גבריאל , מלאך האור?- פרק 4

time machine123 08/11/2017 728 צפיות אין תגובות

.
מה קורה כאן ? האם אביטל דמיינה שיש עובד חדש או סתם חלמה בהקיץ?
" משהו לא מסתדר לי, יש כאן עובדים חדשים שנכנסים לעבודה בישירות? שנייה, אני אבדוק אם השם שלך מופיע אצלנו במחשב." קראה אביטל בבלבול והביטה בו בחשד.
" אני עובד חדש, למה שאני אשקר לך?" הוסיף גבריאל בנחישות והמשיך להסתיר ממנה את העובדה שהוא היה מלאך.
היא הבחינה בכנפיו הצחורות שהוא ניסה להסתיר מאחוריו לשווא.
אביטל בחנה את גבריאל בחשד בזמן שהיא בדקה אם שמו אכן הופיע במחשב ברשימת " העובדים החדשים" אחרי הרבה בדיקות היא קלטה שמשהו מוזר הלך פה. השם שלו כלל לא הופיע במחשב וגם לא צוין שהוא עובד חדש.
" טוב , ניסיתי לבדוק, צר לי והשם שלך לא מופיע במחשב. וגם לא שאתה טוען שאתה עובד חדש." אמרה אביטל בכעס.
" למה את כל כך מופתעת?" שאל גבריאל שהיה שרוי בהלם, אביטל לא הבינה שגבריאל באותה העת מורח אותה!
" טוב , אתה בכל זאת כאן ואני לא יכולה לזרוק אותך לשום מקום אחר. אני מציעה שתיגש לבוס שלי ותמלא טופס של פרטי עובד חדש. רק שתדע , שאני מאחלת בשבילך המון בהצלחה." אמרה אביטל במבוכה.
גבריאל חייך חיוך קצר שגרם לאביטל להינמס במקום.
היי, עדיף שתתרכזי בעבודתך , מה את עושה פה עם הגבריאל הזה ומה יש לך איתו?
מה את נמסה מבחור שאמור לעבוד באותו המקום שאת עובדת.
" הכול בסדר?" שאל גבריאל בסקרנות.
" כן, בוודאי . מה , אתה לא רואה?" הוסיפה אביטל בביטחון. היא ניסתה לשווא להסתיר את רגשותיה.
את פשוט מגוחכת , נזפה אביטל בעצמה , מה את מחייכת כמו מישהי מאוהבת.
אביטל הפסיקה לחייך באחת ונתנה לגבריאל את הטפסים בשביל שימלא אותם .
אביטל הרגישה פתאום בלחץ. אסור לה להיות לחוצה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך