גבריאל , מלאך האור?- פרק 6

time machine123 08/11/2017 796 צפיות אין תגובות

הם המשיכו להתנשק עוד כמה דקות. לאחר מכן , הם התנתקו אחד מהשנייה והביטו זו על זה מוכי תדהמה.
אביטל עצמה לא ציפתה לנשיקה כזאת כל ימי חייה , היא הרגישה אושר שמעולם לא הרגישה כל כך טוב עם עצמה.
עד שמשהו כזה קורה לה , היא דמיינה את הנשיקה המדהימה שזה עתה קרתה עם גבריאל רק בתוך סרטים.
" אני.." אמרה אביטל בהיסוס , מנסה להתגבר על ביישנותה לשווא.
" את מה?" שאל גבריאל בסקרנות , " היתה נשיקה מדהימה , הרגשתי חשמל. ומה איתך?" שאל גבריאל שוב.
" גם אני חושבת שהייתה נשיקה מדהימה , אבל.. אני קצת מפחדת!" הצהירה אביטל את מה שהרגישה בפניו.
" למה את מפחדת לאהוב? האהבה היא נעימה , והיא יכולה להיות יפה. אני מאוד שמח שאנחנו הולכים להיות הרבה ביחד." הוסיף גבריאל בשמחה.
הוא לקח את כך ידה והניח על כף ידו.
" בכל זאת , מה שהיה בינינו מאוד יפה. אני מפחדת להיפגע ולהיחשף. מעולם לא הייתי כל כך שמחה כמו שאני עכשיו. " קראה אביטל באושר והם הלכו לחגוג את כניסתו של גבריאל כעובד חדש.
הבוס מזג שמפניה לשלוש כוסות , אביטל הביטה במבוכה בגבריאל ושתקה.
" אנחנו חוגגים לכבוד כניסתו של עובד חדש. שיהיה לו בהצלחה בדרך חדשה שהוא יוצא אליה כעת. לכן התכנסנו לפה כדי לברך אותו ונודה לאביטל על שמצאה את המלאך הזה והביאה אותו לעבודה שלנו. אני מברך אותך , גבריאל שדרכך תהיה סוגה בשושנים." אמר הבוס בהתרגשות , " אני מאחל לך דרך צלחה ובכלל בחיים." קרא כשסיים הוא הרים את הכוס שלו ביחד עם גבריאל ואביטל. אביטל לא שתתה בחייה מעולם שמפניה , זו הייתה הפעם הראשונה שבה היא שותה והאחרונה בהחלט.
" לחיים!" קראה אביטל בהתרגשות.
" באמת לחיים!" קרא גבריאל באושר ושתה באחת את כל השמפנייה.
הוא הביט על אביטל , שלגמה את כל השמפנייה בגועל.
" מה הבעיה שלך עם שמפניה?" שאל אותה גבריאל בחיוך רחב שהיה מרוח על פניו.
" אני נגעלת משמפניה , זה לא שיש לי בעיה . אם אתה רוצה לשתות , אז תשתה!" הוסיפה אביטל במבוכה. היא פחדה להגיד שבינה לבין גבריאל היה משהו. וזה לא היה המקום כדי ללבן את העניינים ולהגיד לבוס שלה מה קורה לה עם גבריאל.
הבוס שלה הרגיש את מצוקתה של אביטל והבחין במבט שחלף על פניה שקורה לה משהו עוד מתחילת היום הזה.
" את מוכנה להגיד לי מה קורה?" שאל אותה הבוס . אביטל שלחה אליו מבט מובך.
" שום דבר לא קורה לי. אני בסך הכול שמחה . סך הכול דברים טובים קורים לנו ואני מאחלת שזה יימשך כי זאת באמת ברכה." קראה אביטל בעליצות.
" אז כלום לא עובר עלייך כי חשבתי שאת עצובה." אמר הבוס בדאגה.
" איך אפשר להיות עצובה כאשר מישהו כמו גבריאל נמצא כאן? אני ממש מרגישה מאושרת!" אמרה אביטל באושר. גבריאל גנב נשיקה מאביטל לפני שהיא הספיקה בכלל לשים לב.
" וואו!" קראה אביטל בהפתעה , " אומרים שאתה גבריאל , מלאך האהבה כמו שאתה יודע לגנוב ממני את הנשיקות הכי טובות , מה?" אביטל נזפה בו בעדינות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך