E8

דם המטפטף לתוך עצמו – 14

E8 20/07/2017 582 צפיות אין תגובות

בהיתי לכמה שניות יותר מדי לאבי בעיניים, כנראה כי הוא העיר לי.

"רנוב, אתה איתי?" שאל בתמימות.

"כן." עניתי. "אני פשוט סתם חלמתי לשנייה." צחקתי וחייכתי קלות ואבי המשיך להרצות.

"אוקיי ועכשיו: התעוררות הצבע היא מצב בו הקשר בין הצבעים מתחזק כל כך שהבן אדם יכול לקבל אפשרות להיכנס לראשו של אדם. במילים אחרות, למשולש הצבעים ירוק, כחול, צהוב וצבעוני מצב זה קורה כשהבן אדם שלם עם עצמו לגבי החלטה מסויימת. אז, כל כולו כולל צבעיו איתו בהחלטה."

הוא השתעל והסתכל עליי במבט מחייך.

"לרנוב, בעקבות היכולת שלו כהלבן לשלוט בכל דרך, הצבעים הינם חזקים תמיד – מה שמאפשר ללבן יכולת קלה מאוד לראשו של בן אדם." אמר.

האידיוט התחיל לדבר עוד פעם: "לא רק להיכנס לראשו, יותר מאוחר אגלה לך דברים נוספים שלנו ללבנים יש." אמר בצבע אדום.

דוגמה טובה היא, אמו של רנוב ואישתי סילנטום אשר הנפש והידע שלה הם הכי רחוקים אחד מהשני מכל צבעוני שקיים. עכשיו, מה זאת אומרת הנפש והידע שלה היו רחוקים? היא יכלה להפריד את הרגשות והידע שלה כל כך שהיא יכלה להחליט בלב שלם על לעשות משהו. מה שנתן לה את האפשרות להסתיר את מילי האלוהים במקדש – משהו שדורש כוח ענק מצבעוני רגיל, אך היא יכלה לעשות את זה במשך שנים רבות לבד. דבר חשוב מאוד לגבי התעוררות הצבע, הוא שאם אתה עושה אותה יותר מדי זמן הסיכוי שלך ימות יגדל. ברגע שתצא מהמצב הזה, או במילים אחרות, שעשית את רצונך שבשבילו דרושה התעוררות הצבע. זה מה שקרה לסילנטום. ההסבר ללמה זה קורה הוא שהקשר בין משולש הצבעים מתחמם ומתישהו זה מגיע למצב של אל חזור שממנו רק מתים. כך שאני לא ממליץ לכם להשתמש בזה לפני שקורים שני דברים. האחד: גורמים לידע ולנפש שלכם להיות הכי רחוקים שגופכם יכול. אני מזהיר, הרבה מתאבדים באימונים שגורמים לידע ולנפש להתרחק כי הם קיצונים ביותר. אמה של סילנטום לא הייתה צריכה אימונים כי היא חוותה מלחמה וכמעט מתה בעצמה, אבל אתם כבר יודעים זאת. אתם ההכי טובים של ההכי טובים וכבר קיבלתם על עצמכם את התפקיד הזה. הדבר השני: בודקים כמה זמן אתם יכולים להיות במצב הזה, עד שאתם מגיעים למצב האל חזור. בשביל זה, רנוב יעזור לנו כדי להסתכל לכם בראש ולראות מתי זה מתקרב."

אני הסתכלתי על המפה של העולם שלנו שהייתה מימינו של אבי וריחפתי קלות. הילור התחילה לדבר.

היא בלעה את הרוק שלה ואמרה: "רנוב צריך לעשות האימונים האלו גם? כי הקשר בין הצבעים שלו חזק כבר. האם אנחנו מקבלים יכולות כמו של הלבנים בהתעוררות הצבע או לא?"

כרון בא לענות לה אבל אז אבי התפרץ: "רנוב חייב לעשות את האימונים האלו. גם כדי לחזק את יכולותיו וגם לקשר בינכם כחברי צוות כמובן. לא, אתם לא מקבלים את היכולת של הלבנים, הקשר בין הצבעים רק נותן לכם יכולת חזקה יותר של הצבעונים ולהיכנס לראשו של אדם. ההבדל ביניכם לבין רנוב הוא שכל צבעיו זהורים. זאת אומרת, היכולת אינה קשורה בקשר אלא בכמה בהיר הצבע במשולש ואצל הצבעונים רק בצבעוני בוהק."

הילור הינהנה וטור באה לומר משהו אך אבי גם קטע אותה: "הבה נתחיל עם האימונים? היום נלך למקדש ואעשה לכם מעט טראומות." אמר עם חיוך קל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך