puma161
טוב... הנה! ההקדמה לספר ההמשך ל-'אש וקרח', אמרתי שיהיה אחד כזה ושאני לא יודעת מתי אתחיל אותו :) אז הנה, התחלתי! מקווה שתאהבו^^

בין שמיים וארץ- הקדמה

puma161 28/07/2015 597 צפיות 7 תגובות
טוב... הנה! ההקדמה לספר ההמשך ל-'אש וקרח', אמרתי שיהיה אחד כזה ושאני לא יודעת מתי אתחיל אותו :) אז הנה, התחלתי! מקווה שתאהבו^^

לפני שאתם מתחילים לקרוא, זהו הספר השני אחרי 'אש וקרח' שסיימתי לכתוב לפני די הרבה זמן. אז… תהנו :)

איפה אני עכשיו? זו הייתה המחשבה היחידה שעברה בראשי כשניסיתי לפקוח את עיני, הרגשתי כאילו הדביקו לי אותן בשלוש שכבות של דבק מגע ותחושת דה-ז'ה-וו הציפה אותי, יחד איתה גם העצב שאחרי ההלם.
כל אירועי המערה פגעו בראשי בבת אחת. נזכרתי בבאסיק, המכונה, ובאיך שרצח באכזריות את כל חבריי, ברגע בו ראיתי את כולם שוכבים דוממים על הקרקע. נזכרתי במילותיה של קאלה – או של הישות האחרת ששהתה בה – איך שעזרה לי להציל לפחות את עצמי ולנטרל את הדבר הזה שקרא לעצמו 'באסיק'. ובסוף נזכרתי בנפילה, בנפילה הממושכת אל הלא-נודע וזה מה שהוביל אותי בחזרה לניסיונות הכושלים לפקיחת העיניים.
עמדתי להשתגע מחוסר הידיעה ומהעובדה שכל עוד לא אראה היכן אני נמצאת, אין לי כל דרך להשיג מידע על המקום הזה.
"יש…" נפלטה מפי אנחת רווחה ברגע שהצלחתי. עיניי נפקחו לכדי חרך צר והכל נראה לי מטושטש אך ניסיתי לקלוט דרכו כל פרט קטן.
מנקודת מבטי הנחתי שאני במצב שכיבה, ראשי כאב ומתחתי הרגשתי משהו קשה, כמו מן דרגש אבן קטן כזה. רגע מה? דרגש אבן קטן כזה, המחשבה עלתה במוחי. ממה שידעתי, אנשים שוכבים על דרגשי אבן בעיקר בכלא, וגם אז, ברוב הפעמים הם בכלל עשויים מתכת. יכול להיות שאני בכלא? התבלבלתי כבר לגמרי.
אחרי כמה דקות כבר הצלחתי לפקוח את עיני עד הסוף ולסרוק את המקום בראייה צלולה יותר. באמת נמצאתי בתנוחת שכיבה, מעליי ראיתי תקרת אבן חומה כהה שנראתה לי כמעט שחורה, בעלת שקעים, בליטות וסדקים בכל מקום. אז אני מתחת לאדמה, הבנתי, אני מתחת לאדמה במן בית כלא ואין לי מושג למה.


תגובות (7)

לא קראתי את הספר הקודם, אבל אני כל כך אוהבת את הכתיבה שלך, שהייתי חייבת לקרוא!!!
כרגיל, אהבתי מאוד! אני מחכה להתחלה ואשתדל מאוד להבין את העלילה XP
מחכה להתחלה :)

29/07/2015 22:45

בסיפור הזה דיי חייבים לקרוא מהתחלה בגלל שיש נבואה כזאת והסיפוק מתנהל על פיה… אבל, אם תרצי תקציר של הספר הראשון תשלחי לי הודעה ב׳צור קשר׳ – אם הוא עובד – ואני אתקצר לך אותה כמה שאוכל :)

29/07/2015 23:06

    אני אשמח לתקציר :) הבעיה שאין לך צור קשר.. את תוכלי לשלוח לי?

    30/07/2015 15:47

    אם תוכלי לכתוב לי כאן את האימייל שלך אוכל לשלוח דרכו :)

    30/07/2015 19:12
uta uta

כמה חיכיתי לזה :)))
תתחיליי ומהרר!!

29/07/2015 23:17

קראתי עד עכשיו את כל הסיפור הקודם רק בשביל לדעת מה זה וזה היה שווה את זה ^_^

30/07/2015 01:09

יאייי יש לי עוד קורא אחד!!! תודה לשניכם, אני אשתדל להתחיל בהקדם האפשרי ^^

30/07/2015 15:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך