מאקס כותב
וככה נגמר כל מה שקורה במדבר.....ואז הם חיו באושר ו....
על מה אני מדבר?! תגובות וממשיך.

האור האחרון-פרק 20 העשירייה של מסדר D

מאקס כותב 29/07/2013 560 צפיות תגובה אחת
וככה נגמר כל מה שקורה במדבר.....ואז הם חיו באושר ו....
על מה אני מדבר?! תגובות וממשיך.

ג'ון:
השעה הייתה 12 בצהריים.סופת החול הכבדה עדיין נמשכה.
"אף אחד פה לא יודע כישוף חול או רוח,נכון?" שאלתי באכזבה.
כולם נדו לשלילה.נאחתי,וחזרתי לשבת על הספה.
"סופת החול לא תפסק במשך שבוע" אמר אחד המשרתים.
"שבוע?!" קראנו אני,רקס,בלו,קאיה וג'ס.
"בחיים לא נצא מהמדבר!" צעק בלו ונשכב על הרצפה בייאוש.
"יש דרך אחת" אמר ג'ס.אחרי כמה שניות כשהשתנה לבת,אמרה:"יש לארמון מרתף,ושם יש ספינה.אולי נוכל לנווט אותה בחול.הסופה מונעת בכישוף רוח,ככה שהחול לא יפריע לנו".
"רגע,שאני אבין,בכל מקום חוץ מהעיירה שלי יש משהו מכושף?!" קראתי בכעס.
כולם התעלמו ממני,ורקס שאל:"את יודעת לנווט?"
"אני יודעת" קראה קאיה:"ניווטתי גם בספינות חול.הרבה מסעות" אמרה בחיוך מתוק.
"שנצא?" שאלתי בתקווה שהפעם כלום לא יעצור אותנו.
ירדנו במדרגות למטה,וראינו ספינה עצומה."בטוח שנוכל לשחרר אותה בחול?" שאל בלו.
"אם אני כאן,אז כן!" אמרה קאיה ועלתה על הספינה.אני ורקס עלינו אחריה.
בלו עלה,ולבסוף ג'ס."הרימו עוגן,תפרסו מפרשים,פתחו את הדלתות!" קראתי מראש הספינה.
כולם חייכו,ומיד פעלו:רקס וג'ס פרסו מפרשים,קאיה לחצה על מערכת הבכרה של המבנה כדי לפתוח את הדלתות החוצה,ובלו הרים את העוגן.
היינו מוכנים.סופת החול הכתה בנו,אך ברגע שמערכת הספינה נדלקה,רוח אדירה יצאה מהספינה והעיפה את החול.
"3" קרא רקס.
"2" קרא בלו.
"1" קראה ג'ס.
"0" קראה קאיה.
"הפלגה!" קראתי בכל הכח.
הספינה התחילה לזוז בחול.אנחנו הצלחנו.אנחנו עושים את זה.המסע שלנו מתחיל.

אי שם במקום רחוק מהמדבר,ישנו ביניין ענקי.בראש הביניין מתנוסס דגל לבן,עם D עליו,ואיקס על הD.
מסדר הD התאחד כולו.בשולחן העישיריה,יושבים האנשים החשובים ביותר במסדר.
גוון אמריקו,המכונה 'ראש ברזל'.הוא מכשף של ברזל,ויש לו יכולת מיוחדת להפוך את הגוף שלו לברזל.
ג'נט קווין,המכונה 'ורד קטלני'.אחותה של סינטי,אחת מאדוני העולם,ומכשפת של צמחים.
איצ'יגו בלם,המכונה 'העריק'.אדון עולם לשעבר,משום שפרש.לוחם חרבות מיומן ביותר.
קייט רינג,המכונה 'מלאכית שחורה'.הזיכרון שלה מלפני גיל 10 נמחק.קשתית חזקה.
קיד רוולי,המכונה 'על-מכשף'.מבוקש עם פרס של 150 מיליון על ידי הממשלה.חוסם יכולות כישוף.
סאקורה צ'אנג,המכונה 'פרשית'.חכמה במיוחד,אסטרטגית ואינה טועה לעולם.ראש הצבא של מסדר D.
אלם סייג',המכונה 'צל'.יש לו כח כמעט כמו לאדוני העולם,בדיוק כמו אקסליבר.מכשף של צללים.
צ'ינו האקי,המכונה 'המפקדת'.מאיימת ומסוכנת,עם פרס של 160 מיליון על ראשה.מכשפת של ציות.
אנרו בלאסט,המכונה 'חשמלית'.מסתורית ואדישה להכל.אחותו של דרייק X.מכשפת של חשמל.
ברטלמיו טאקט,המכונה 'נשר האש'.אדון עולם,לשעבר על פרס של 260 מיליון.מכשף של אש.
עשרת האנשים החשובים ביותר במסדר D התאחדו,כדי לדון במלחמה.
עשרת האנשים שישבו בחדר,חיכו לראש המסדר.הוא נכנס דרך הדלת הראשית,והתיישב על הכיסא שבראש השולחן."שמח שכולכם הצלחתם להגיע" אמר וחייך.
"ברטלמיו,לא היית בבלו-גרין השנייה?אחיו של גרים שם" התפעל ראש המסדר.
"הוא בסדר.הוא בידיים טובות.הוא מחפש את נשקים" אמר ברטלמיו בשלווה.
"אני מבין" אמר ראש המסדר."טוב,לא נתווכח איתך".
הישיבה נמשכה במשך שעה.בסופה,קייט וסאקורה פנו אל ברטלמיו:"בוא דקה".
הם הגיעו לחדר ריק."אחיו של גרים" התחילה קייט:"הוא יודע?"
"לא" אמר ברטלמיו.
"למה לא סיפרת לו על אחיו?" שאלה סאקורה.
"הוא לא צריך לדעת" אמר ברטלמיו.
"הוא יצתרך להתמודד עם האמת בסופו של דבר" אמרה קייט.
"לא" ברטלמיו אמר ברוגע,ואז הוסיף:"הוא לא צריך לדעת שהמלחמה היא בעצם על חייו של גרים".


תגובות (1)

המשך ^^

29/07/2013 07:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך