גבריאל, מלאך האור?- פרק 16

time machine123 20/11/2017 688 צפיות אין תגובות

אוריאל , מיכאל ורפאל יצאו מן אולפן הקלטות אחרי שעות רבות של אימונים . רפאל היה הראשון ששבר את השתיקה . " טוב , אתם יודעים שמשימתנו האמיתית בתור מלאכים. זה להפריד בין המלאך גבריאל לאביטל , בת האנוש שבה הוא התאהב ושכח לגמרי מה הייתה המשימה האמיתית שלו לפני שהוא התחבר עם הבת אדם הזה. " קרא רפאל בחצי לחש.
" זה מסוכן לנו להישאר פה אם המפיק הזה שגילה אותנו , יגלה שאנחנו לא באמת כמו שאנחנו נקראים בשם " שליישית המלאכים המזמרים!" . אני חושש שהוא יכעס קצת בהתחלה , אבל אני חושב שהוא יבין אחר כך שאנחנו כאן למטרה טובה וחשובה , להחזיר את המלאך גבריאל לגן העדן." קרא רפאל בהרהור.
" אבל הוא פשוט מאוהב בה יותר מדי , אי אפשר יהיה להפריד ביניהם ככה. לי מרגיש שהם רק מכירים פחות מיומיים , גבריאל הוא מהמלאכים שנקשרים הכי הרבה במהירות , ושהכי קשה לו לשחרר אותם בקלות." אמר מיכאל בקול כי הוא חשב שאף אחד לא שמע אותם מדברים . הוא לא ידע עד כמה הוא טעה.
המפיק הקשיב לכל מילה שהם אמרו ושוחחו.
הוא הבחין בהם בפעם הראשונה שהוא רתח מזעם.
" אז זו המשימה החשובה שלשמה אתם באתם הנה! חבל שלא הבנתי את זה עוד לפני שגיליתי אתכם. לא קוראים לכם " שלישיית המלאכים המזמרים" אלא יש לי שם חדש בשבילכם – שלישיית המלאכים השקרנים. מה דעתכם?" שאל המפיק בזעם.
רפאל , אוריאל ומיכאל נשארו מוכי תדהמה בפעם הראשונה שהם הרגישו חסרי מילים ושום דבר לא יחזור שוב לאחור.
בינתיים , אביטל הלכה עם גבריאל לראות מקרוב מקווה.
כשהיא ראתה בעיניה עד כמה המיים היו עמוקים ושהיא תהיה צריכה לטבול בהם כדי שתוכל להתקדש בליל החתונה שלה עם גבריאל.
כשעיניה נפגשו בעיניים של גבריאל , היא הבחינה שהיו בתוכן הרבה אהבה. הבלבול שאביטל הרגישה לא חלף כלל , רק גבר יותר.
" וואו , לא ידעתי שהמיים עמוקים עד כדי כך." היא קראה מלאת פחד , ולא העיזה להתבונן חזרה אל גבריאל.
גבריאל נתן את ידו בתוך ידה , הוא בסך הכול ניסה לעודד אותה , מעט ככל שהוא היה יכול.
" מה חשבת , שאת הולכת לשיר בלהקה." אמר גבריאל , מנסה לא לייפות את המציאות יותר ממה שהיא הייתה באמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך