גבריאל, מלאך האור?-פרק 7

time machine123 09/11/2017 726 צפיות אין תגובות

השעה כבר הייתה מאוחרת ואביטל נפרדה מגבריאל ומכל חבריה בעבודה . היא הייתה בדרכה חזרה לביתה.
מה היא תעשה עם גבריאל הזה? ואיך היא תתמודד איתו כאשר היא הייתה מודעת לעובדה שהם יעבדו כל הזמן ביחד?
בכל זאת , משהו עורר את חשדה שהוא אולי מסתיר סוד ממנה והוא לא רוצה שהיא תדע.
היא זכרה איך ידיה רעדו שמגע שפתיו נגעו בשלה והיא לא הבינה בעצמה איך כל זה קרה.
היא הייתה חייבת לקחה נשימה עמוקה , כזאת שתסיר את כל חששותיה.
היא לא ידעה שכאשר היא אמרה לו " מלאך האהבה" היא צדקה בהחלט.
גבריאל רץ בדרכו לחפש את אביטל לשווא. הוא רץ כמה מהר שהוא היה יכול , נשימותיו נעשו כבדות ככל שהוא המשיך הלאה.
היום הוא יגיד לה את האמת , ולא משנה באיזה דרך היא תגיב. העיקר שתדע שהוא מלאך ושהוא כאן למשך זמן מוגבל.
בינתיים , אביטל שהתה בחדרה , בכמה דקות שנשארו עד שהיא תעלה למיטה ותשקע בתרדמה.
היא לבשה את פיז'מת הקטיפה שלה , עם הציור של קופידון שיורה חץ היישר לתוך הלב.
היא העיפה מבט קצר במראה הגדולה שניצבה לצד הארון ואחר כך היא נשכבה על המיטה.
הלילה , היא לא הצליחה לעצום עין. היא לא הייתה מסוגלת להפסיק לחשוב על כל מה שקרה לה עם גבריאל. היא שאלה את עצמה לא מעט פעמים האם כל מה שהיה עם גבריאל היה סתם רק חלום?
ועם כל מחשבה שחלפה במוחה , אביטל הבינה שלא רק שזה לא היה חלום , אלא זאת המציאות.
מה אם היא תתעורר למציאות אחרת ותגלה שכל מה שהיא הרגישה לגבריאל היה שקר מוחלט? היא לא תוכל לחיות עם האמת הכואבת אם היא תגלה שהוא באמת מלאך.
הלילה , היא חששה שהכול יגמר בבת אחת וכשהיא תתעורר בבוקר , היא תגלה שגבריאל אינינו . וכל מה שהיא רצתה , היה רק חלום.
לכן, היא לא ציפתה ליותר מדי . היא ידעה שכאשר היא מצפה ליותר מדי היא עשויה להתאכזב.
היא הבחינה שפתאום נהיה אור על כל החדר שלה. מי בא אליה בשעה הזאת?
זה היה גבריאל , שחיפש אותה בכל העיר ולא מצא את עקבותיה.
" מה אתה עושה פה?" שאלה אביטל במבוכה.
" אנחנו צריכים לדבר . את ואני." הוסיף גבריאל בקצרה.
" גבריאל , לא הצלחתי להירדם בגללך הלילה, גיליתי שאני לא מפסיקה לחשוב עלייך." אמרה אביטל את רגשותיה האמיתיים אליו.
" תראי , בקשר למה שקרה אתמול. אני צריך להגיד לך שאני.." אמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך