mix17
זו ההקדמה, היא קצת קודרת(בעצם הרבה אבל הסיפור יהיה יותר אופטימי, תדמיינו את זה כמו טריילר של סרט, הוא חייב להיות קדר כדי שאנשים ירצו לראות אותו :) בכל מקרה, מה דעתכם בינתיים?

דמיאן שחר- הקדמה-

mix17 19/09/2014 632 צפיות 6 תגובות
זו ההקדמה, היא קצת קודרת(בעצם הרבה אבל הסיפור יהיה יותר אופטימי, תדמיינו את זה כמו טריילר של סרט, הוא חייב להיות קדר כדי שאנשים ירצו לראות אותו :) בכל מקרה, מה דעתכם בינתיים?

היי אני חדשה כאן ורציתי להתחיל סיפור פנטזיה חדש. אני אשמח עם תתנו לי כל ביקורת שהיא אבל תהיו עדינים כי זה הסיפור הראשון שלי פה :)))

הקדמה-

במקום הזה אתה לומד איך להסתדר.
איך להגן על עצמך, ואיך לשרוד.
במקום הזה כל אחד הוא לעצמו.
אדם לאדם זאב… או ערפד… או מכשפה.
הזרבים חיים בלהקות גדולות, הם יהרגו כדי להגן על כבודו של אחד משהלם. המכשפות דואגות פחות לאחיותיהן אך יש להם מועצה משלהם והם עצמאיות ומאוד ומאוד מסוכנות. וישנם את הערפדים, טיפשים כל כך. ערפד יעשה הכל כדי להיות בצמרת, כולל לדרוך על אחיו, דודו, אביו.
במקום הזה בני האדם הם סתם קישוט כדי להסתיר את כל מה שהעל טבעים עושים, והם עושים.
כשאתה נולד במקום כמו מנהטן אתה צריך ללמוד לצרוח, כי עם תשתוק פשוט לא ידעו שאתה שם וירמסו אותך בלי להרגיש.
במקום כזה ערפדים חסרי שבט כמוני הם מנודים, ומה המנודים עושים בדרך כלל?
מתחברים!


תגובות (6)

וואי מעולה! אני חושבת שתאריכי קצת את ההקדמה וכולם יקראו את הסיפור!
בהצלחה ומחכה להמשך ♥

19/09/2014 16:33

קשה לדעת לאן זה הולך, יש פוטנציאל. במקומך הייתי משקיעה יותר במבנה כי זה יכול להשתפר מאוד.
גם אני חדשה כאן הצטרפתי לפני יום יומיים ואני לגמרי מבינה את הרצון שלך בפידבאק, זו אחת הסיבות שנרשמתי לאתר. העלתי 2 שירים והתחלת סיפור, אני ממש ממש ממש הודה לך אם תשאירי ביקורת!
בהצלחה <3

19/09/2014 18:35

ווואייי נמשע ממש ממש יפה!
אני חייבת להגיד לך אני ממש לא מתחברת לסיפורים מהסוג הזה ! בכלל לא ! למקרות שראיתי חצויה וזה אבל עדיין זה לא כלכך הטייפ שלי ומשהו בכתיבה שלך משך אותי.. !
ראיתי אשת חדשה ! אז מלמלמלא בהצלחה ^^
אם את צריכה עזרה במשהו תבקשי ;)
את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי ולהגיב מה דעתך עליו :-) (קוראים לו "סיפורי ערסים-אביאל ודני :)" או שפשוט תכנסי לדף פרופיל שלי למקרה שאת רוצה לקרוא אותו )

19/09/2014 20:34

היי, לומר את האמת אני בדרך כלל לא מתחברת לז'אנר הזה, אבל יש משהו בכתיבה שלך שמסקרן אותי שגורם לי לרצות לקרוא עוד.
אשתדל לעקוב אחרי הסיפור, בהצלחה ♥

19/09/2014 20:42

ואוו תודה על התגובות אני אתחיל לכתוב את הפרק הראשון עכשיו^^

19/09/2014 20:47

אם זה מכשפות אז הן נקבה ורצוי לתקן את ההם להן.
גם יש טעויות מקלדת, רצוי שתעברי אליהן.
בנוסף, יש טעויות גם של 'אם' ושל 'עם'
אבל חוץ מזה, הסיפור הזה ממש מעניין ויש לך כתיבה יפה, כל הכבוד.

15/10/2014 12:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך