אשמח אם תגיבו ותאמרו אם הרעיון טוב ואם אפשר לקדם את זה מכאן למשהו מעניין...

האחרון שנותר – פרולוג

06/02/2018 603 צפיות 4 תגובות
אשמח אם תגיבו ותאמרו אם הרעיון טוב ואם אפשר לקדם את זה מכאן למשהו מעניין...

חיוך מרושע עלה על פניו של ג'סי. "לא תוכל להרוג אותי אם אתה כבר מת"…

***

"מהרו!" לחש אליהם מנהיגם.
חיש מהר קיפצו האחרים מעבר לחומה. איש עוד לא גילה. המלך חייב שומרים טובים יותר. חשב ג'סי.
היה כעת יום והשמש האירה, השומרים היו אמורים להבחין בהם בקלות. אך איש לא ראה.
"תמהר כבר ג'סי!"
הוא זינק, ונחת על הקרקע, נעזר בידיו. כאב עז פילח את גופו. הוא הביט בכפות ידיו.
עורן התקלף, והשאיר את הבשר פתוח ומדמם.
עיניו נעוו בכאב. אל תדאג. חשב. זה יעבור. בקרוב
שום דבר ושום איש לא יוכלו לפגוע בך.
"האסירים נמלטו!" שמע ג'סי קול מאחוריו.
השומרים אכן החלו לצאת מהכלא אל החצר, והבינו שהאסירים עלו על החומה.
"הם באים!" הזהיר ג'סי, והאיץ את קצב צעדיו. כך האסירים האחרים.
הכל מתחיל להשתנות.
ג'סי שלף את חרבו. הם נכנסים לעיירה, שהייתה מלאת שומרים.
"היי, עצרו!" צעק אחד.
ג'סי שיפד אותו. "נראה אתכם מנסים לעצור אותנו!"
השומרים מבית הכלא הגיעו אף הם. שאר האסירים הספיקו כבר לשלוף חרבות.
הם כולם נעמדו במעגל, מבטיהם פונים החוצה. מוכנים לקרב.
השומרים הסתערו.
ג'סי שיפד שני שומרים, בזמן שעוד שומרים החלו להגיע מרחוק.
הם מתחילים להיות יותר מדי.
ג'סי חשב על צורך להשתמש בנשק הסודי שלו. הוא הביט במנהיגו- תונד, שפירש את מבטו של ג'סי נכונה. "לא." הוא אמר.
"אני חייב." אמר ג'סי.
"אם תעשה את זה, אני נשבע לך, שאהרוג אותך!"
"אבל אם אעשה את זה, גם אתה תמות." ג'סי –
חייך חיוך מרושע.
"זכור את דבריי: אם תעשה את זה, אני נשבע שאהרוג אותך!"
"לא אם כבר תהיה מת." ג'סי עצם את עיניו בחיוך, והתרכז.
הכל נהיה שקט סביבו. הוא היה מרוכז. אף לא פיסה אחת של רעש.
הוא העביר את ידיו בתנועות משונות מול גופו, ואז; שמע צרחות.
הצלילים חזרו באחת. כולם: השומרים והאסירים, שכבו מתים על הקרקע.
"זכור," לחש תונד. "אהרוג אותך…"
"אבל.. אתה כבר מת."
ג'סי צעד ונעמד לבסוף מול הגבול של ממלכתם. הוא חייך, וצעד עוד צעד אחד.
הוא עזב.
שום דבר ושום איש לא יכולים לפגוע בו יותר..


תגובות (4)

אני חושב שהרעיון טוב ושיש לזה פוטנציאל אבל לדעתי היו חסרים תיאורים ואם היית מתאר קצת יותר את המתרחש הייתי נהנה יותר לקרוא את הסיפור שלך,.

06/02/2018 15:42

    תודה רבה! עוד יש זמן עד שאפרסם את הסיפור כך שעוד יהיו שינוים עד שאתחיל להעלות את הספר במלואו…

    06/02/2018 17:04

מצטער שלקח לי נצח, היו לי כמה ימים אינטנסיביים.
"הם מתחילים להיות יותר מדיי" \ "הכל נהייה שקט סביבו" – אני לא אוהב לדבר על דברים כאלו כאן בתגובות, אני יודע שאנשים קוראים ואני מעדיף שלא להרחיב. רק אגיד שיש קצת בעיה בשורות מבחינה טכנית (לא דקדוק; שיטת כתיבה) אם תהייה מעוניין אשלח לך בפרטי.

סך הכל פתיחה מעניינת ומגניבה, נראה איך זה מתפתח! מאוד שונה משלטון דרקונים. עם זאת, לדעתי, צריך הוק חזק יותר ובשורות הראשונות (לא בשורות האחרונות) כדי למשוך עוד קוראים. אתה רוצה שכשמישהו קורא את הסיפור שלך כבר בשורה הראשונה הוא יגיד "שיואו איזה מגניב!" במיוחד בפורמט שמשתמשים בו באתר הזה.
יש הרבה דרכים לעשות את זה, לדעתי כאן זה היה מעניין אם היית פשוט פותח במשפט "לא תוכל להרוג אותי אם אתה כבר מת" – אחלה משפט, אפשר להשתמש בו כבר בהתחלה, ולבנות סביבו (בין אם ברטרו או כרונולוגית) את הפרולוג.

מחכה להמשך, ומצטער שלקח לי זמן להגיב. הייתי עסוק.

18/02/2018 14:53

    טוב אז קודם כל, תודה על הביקורת.
    שמחתי לראות את התגובה, וכן, הספר הזה יהיה שונה מאוד משלטון של דרקונים, ואני יודע שהרבה זמן לא העלתי פרק, אני עובד על זה, אני רוצה לעבור על הכל לפני שאפרסם אותו…

    18/02/2018 20:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך