egypt
מה דעתכם על הסיפור?

ארץ

egypt 23/07/2017 725 צפיות תגובה אחת
מה דעתכם על הסיפור?

"ארץ…
ארץ זה אובייקט הנע סביב השמש זמן כה רב עד שהאנושות לא יחולה לדמיין לעצמה אורך תקופה זו. להרחבה זמננו על הארץ מועט מאוד יחסית לזמנו של סלע החג סביב השמש הנושא את השם כדור הארץ.
כדה"א מיוחד במינו כי יחיד הוא מבין 9 כוכבי הלכת שמסוגל להכיל על פניו מים נוזליים הנותנים לו את צבעו הכחול. התכונה היחודית שלו נותנת לו את האפשרות ליצירת חיים על פניו בכך מקבל הוא מקום מלכותי ביקום.
מה מושך את אזרחי מערכת השמש אליו?- בטח אתה חושב ומחפש תשובה לשאלה הנחרטת במוחך.
לו התשובה נמצאה בידי הייתי חולק איתה, אבל אין לי אותה. אלה להפך הייני מופטע שבכלל אזרחי מערכת השמש מתעניינים בכוכב הלכת הכחול לאחר מאתיים שנה שהוא מנסה לשרוד את תקופת האופל." כך כתב מפקדי ביומנו.
"סמית תפסיק תכף ומייד לאחוז בעותק העבר" צעק אליי איש שעמד מאחורי.
עניתי: " אייני יכול עוד"
"אני נמצא על התחנה הזו זמן כה מרובה עד שאיני מצליח לספור את מספר השנים שאני מתקיים כאן" הוספתי לדברי בעת שסבתי אחורנית בשביל לראות מי דן איתי, אבל הוא התיישב בכיסא שמשמאלי לפני שיחולתי לזהות אותו.
"אכן כן סמית, גם לי נמאסה העיר חלל הזו ( היא כבר כ-70 שנה לא תחנת חלל) ואני גם רוצה לחזור לשדות האין סופיים של הארץ, לימות שלו ולאור הצח שחדר דרך ענניו" הוא אמר כאשר כיוון את מבטו אל עבר המסך שברגע זה הראה את הארץ. האיש שישב לידי היה גף מפני שהיה היחידי בישובנו שהתגעגע לארץ ובאותו הזמן הוא הבין שלרגש זה אין משמעות לגזע שהוא השתייך אליו. לאחר צפייה של כ- 5 דקות במסך הוסיף גף:
"אתה מבין שמפקדנו צדק? הארץ כבר דורות שלמים לא שייכת לנו ואנו יותר לא שייכים…"
"לא, אתה לא צודק גף. אנו שייכים לארץ, כי אבותינו הגיעו משם ומעובדה זו אנו צריכים לעזור לבני האדם שנותרו להלחם על חופשתם…" קטעתי את גף, אולם לזמן קצר.
"סמית תרגע!. שנינו למדנו בבית הספר הסטוריה ומכאן הינך יודע שאבותינו עזבו את הארץ בערך לפני 400 שנה, לאורך תקופה זו עברנו שינויים רבים שמקורם מהרדיאציה שקיבלנו ומתנאי חוסר כבידה אז אם נחזור לארץ גורלנו יהיה למות ובני אדם לא אראו אותנו כמוהם.
שנית האפקט שקורה כיום בארץ דומה מאוד לתהליך שגרם לקריסה האמפריה הרומית( נדידת העמים) ואם נתערב בו אז אף אחד לא יודע את התוצאות שינבעו כתוצאה מזה".
שקט נשרר במקום כאות הסכמה בין שני הצדדים ורק אחרי שעה של דממה גף הודיע:
"קשה לחיות מאה השנים הראשונות. הלא? "
"לא רואים לפי הזנב שנפל לי שהייני בן 101" ענה סמית כסימן לגף שאמרתו שגויה.


תגובות (1)

איך ניתן לשדרגו?

03/11/2017 15:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך