נכון?" שאלה בהיסח דעת,מביטה קדימה וגוררת אותי איתה בהליכתה המהירה
"את חושבת שהיו פה אנשים לפנינו?"
"ברור שלא" התלהמה "את תאמיני לכל מה שאומרים לך,אל תהיי פתיה! הינה- הגענו " נעצרה בפתאומיות במקומה


תגובות (2)

אני אשמח לפרקים יותר ארוכים.
אני בטוח שיש קוד לבוש שונה ודגשים שונים באוכלוסיה של הכפר.
ממה הכפר מתקיים?
איפה האנשים האחרים בכפר?
חסר את החיות מעבר לעולמן של שתי הגיבורות.
אם כולם הכירו את כולם בכפר, איך האדם שהכריז הצהרות הוא אינו מוכר ואין לו שם?
אבל מאוד נהנתי מהכתיבה.
אני אשמח שתמשיכ/י

09/03/2017 22:57

    הבנתי,את הפרק הבא אשתדל לעשות ארוך יותר.
    מה כוונתך במתקיים? אתה מתכוון למזון או משהו אחר?
    האנשים האחרים שם,פשוט לא תיארתי אותם מכיוון שנאמר לי בעבר שאני מתארת יותר מידי וניסיתי להמנע מכך,בעקבות העובדה שהם לא פרט מאוד חשוב ועיקרי בפרק.
    אתה צודק,על החיות עוד לא חשבתי .
    בנוגע לאדם שהכריז,הוא מתשייך לקבוצה מסויימת שלא מקובלת בכפר,והעובדה שלא הכירו אותו( למרות שכולם מכירים את כולם) מדגישה זאת.

    תודה על ההערות ועל השקעת הזמן בכתיבת התגובה :)

    18/03/2017 16:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך