לא אומר\ת ^_^
חיחיחי שיניתי את צבע השיער אני מסודרת והפרק הבא משכית! XD

האווטאר החדש | פרק 3

לא אומר\ת ^_^ 25/10/2012 1927 צפיות 14 תגובות
חיחיחי שיניתי את צבע השיער אני מסודרת והפרק הבא משכית! XD

במסע אל —" מידנייט התחילה לגמגם.
"למקדש האויר המזרחי!" פתאום ניק התפרץ, "נכון אנחנו צריכים ללכת לשם" מידנייט אישרה את דבריו של ניק.
"טוב, אנחנו הולכים לבה סינג סה" אמר אופל "כי לפגוש את המשפחה שלנו" אמרה טריקסי מחייכת, "ומה שניהם קשורים אלייכם?" שאלה לילה.
"הם הצילו אותנו" אמרה לונה "נכון מקבוצה של ביריונים." אמרה קתרין
בנתיים מידנייט שאלה את ניק "למה מקדש אויר מזרחי?"
"יש שם גורו שיכול ללמד אותך איך לשלוט במצב האווטאר!" ניק ענה לה
"נכון" מידנייט השפילה את מבטה
"טוב בכול מקרה היה נעים לפגוש אותכם" אמר אופל ,והם התרחקו משם.
"טוב נמשיך את האימון שלנו?" שאלה ליאה "תמשיכו תמשיכו אני הלכתי לישון באזור…" אמר ניק והתרחק מהמקום.
"רגע ניק מתי תלמד אותי?" מידנייט צעקה לניק לפני שנעלם ניק נעצר במקום,הסתובב, "אולי היום מי יודע" ענה לה מחייך וזיק של שובבות ניצץ בעיניו.
בנתיים ליאה ולילה לא מבינות על מה הם מדברים מקשיבות להם
מידנייט רטנה בשקט.. והמשיכה באימון שלה.
-בנתיים בקבוצה שנייה-
"טוב תעשו לי טובה ותצאו משם כבר" צעק ניק לקבוצה שהתחבאה.
"אה אתה בוא רגע אני רוצה לשאול אותך שאלה" אמר אופל "לע בוא אתה אלי" ניק ענה ובנתיים עשה מדורה, אופל התקרב והתיישב לידו.
"איך אתה שורד אם הבנות האלה?" שאל אופל את ניק "לא יודע מתרגלים" ענה בפשטות והושיט לאופל מרשמלו צלוי מהכיס שלו…
"תגיד רוצה להצתרף אלינו?" שאל אופל "לא אני צריך לבוא איתם." ניק השיב לו
"אנחנו לא באמת הולכים לבה סינג סה אנחנו הולכים לעקוב אחריכם ואז נעשה להם הפתעה רוצה?" שאל שוב אופל "אני אוהב את הרעיון שלך" אמר ניק מחייך.
בנתיים הבנות ישנו להן, "טוב אני הולך להגיד להם אתה בא איתי אני צריך נציג" אמר ניק ומחייך אל אופל.
"הלו בנות!" אמר ניק לבנות בקבוצה שלו "היי ניק" לילה אמרה לו "גררר ליאה היא מורה מעצבנת כול כך!" מידנייט רוטנת בשקט, ניק הולך ללילה "מה פיספסתי?" הוא שואל "פספסת המון ליאה העיפה את מידנייט לשמים ו—" היא ענתה "ועכשיו אני שונאת אותה!" ירקה לעברם מידנייט.
"פסדר פסדר אבל אחרי החדשות שיש לי להגיד לכן אתן תשמחו!" ניק אמר "איזה חדשות?" אמרו שתי הבנות, בנתיים ליאה הלכה למצוא תפוח.
"אחמ אחמ אם יורשה לי שניק יצטרף אלי" פתאום אופל התערב משום מקום, "שיצטרף אלייך?" שאלו הבנות בבילבול, "כן אני רוצה ללכת איתו לבה סינג סה!" הסביר את עצמו ניק.
"אבל מה איתנו?" לילה אמרה, "כן!" אמר מידנייט, "מידנייט את יודעת כשפות אש את יכולה להיות במקומי" אמר ניק וחייך למידנייט, ומידניט אף פעם שלא ראתה את החיוך של ניק היא ממש היתה מבולבלת.
"טוב אני הלכתי איתם תידעו גם את ליאה!" אמר ניק מתרחק מהן הולך אם אופל, מחייך לעצמו.
והבנות הלכו לליאה וסיפרו לה הכול והחליטו שהן ימשיכו את האימונים ואת המסע שלהן למקדש אויר המזרחי, הן אספו את האוהל והתקדמו לכפר וגם הקבוצה השנייה עקבו עלייהם ולניק היה רעיון לעשות משו בשיער שלו, הוא ביקש מאופל ושאר הבנות שעתיים והוא כבר חוזר הם אישרו לו, הוא הלך למספרה שיש בכפר היה שם לגזור את השיער ולעשות גוונים כאילו לשנות צבע של השיער, ניק התלבט בין בלונדי לשחור הוא הלך לשחור…. בנתיים הבנות : מידנייט,לילה וליאה מצאו מקום שבו ישהו הלילה ומידנייט הצליחה אחרי שהמורה תעללה בה העיפה, סטרה, הפילה אותה היא הצליחה ללמוד כשפות אויר.
וגם אופל ושלושת הבנות הצליחו למצוא מקום ובנתיים טריקס הלכה לחפש את ניק וראתה שהוא יוצא מאחד הבתים הכפר, אבל הוא לא נראה אותו דבר הוא נראה שונה.
"ניק זה אתה?!" צעקה עליו טריקס, ניק נופף לטריקס וטריקס לא האמינה שהוא עשה את זה…
טריקס וניק חזרו למקום שהם ישנו בו הלילה, וכולם כולל אופל לא זיהו את ניק.
ואופל אמר "יופי ששינית את צבע השיער זה יכול להיות דבר חדש לאווטאר ולבנות חחח" וטפח על השכם של ניק וכמעט נפל ניק חייך.
"יאאלה מחר אנחנו מגיעות למקדש אויר המזרחי כע?" אמרה מידנייט "כן!" הן הסכימו והלכו לישון.
-למחרת-
הבנות הגיעו למקדש אויר המזרחי "ואוו איזה מקום יפה" התפאלו לילה ומידנייט, "נכון בואו" אמרה ליאה שכנראה הכירה את המקום..
"שלום לכן בנות חיכיתי לכן הרבה זמן" פתאום איש אם זקן ארוך צץ, הוא, הסתכל ואמר "לא היה אמור להיות איתן עוד אחת??" "עוד *אחד* אבל הוא לא בא" אמרה לילה.
"טוב שהיה את רוצה לשלוט במצב האווטאר נכון?" אמר ופנה למידנייט, היא הינהנה
"טוב את צריכה להתנתק מכול מה שאת צריכה" אמר הגורו אם מבטא כזה, פתאום ליאה עשתה משו אם האויר ומידנייט יצאה מהריכוז והם גילו שאופל וכולם הם עקבו אחריהן! כולל אבל היה משונה בקבוצה הזאת יש להם עוד בן….הבן היה עם שיער שחור ועיניים כחולות אבל… לילה היא ניגשה אל הבן המוזר הזה ופתאום, הבן חיבק אותה! והיא חיבקה אותו חזרה "אתה ניק נכון?" שאלה אותו, ניק חייך והינהן אם הראש "מתאים לך שיער שחור" אמרה מידנייט, "ג'ינג'י אחד" היא אמרה עוד פעם "חהחהחה אני בסוף לא אלמד אותך" אמר ניק והוציא לשון למידנייט…


תגובות (14)

מישמחפש את אווטאר פרק 3 שיכנס לכאן הוא עלה כבר!! כנסו לתגובה הזאת!!

26/10/2012 04:34

פרק 3 של אווטאר כאן!!

26/10/2012 05:38

הלו!!! פרק 3 אווטאר אף אחד לא שם לב?!?!?!?!

26/10/2012 08:55

אני שמתי לב..
אבל אבל
אהבתי שהוא עם שיער ג׳ינג׳י!!!

27/10/2012 08:23

יו רק עכשיו שמתי לב שיצא פרק..חח סורי…
פרק חמוד! אבל לא הבנתי… אופל טריקס וכל אלה הם הרעים כאילו?
ולמה ניק הצטרף אליהם ואז חזר? רק בשביל לצבוע את השיער או שהוא בוגד באוואטר או משהו כזה??..

27/10/2012 11:05

חח הוא מפתיע את הבנות וטריקס ואופל רצו להצטרף לקבוצה של האווטאר אבל שהם הרגישו שהאווטאר וכול השאר (חוץ מניק) כי הוא לא התייחס והם לא הרגישו בנוח בחברתם…
ואת ניק נגלה שהוא "בוגד" (משחק את עצמו כדי להשיג מידע) ובסוף תהיה כבר עלילה…

27/10/2012 12:41

אההה חחחח
אז הוא הבוגד, אז רגע, אין רעים בסיפור?
צריך רעים בסיפור ;)

27/10/2012 12:43

היה בהמשך שאני ומשכית נמציא לא מהאתר חבל על האנשים שהם היו רעים אבל אם הם רןצים להיות רעים אין לי בעיה אם זה ^_^

27/10/2012 12:47

הייתי בצפת ורק עכשיו אני משלימה פרקים….
לקיצור לעניין-חחחחחחחחחחחחחח ו-איזה מורה רעה אני!!! ו-כשעושים דו-שיח יורדים שורה….
חוצמזה-העלאתם לי חיוך על השפתיים….

28/10/2012 01:07

מתי הפרק הבא עולה??

28/10/2012 06:11

את הפרק הבא אני לא יודעת משכית צריכה לכתוב אותו לא אני…

28/10/2012 08:12

אבל היא לא כותבת אותו!!!

30/10/2012 07:43

מה אני צריכה לרשום?? מישו איתה בקשר (משכית)??

30/10/2012 11:05

טוב אני ממשיכה אותו עכשיו פסדר רננה??

30/10/2012 11:20
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך