גבריאל , מלאך האור?- פרק 5

time machine123 08/11/2017 727 צפיות אין תגובות

לרגע גבריאל כבר חשב על לחשוף את עצמו בפניה ולהגיד לה שהוא מלאך שנשלח כדי לנסות לתקן את מעלליהם של בני אדם.
לרגע הוא נואש מהאפשרות הזאת של להעמיד פנים.
הוא חשב להגיד \" אני מוותר\" אבל משהו יותר חזק ממנו פקד עליו להישאר קרוב אל אביטל.
הוא הרגיש שמשהו משתנה ביחסו אליה. גבריאל הלך והתאהב באביטל אך כמובן הוא לא ניסה להראות זאת על פניו.
אביטל לא הבינה למה הוא המשיך להביט ככה.
גבריאל הלך למלא את הטופס וקיווה שהוא יוכל לשכוח את אביטל ולהתרכז בעניינים שלשמם בא הנה.
הוא מילא את הטופס באותיות קטנות , משסיים את מלאכת הכתיבה הוא העביר את הטופס \" עובד חדש \" לבוס של אביטל.
\" את שומעת? התקבלתי לעבודה , עכשיו נוכל לעבוד ולהיות יותר זמן ביחד , זו בשורה טובה , אינך חושבת?\" קרא גבריאל בהתלהבות וחייך אליה כי הוא מיהר לחשוב שהיא תשמח בשמחתו ולפחות תראה שגם היא מאושרת שהוא התקבל לעבודה.
\" יופי , ממש בשורות טובות. אני מאוד שמחה בשמחתך.\" אמרה אביטל בטון יבש.
\" את לא נשמעת שמחה. היי , זה לא שבישרתי על מישהו שנפטר. התקבלתי לעבודה. את לא מאושרת?\" שאל אותה באכזבה כי אביטל לפתע נראה מאוד עצובה.
\" בטח שאני מאושרת. לא כל יום נכנס לפה עובד חדש, זה סימן טוב שמשהו טוב קורה כאן.\" אמרה אביטל וזייפה חיוך אך לא הצליח לה.
\" מה קורה? הכל בסדר?\" גבריאל שאל ליתר ביטחון אך אביטל לא ענתה לו.
\" בטח , הכול בסדר.\" שיקרה אביטל והיא רעדה בראותה שגבריאל מתקרב אליה במרוצה.
\" אני רוצה לעשות משהו!\" הוא אמר בביטחון , הרעד בידיה של אביטל התגבר.
\" את מרשה לי?\" שאל וביקש ממנה רשות.
\" מה אתה רוצה לעשות?\" שאלה אביטל בסקרנות.
גבריאל לא ענה וזה היה מה שהגביר את פחדיה בחשש למה שהוא עמד לעשות.
מה זה אומר? האם הוא הלך לנשק אותה? אם כך , היא הייתה בטוחה שהוא השתגע לחלוטין.
כאשר היא הרגישה את מגע שפתיו על שלה , היא כמעט רצתה לצרוח מהתרגשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך