גבריאל , מלאך האור?-פרק 19

time machine123 10/01/2018 751 צפיות אין תגובות

אביטל התנתקה מגבריאל וחייכה אליו חיוך נבוך.
גבריאל גנב ממנה נשיקה נוספת.
הם התקדמו לעבר המכונית וגבריאל נסע משם למשרד.
" בוא נשים קצת מוזיקה שלא יהיה משעמם לנו בדרך." קרא גבריאל בחיוך חמים ואז הוא לחץ על השיר החדש אייל גולן " תבואי היום.".
אביטל הזיזה את פלג גופה העליון וגבריאל הביט בה בחיוך , הוא צחק בעליזות.
" אנחנו נהנים , לא?" אמר גבריאל בעליזות.
אביטל רק משכה בכתפיה וחייכה אל גבריאל.
שלושת המלאכים המשיכו בדרכם במטרה להחזיר את גבריאל חבריהם לגן העדן העליון.
בכל מקום שהם שאלו על מלאך ששמו גבריאל שירד מגן העדן לתקופת זמן מוגבל , אנשים חשבו לרגע שהם משוגעים ושאולי הם ממציאים דברים.
גבריאל ואביטל הגיעו לעבודה , היא ירדה לפניו והתקדמה בלעדיו. הוא הבחין שמשהו לא בסדר איתה בזמן האחרון.
" מה מטריד אותך? דברי איתי!" קרא גבריאל לעברה בדאגה יתרה.
" הכול בסדר." מלמלה אביטל בקול נמוך ושתקה. עיניה הביעו פחד שיום אחד כל מה שיש לה עם גבריאל יסתיים לתמיד.
" את פוחדת , נכון?" ניחש גבריאל את הסיבה שאביטל הייתה מוזרה ולא הראתה שום סימני אהבה כלפיו בזמן האחרון.
מאחור , שליישית המלאכים השקיפו עליהם בסתר, מחכים לשעה לצאת לפעולה במטרה להפריד בין אביטל לבין המלאך גבריאל.
אביטל הביטה אנה ואנה , שאין אף אחד שמקשיב לשיחתם. היא לקחה נשימה עמוקה , בשעה שהיא ניסתה להסדיר את מחשבותיה. " כן , אני פוחדת ." הודתה אביטל בסוף.
גבריאל ליטף את שערה קלות ונישק אותה באריכות , " לא יקרה לנו שום דבר, אביטלי, אני מבטיח שהכול יהיה בסדר, טוב?" ניסה גבריאל לעודד אותה, אביטל חייכה אליו והביטה בו במבוכה.
" תודה ." הוסיפה אביטל בחיוך ביישני.
הם יצאו מהמכונית ונכנסו לתוך העבודה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך