E8

דם המטפטף לתוך עצמו – 4

E8 02/12/2016 575 צפיות אין תגובות

הדלת נפתחה ומולי היה הדבר הכי יפה שראיתי בחיי, האדמה הייתה נראת כמו סוג של אשליה של צבעים, כול הצבעים שקיימים התערבבו בה, כאילו היו בהרמוניה מסוימת, השמיים היו כמו האדמה אך רק בצבע לבן ושחור.

סילנטום יצאה ונגעה באדמה "התגעגעתי כול כך לזה, רנוב איך אני נראת עכשיו?"

אמי עכשיו מעל גופה היה אשליה של ציפורים שעפו מסביב לגופה ושיחקו על כתפה ומעל מוחה היו גלים בצבע כחול ואדום.

אבי ענה במקומי "כמו תמיד יפיפה"

אמי הסמיקה ואמרה "שתוק אתה, שאלתי את רנוב לא אותך"

ואבי התהלך גם הוא על הקרקע וקרה דבר דומה כמו שקרה לאמא, מעליו נוצרה אשליה של כוכבים המנצנצים בצבע לבן בוהק ומעל ראשו גלים בצבע ירוק וצהוב ועיניו זהרו פתאום.

"את נראית מדהים" עניתי לחלוטין מופתע מהעניין ומהסביבה.

ואז מאג'יסטר דיבר "רוצה לראות אותי עכשיו?" והתהלך גם הוא על הקרקע.

וקרה משהו שונה, הגלימה הקבועה שלו עפה מעליו וניצב מולי מאג'יסטר כאשר הדבר היחיד שעליו היא תחתונים שנראו כמו חיתול לו וגופו היה שחור לחלוטין והיה יכולים לראות בבירור את הדם שלו עובר בעורקיו, הוא היה נראה כמו שלד.

"כן זה מה שקורה לאנשי השליטה בארץ הזו, ככה הם נראים לעיניי הצבע, מבחינתי הארץ ואתם נראים אותו הדבר, הארץ עצמה היא פשוט שטחים על גבי שטחים ירוקים שאין להם סוף" מאג'יסטר אמר באכזבה קלה.

"רנוב בוא תהלך על ארצך" אמר אבי בחיוך ובציפייה.

הרמתי את רגלי ושמתי אותה על הארץ וככה גם את רגלי השנייה.

"נו?" שאלתי.

אמי הסתכלה עליי בתדהמה ואמרה "אתה לבן"

"מה זאת אומרת לבן?" שאלתי
.
ואבי קפץ פתאום מאושר "אתה לבן! ידעתי, ידעתי, ידעתי! כמו אביך הוא יציל אותנו! את כול הארץ, את כול העולם!"

מאג'יסטר חייך חיוך רחב ואמר "כן כמו שחשבנו"

אמי התקרבה עליי ואמרה "מזל טוב רנוב, אתה מיוחד, כמו אבי יש לך את יכולת ידע העולם, אתה יכול לשלוט באלמנט הגוף, הנפש והשליטה ואתה מבית הצבע"

הסתכלתי עליה מבולבל "מה זאת אומרת?"

אמי התחילה להסביר ואבי קטע אותה "לאנשי הנפש יש את יכולת הקריאה העתיק המאפשר להם להשתמש בכשפים מילוליים מדפים מארבעת המקדשים, לאנשי השליטה יש את יכולת השינוי, לשנות את גופם ואת הדברים שנוגעים בו, ולאנשי הגוף יש יכולת כוח והסתגלות לא אנושיות, הם יכולים לקבל מכות כול כך חזקות שכול איש שבט אחר היה מת, הם בקושי יזוזו ממקומם ואנשי הצבע בעלי גישה לאלוהות כאשר הגוף הנפש והחיבור ביניהם (או במילים אחרות השליטה) מחוברים, והם מצליחים לחזות את העתיד"

"ואתה בעל הכוח להילחם בנבואה" אמר מאג'יסטר בשקט.

הסתכלתי על אמי שהפעם שתקה וראיתי שהיא על סף בכי ואז הסתכלה עליי ואמרה "ביום בו יכבה הצבע, אני אבוא להתאבד, החלש ינצח"

ואז אמר אבי "אמך ראתה את העתיד, עוד מספר שנים אלוהים יבוא"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך