גשם הזאבים – פרק 1

Falling 05/09/2015 909 צפיות 21 תגובות

פסעתי מהרכבת לכיוון היציאה.
לא חשבתי שיגיע היום בו אאלץ לעזוב את החיים שלי לטובת מנהגים מטופשים של בני האנוש.
הכעס עדיין שצף בי, הכה בכל פינה בגופי.
ידעתי שאם אשתנה עכשיו אהרוס לכל יצור כאן את החיים. הם כנראה יאבדו את כל זיכרונותיהם, או ימותו. כך או כך, זה עדיין יהיה אכזרי.
״איידן!״ שמעתי את קול אחותי.
בין קהל האנשים דמות מוכרת נופפה לעברי, וחיוך שובב על פניה. שיערה החום פזור, ועיניה האפורות עודדו אותי לצעוד לעברה.
הרמתי את תיק הגב שלי ביד אחת, וביד השנייה לקחתי את המזוודה החומה של דודי.
הבטתי בעצב קל במזוודה, הוא תמיד אמר שהיא שירתה אותו יפה במסעותיו מסביב לעולם.
לא הייתי בטוח אם להאמין לו בזמנו, כעט אני מתחרט על כך שלא צעקתי שאני מאמין לו.
״הכל בסדר?״ שאלה סקיילר והביטה בי במבט מודאג.
לא ידעתי מה לחשוב עליה.
היא עזבה את הבית כשהייתה בת עשר, בזמנו הייתי בן-תשע, ובמשך שנה חשבתי שהיא נטשה אותי ואת הדוד שלנו.
״זה לא עניינך.״ פלטתי.
היא העיפה בי מבט חמוץ ואז הסתובבה.
היא הובילה אותי ליציאה מהתחנה בעודה מסבירה מה עבר עליה בחמש השנים האחרונות.

הדירה שלה הייתה מפוארת, או לפחות ככה חשבתי.
שטיח נח על כניסת הדלת הלבנה, ספה ושלוש כורסאות עמדו בסלון, וטלוויזיה עמדה מולם.
הסלון הוביל לעוד ארבע חדרים; מטבח, שירותים, והחדרים שלנו.
לא הייתי רגיל לדרך חיים כזאת.
בבקתה שגרנו בה לא היו המון דברים.
היו רק שני חדרים אצלנו, ישנו באותו חדר, ומטבח קטן.
לרוב היינו אוכלים איילים כזאבים, אבל פה ושם אכלנו מאכלים אנושיים.
״אתה בסדר? איידן?״ סקיילר הביטה בי.
״כן. כן.״ הזדרזתי להגיד.
״תקשיב איידן, אתה לא יכול לרחף כאן. אני לא בטוחה איך דילן יק-״
״מי זה דילן?״ שאלתי בעודי פותח את תיק הגב שלי ומוציא חטיפים.
״הוא חצי זאב כמונו.״
״ומה איתו?״ שאלתי בעודי נוגס בקרקר מצופה שוקולד קפוא.
״הוא האלפא.״
פלטתי מפי את חתיכת הקרקר וסקיילר רטנה על כמה אני ילדותי.
״לא אמרת לי שיש כאן להקה! ואיך זה שאת עדיין חיה? הוא אמור היה להרוג אותך, לא?! ול-״
״תירגע איידן.״ היא חייכה חיוך מרוצה, לקח לי רגע להבין שהיא מחייכת כי אני דואג לה.
״והצלחתי לשרוד כי אני בלהקה.״ היא חייכה חיוך מרוצה, אני לעומתה הייתי מבוהל.
״ב- בלה- בלהקה?״ גמגמתי.
הדחף להפוך לזאב ולהתגלגל לכדור פרווה גדול בפינת החדר גבר עם כל רגע.
היא הביטה בי במבט מבולבל.
״את שכחת מי הרג את אימא ואבא? להקת זאבים! הם הרגו אותם! ועכשיו… את… בוגדת!״ נהמתי לעברה, דמות הזאב אפפה אותי, זינקתי מהחלון.
כאשר נחתתי ברחוב הפרווה הלבנה שלי כבר הייתה עליי, ועיני הזהובות הביטו בשברירי החלון שנחתו לצידי.
קולה של סקיילר קרא בשמי.
אך אני רק נהמתי.
הדבר הכי קשה בלהיות חצי זאב הוא לשלוט בכוח שלך.
אני מעולם לא הצלחתי לשלוט ברגשותיי. הזאב שבי חש נבגד, הוא היה צמא לנקמה.
רצתי ברחוב, מנסה לאתר משהו להרוג, הרגשתי נורא.
האשמתי את סקיילר כל השנים האלו במוות של אימא ואבא… בתוך תוכי ידעתי שהיא לא הייתה אחראית, הייתה לה משימה והיא השלימה אותה. זה הכל.
אבל בכל זאת… חתול רחוב מפוספס תפס את זווית עיני.
בהתחלה הוא לא הבחין בי בעודי צועד באיטיות על כפות רגלי לעברו.
יצור נחות שכזה לא יהיה בעיה, זה רק חתול. קול קטן הדהד בראשי.
כל מה שחשבתי עליו היה להרוג. להרוג. אף אחד לא יתגעגע אל החתול. הוא בודד, חסר חשיבות.
זינקתי על החתול בפה פעור, בעיניו הירוקות ראיתי בברור את האימה, הפחד.
החתול מת כאשר הוא עוד בפי.
״החתול המסכן לא עשה שום דבר רע.״ שמעתי קול זר.
נערה בעלת שיער חום, עם קצוות כחולות הביטה בי בעין ימנית כחולה והשמאלית חומה, מראה מוזר, אבל זוג העיניים נראו לא מרוצות.
׳לא אכפת לי.׳ נהמתי לעברה.
היה ברור שהיא חצי-זאבה כמוני.
׳לא, היא לא כמוני׳ קול אחר הדהד בראשי. ׳אנחנו לא דומים. היא חברת להקה.׳ הקול נהם בראשי, זה היה הקול שלי. זה הייתי אני, החלק האנושי שבי לא הצליח לרסן את הזאב שבי.
הביטחון שלה הבהיר שהיא בלהקה, ושהיא בדרגה גבוהה.
״לא אכפת לך?״ היא נהמה.
׳בדיוק.׳ נהמתי.
הגוף האנושי שלה הפך אט אט לגופו של זאב לבן בעל כפות רגליים אפורות.
היצור נהם בזעם.
׳איידן!׳ קולה של סקיילר הכה בראשי.
׳סקיילר?׳ שאלה הזאבה.
׳את מכירה אותה?׳ שאלתי.
׳איידן!׳ נביחה שנייה נשמעה.
׳איידן? מי זה איידן?׳ הזאבה שאלה.
׳את נהמת עליו הרגע.׳ רטנתי.
׳אתה איידן?׳ היא שאלה בעודה נוהמת.
׳האחד והיחיד.׳ נהמתי בחזרה.
׳איידן!׳ קולה של סקיילר נשמע קרוב במידה מלחיצה.
זאב אדום זינק עליי והנחית אותי על גבי.
עיניה האופורות של סקיילר חדרו לנשמתי בזעם.
החנקתי אנקת פחד.
׳סקיילר?׳ שאלה הזאבה הלבנה.
׳ריאה?׳ שאלה סקיילר והביטה בריאה בבלבול.
׳איידן?׳ רטנתי לעצמי.
׳את מכירה את המתבודד הזה?׳ ריאה נהמה לעברי.
סקיילר פלטה אנחה מחשבתית, והביטה בי בזעם.
׳סליחה ריאה.׳ סקיילר אמרה.
סקיילר זינקה על ריאה וטישטשה אותה.
׳קדימה איידן!׳ היא צעקה ורצה, ואני אחריה.

׳מה הבעיה שלך? אידיוט!׳ היא נהמה לעברי בעודה נושכת את אוזני קלות.
׳אני מצטער… פשוט כל כך הכעיס אותי שאת…׳ בלעתי רוק.
׳איידן, אתה אחי הקטן. אם הם יגלו שזר כמוך הוא אחי, הם יתחילו לחשוד. אני אנסה לשכנע אותם לא להרוג אותך לבנתיים, אבל תשמור על פרופיל נמוך לימים הקרובים.׳ היא אמרה והשתנתה לדמות האנושית שלה.
״סקיילר אני באמ-״ אמרתי בעודי משתנה לבן-אדם.
״די.״ היא קטעה אותי. סקיילר הושיטה יד לעברי.
״איידן, אני תמיד אעמוד לצדך. אבל לא תמיד אוכל לעזור. בבקשה איידן, אל תגרום לי להתנהג כמו יריבה אלייך. לבנתיים, שמור על פרופיל נמוך.״ היא אמרה. היה ברור שזו לא בקשה.
לחצתי את ידה וזאת חייכה.
״איידן.״ היא הביטה בי.
״כן?״ שאלתי.
״תמצא עבודה בכדי לתקן את החלון.״ היא אמרה וברחה מהמקום בדמותה הזאבית.


תגובות (21)

ההרשמה עדיין פתוחה :) אני מבקש עוד שני בנים. אתם יכולים להרשם כאן:
ההרשמה:
שם:
גיל:
אופי:
מראה: אנושי
מראה: זאב
דרגה: יש מקום פנוי לנקבת אלפא
בלהקה/מתבודד:

05/09/2015 18:21

ממש מגניב אהבתי ותמשיךךך

05/09/2015 19:42

מאוד אהבתי את צורת הכתיבה שלך ואת העלילה. מקווה שתמשיך בקרוב.

05/09/2015 20:51

אוקיי אני כותב דמות! תשמור/תשמרי לי את נקבת האלפא…
אחרי שאני אסיים לכתוב אני אתפנה לקרוא את הפרק…
אני מתחיל לכתוב עכשיו..

05/09/2015 21:32

אני רוצה להירשם ^^
שם: לורי סטריו
גיל: 15
דרגה: דלתא/אלפא
מראה כאדם: בעלת שיער חום כהה עם גוונים ורודים צבועים בו ועיניים חומות-ירוקות נוצצות. מעט שחומה ודי גבוהה.
מראה כזאב: פרווה חומה מעט בהירה מצבע שיערה ועיניים ירוקות זוהרות.
אופי: בטוחה בעצמה וכריזמטית, משדרת ביטחון ובגרות ותמיד הולכת זקופה. לרוב היא מאוד רצינית ובוגרת יחסית לגילה אבל היא גם יודעת לצחוק ויש לה חוש הומור די מוצלח. שקרנית מעולה אבל משקרת רק לעיתים רחוקות, היא מאמינה שאנשים צריכים לומר את האמת ורק את האמת, גם אם השקר הוא שקר לבן. כשהיא מתרגזת היא לא מראה את זה, רק משתתקת וחושבת לעצמה כמה היא רוצה שהאדם שהרגיז אותה ימות בזה הרגע. היא לא תקריב את עצמה למען אף אחד אבל תעזור כמה שרק תוכל במצבים כאלה. היא לא תהייה יותר מדי עצובה ממוות של מישהו שהיא מכירה , אלא אם זה חבר קרוב מאוד שלה ואז היא תצטרך כמה ימים להירגע לבד. היא חכמה, אבל לא מאוד, תלמידה ממוצעת ולא יותר. יש לה חוכמת חיים והיא יכולה לתת לאנשים עצות שבתשעים וחמישה אחוזים מהמקרים עובדות ועוזרת לכל מי שצריך.
להקה/מתבודד: אלפא-להקה, דלתא-מתבודד

מקווה שהיא בסדר ומצפה לפרק הבא :)

05/09/2015 21:37

אני רציתי את נקבת האלפא!!! בבקשה תסכימי שהיא תהיה דלתא! בבקשה!

05/09/2015 21:41

תעשי את דמות ואז אני אראה מי יותר מתאימה להיות נקבת האלפא :)

05/09/2015 21:42

טוב. וזה תעשה…

05/09/2015 21:45

סליחה, פשוט בלק ווידוואס הן נקבות אז… סליחה.

05/09/2015 22:11

שם: ג'ו טיילור.
גיל: 16
מין: נקבה
אופי: היא קשוחה מבחוץ אך מאוד רכה מבפנים.. בקשר טוב עם כל חברי להקתה, והיא תמיד דואגת להם. היא לא תתן לאחרים(בייחוד להקות אחרות או זאבים אחרים/אבל גם בני אדם רגלים) לפגוע בהם ותגן עליהם באובססיות.
ג'ו מאוד נחמדה אבל לא תמימה בכלל. היא תזהה שקרנים וצבועים מרחוק ותדע ממי כדי לשמור מרחק/לא להתחבר. היא חכמה מאוד ומהירת קליטה. כשמישהו מספר לה משהו שהיא כבר יודעת היא תקשיב מתוך נחמדות אבל היא תתופף בעצבנות ברגלה כדי לרמוז לו שהיא כבר יודעת. מתרחקת מאוד מרכילות וכשמישהו יבוא אליה לרכל היא פשוט לא תקשיב. לא קל לגרום לה לסלוח לך אבל גם לא בלתי אפשרי. רואה את העולם כמו שהוא אך תמיד תעדיף להסתכל על הצד החיובי שלו. היא שקטה אבל לא ביישנית כלל. היא יודעת לתת נאומים ארוכים, טובים ומשכנעים בלי לגמגם כלל. היא לא אוהבת להתעסק בדרגות של הלהקה, אך יודעת שיש סיבה לקיומם. היא משתדלת לתת לביתות(ריבוי של ביתא), דלתות(כנ"ל לדלתא), ואומגות(כבר הבנת את הקטע…) את הכבוד המתאים להם והיא לא אוהבת להתנשא מעליהם או לתת להם להרגיש שהם שווים פחות ממנה(למרות שזה נכון, אחרי הכל היא האלפא). הלהקה שלה יודעים שהיא תמיד אוזן קשבת ושהיא תמיד תשמח לעזור. היא יותר נפגעת כשמישהו מעליב חבר בלהקתה מאשר כשמישהו מעליב אותה.
מראה אנושי: שיער שחור וארוך ועיניים בשילוב של חום שוקולד ואפור סערה. גבוהה, ותמיד נראית קצת מאיימת או מכובדת(תלוי בנקודת המבט). היא רזה ועורה בגוון חיוור – בהיר. יש לה מבט ישיר וטיפה מאיים בעיניה, כאילו שהיא יכולה לקרוא את המחשבות שלך. היא אתלטית ומהירה. לא אוהבת להרים את קולה אך כשצריך היא יודעת לעשות את זה. בדרך כלל לובשת בגדים ארוכים וכהים ולפעמים גם צעיפים. יש לה סלידה מנזמים וקעקועים. ראייתה ושמיעתה מצויינות גם בצורה אנושית.
מראה כזאב: זאב לבן -אפרפר עם עיניים זוהרות בצבע כתום – אדמדם ואף שחור ורטוב. שיניים צחורות וחדות וטפרים ואוזניים זקורות ואפרפרות. חוש ראייה, ריח ושמיעה מעולים. כפות רגליים רחבות וחזקות.
דרגה: נקבת אלפא
רקע: נולדה כאלפא.(אם זה אפשרי מבחינת הסיפור שלך ואם לא: -) אם לא, היא הרגה אלפא אחר כהגנה עצמית שאיים עליה ובכך הפכה לאלפא.
היא התייתמה מהוריה בגיל צעיר ואחיה הגדול היה הדבר היחידי שנשאר לה. הוא מת בידי ציידים שיכורים וג'ו הצליחה לברוח מהציידים אך נאלצה להשאיר את אחיה מאחור. היא מעדיפה להדחיק את האירוע כדי לא להסתבך בשאלות של – 'אולי הייתי יכולה להציל אותו'. לאחר שאחיה נהרג היא נדדה ממקום למקום עד שלבסוף מצאה את להקתה הנוכחית. בבריחה מהציידים ננעצו בה כמה חיצים אך היא לא מתה ממנו אבל נשארו לה צלקות(גם כאדם וגם כזאב) במרכז גבה וברגליה.
בלהקה.

05/09/2015 22:16

אני מבקש, האלמנה השחורה(נטשה רומנוב) יש רק אחת!
והיא פשוט אחת הדמויות האהובות עלי, מה שמסביר את השם.
מקווה שתקבלי את הדמות שלי…
עכשיו אני אלך לקרוא את הפרק…

05/09/2015 22:19

נשמע מעניין… אני אוהבת סיפורי זאבים ^*^
מחכה להמשך :)

05/09/2015 22:25

הפרק מאוד יפה והתיאורים גם!
תמשיך!!

05/09/2015 22:30

הדמות התקבלה כאלפא בלק ווידו.
גם הדמות המתחרה התקבלה

05/09/2015 22:45

אפשר שהדמות של פומה תהיה של הלהקה המקומית ושלי של הלהקה האחרת?
תודה!

05/09/2015 22:47

בסדר גמור, אבל אאלץ לשנות את הגיל של הדמות של פונה

05/09/2015 22:52

פרק מאוד נחמד, הייתי שמחה אם היו יותר תיאורים כי אני לא בטוחה איך רוב הדמויות נראות 0.0
תמשיכי!

05/09/2015 22:57

    אני אוהב מיסתורין קטן… וגם קצת שוכח. פרק הבא מועלה היום עם תיאורי דמויות טובים.

    06/09/2015 15:33

הפרק עושה חשק לראות מה יהיה בהמשך ולאן הכול יתפתח.
אהבתי ומחכה להמשך :)

06/09/2015 00:58

יאיי!
תעלה מהר!

06/09/2015 15:39

וואו. זה נראה ממש טוב. ממשיך לקרוא את הפרק הבא :>

07/09/2015 07:57
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך