ברזיל501
זה כבר אחרי שהתינוק נולד וארתור רצה להרוג את המאהבת שלו(אגב בסיפור האמיתי היא הייתה אחותו למחצה והילד היה ממזר) מקווה שאהבתם תגיבו לי ואני אמשיך ^^

אקסקליבר- פרולוג ^^

ברזיל501 21/12/2014 649 צפיות 6 תגובות
זה כבר אחרי שהתינוק נולד וארתור רצה להרוג את המאהבת שלו(אגב בסיפור האמיתי היא הייתה אחותו למחצה והילד היה ממזר) מקווה שאהבתם תגיבו לי ואני אמשיך ^^

פרולוג-

"בן שלי אהוב," קולה של האישה חצה את דממת היער, היא ישבה על גזה עץ כרות. עיניה הבזיקו משנאה צרופה כשהחזיקה בידה את התינוק. "אתה תהיה זה שינקום בשמי, זה שינקום באביך על כך שגרש אותי." האישה התנשפה מרוב התרגשות.
היא נעמד והניחה את התינוק הקטן העטוף כולו בשמיכות על גזע העץ. כשמעתה מעל הגוף הקטן והמיילל הכריזה וחצתה לתמיד את דממת היער.
"עורו כוחות האופל, הקשיבו לדיברי גבירתכם וצייתו בלי היסוס, תנו לבני את הכוח, הכוח לנקום את נקמתי במלך המתועב," רשרושים נשמעו מכל עבר כאשר קרניי אנרגיה ירוקות הבליחו מבין העצים והשיחים והתנקזו אל תוך הגוף ששכב ללא ניע, קפוא מרוב פחד. "תנו לתינוק את הכוח!" הכריזה האישה פעם נוספת בקול רם יותר, מחצית מהאנרגיה הירוקה הופנתה אליה ונספגה בעורה, היא התחילה לרעוד בגלל הכוח שעתה זרם בעורקיה.
אחרי רגע של רטט בלתי פוסק פתחה לרווחה האישה את ידה הימנית וכיוונה אותה אל בנה.
התינוק התחיל לבכות מרוב פחד אך כשכדור האנרגיה שהתגבש בידה של איתו התנגש בו הוא הפסיק.
הוא הפסיק לבכות ולא בכה עד יום מותו.
"תינוק שלי," אמה האישה לאחר שקרסה על אדמת היער הלחה. "אתה תנקום בשמי על העוול שנעשה…" מלמלה.


תגובות (6)

חחח אני מכירה את הסיפור האמיתי אבל זה פשוט מקסים!

21/12/2014 17:02

יפה מאוד!

21/12/2014 17:49

זה נראה שאת טובה בזה מאוד אם את יכולה להשאיר אימייל או משהו שאפשר יהיה לשאול מספר שאלות בנוגע לסיפור אשמח מאוד!!!

21/12/2014 18:21

התכוונתי ליצור סיפור משלי שתעזרי לי בזה

21/12/2014 18:21

חחחחח זה מחמיא לי אבל את מה שאני יודעת קראתי בויקיפדיה וראיתי בכל מיני מקומות(סרטים מצוירים, מרלין הסדרה וכל זה) לא משהו מיוחד ^^

21/12/2014 18:29

*של איתו- של אימו (?)
תמשיכי :>

22/12/2014 09:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך