bjaui6
אהבתם?? מחכה לדמויות

החומה הקדמה+הרשמה

bjaui6 16/12/2014 814 צפיות 13 תגובות
אהבתם?? מחכה לדמויות

האגדה מספרת על איש, איש שפניו משתנות בהתאם לרצונו. ושכוחותיו ומוחו הם מעל ומעבר. האגדה מספרת שיבוא יום ותורו של האיש למות יגיע.
אבל יש לו דרך למנוע את זה, והדרך היא לעזור לאנושות ולמנוע ממנה להיכחד.
אבל הדרך הזאת קשה ומלאה במכשולים וכדי לעבור את הדרך הזאת ותוך כדי למנוע את מותו עליו למצוא את המיועדים. ארבעת המיועדים, ובעזרתם הוא יוכל למנוע מהאנושות להיכחד.
בעזרתם הוא ימנע ויעצור את יום הדין, את האפוקליפסה.
האיש הזה היה שם מתחילת היסטוריה, מתחילת העולם עצמו. בזמנים הקדומים קראו לו אדם, אוכל פרי עץ הדעת, ועובד האדמה.
הורס החומה ומביא הכאוס…

הרשמה:
שם:
שם משפחה:
ארץ מוצא:
מראה:
אופי:
רקע:
כישרון או כוח:
משהו להוסיף:
אני צריך רק ארבעה דמויות ראשיות אבל אני יכניס גם דמויות משניות


תגובות (13)

ברור שאהבנו!!!!!! סליחה, אהבתי…. איך אפשר לא????
איזה כיף שחזרת!!!!

שם+משפחה: סנטיאגו לומריו
גיל (שכחת לרשום חחחחח): 18.
ארץ מוצא: איטליה, פירנצה.
מראה: בלונדיני, עיניים כחולות, שפתיים חיוורות, עור מעט חיוור, שניים צחורות, גבוה, חסון, בעל קעקוע של דרקון בכתפו הימנית.
אופי: אמיץ, פוחד רק מדברים מסויימים (לבחירתך, בבקשה לא דברים מפגרים כמו החושך וכאלה חחחחח), יעשה הכל למען אהוביו, בעל לב-זהב, מתפקד טוב במצבי לחץ, יוכל לסחוף אחריו אנשים, מנהיג מלידה, מרגיש אחריות כלפי הקטנים ממנו וכמובן חד הבחנה.
רקע: אין לי, מה שבא לך, סומך עליך ;)
כישרון ו/או כוח: קראת לב פלדה? (אם לא, המשך לקרוא מחוץ לסוגריים. אם כן, המשך לקרוא בסוגריים (חחחחח), כמו הכוח של צ'אנס רק משוכלל יותר, המשך לקרוא מחוץ לסוגריים). קיצר, יש לו כוח לחזות את העתיד ולהימנע מכל מיני דברים שהוא לא רוצה (כמו עימותים), אך, הכוח הזה שלו מראה לו גם את הדרכים האפשריות לחמוק מאותו דבר. הכוח גם מראה לו את התוצאה של כל אחת מהדרכים. הכוח שלו נקרא "מינרווה", וגם כשהוא רואה את הדרכים, תמיד נמצאת לידו אהובת ליבו (מינרווה) שהיא גם באיזשהו מקום החולשה שלו.
בשביל להתחמק מכל מיני דברים יצטרך להיות חד הבחנה, וכמו כן הוא חוזה את העתיד. הכוח הזה לא עובד כאשר אהובת לבו, מינרווה, נמצאת בסכנה (כי אז היא לא מדריכה אותו בתת-מודע של הכוח) וכשהוא נמצא מתחת לגובה פני הים. (מינרווה פוחדת לטבוע מכיוון שטבעה וניצלה כמה וכמה פעמים).
דבר להוסיף: בקשה אל תוריד את מינרווה מהכוח זה כל מה שעושה את הכוח הזה. איזה כיף שחזרת!!!!!!!! אה הוא מיועד, מקווה.

נשמע סיפור מדהים ומרתק! בהצלחה :)

16/12/2014 17:51

תודה מאוד אהבתי את הדמות, היא נכנסה.

16/12/2014 18:17

שם: לונה מיולר
גיל: 18
ארץ ועיר מוצא: אוסטריה, וינה.
מראה: שיער שחור ומעט גלי שמגיע עד לכתפיה, עיניים אפורות על גבול הכחול קרות וחודרות, חיוורת מאד, עצמות לחיים גבוהות, שפתיים אדומות (לא שלגייה אדומות, אבל וורודות על גבול האדום), שני קעקועים אחד על כל אחד ממפרקי הידיים: על הימני "Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace" ׁׁ(תקשיב, תראה, ותהיה בשקט אם אתה מעוניין לחיות- בלטינית), ועל השמאלית
".Qui dormit non peccet" (מי שישן אינו חוטא).
אופי: צינית, עקשנית, אוהבת מאד לקרוא (יודעת כמה וכמה ביטויים בשפה הלטינית כי היא קראה כמה וכמה ספרים עליה), כריזמטית, מנומסת, דייקנית, אסטרטגית טובה, נאמנה, חשדנית, חדת הבחנה, פיקחית, לא עובר יום שהיא לא יוצאת בבוקר ושותה את הקפה שלה (מה שקורה בערך לכל וינאי אמיתי, בגלל שהקפה שם מדהימים וחמודים בסגנון קפה אנדרגראונדי כזה. וכדי שלא תחשוב שזו המצאה: אני באמת הייתי בווינה, והייתי בכמה כאלה), אוהבת את הריח של ספרים ישנים, לא מתנגדת לכוסית ייו וויסקי פה ושם אך לא משתכרת בקלות.
רקע: אביה מנגן בתזמורת הפילהרמונית של וינה (אתה יכול לחפש את זה, זה תזמורת מאד מפורסמת) ולכן הוא לא נמצא הרבה בבית, אך הוא תמיד הביא לה את המתנות שרצתה מכל (מה שבדרך כלל, תיקון כל הזמן, היה ספרים). אמה היא אישה ארית ואדישה מאד, היא לעולם לא הרגישה שהיא באמת אוהבת אותה בגלל אופיה הקר במיוחד וחוסר ההתחשבות שלה, לעומת זאת אביה הוא אדם חם מאד. היא כרגע לומדת באוניברסיטת ווינה (האוניברסיטה העתיקה ביותר באירופה) כימיה , ומדעי המחשב. (שילוב מוזר, אבל היא אוהבת את זה).
כישרון: היא האקרית מלידה, היא יכולה להיכנס לכל תכנה, כל מחשב ממשלתי, והיא יכולה לעשות את זה בלי לגעת בהם. כמובן שהיא לא תראה לאנשים שהיא עושה את זה במחשבתה בלבד, כי היא יודעת לעשות את זה גם כך אבל בצורה יעילה פחות, אבל בעיקרונו של דבר היא יכול להיכנס גם לתיקיות ולראות את תכולת (לא רק במחשב) ולפרוץ למקורות מידע עצומים.

אני מתה על אוסטריה, במיוחד על ווינה כי ווינה זה מדהיםםםםם תסתכל פעם על תמונות. ממש ממש יפה שם בצורת שנות ה-20 כזה.
בקיצור, הרעיון ממש ממש אדיר. אני אשמח לקרוא, מקווה שאהבתה את הדמות :)

16/12/2014 19:06

כן אני אשמח שתביאי לי עוד תגובות

17/12/2014 16:00

*דמויות

17/12/2014 16:03

שם: דומיניק ברייר
ארץ: צרפת, ליון.
גיל: 18
מראה: (קצת קשה להסביר בדיוק את המראה הזה אז הנה תמונה) http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Ffavim.com%2Forig%2F201105%2F29%2Fbeautiful-boy-curls-curly-hair-french-guy-Favim.com-58755.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fweheartit.com%2Fentry%2Fgroup%2F6854080&h=466&w=700&tbnid=4O02qmOzrUkZvM%3A&zoom=1&docid=pdcZPbc9pCeu8M&ei=X5qRVJ7dKMzOaJTlgpgO&tbm=isch&ved=0CCgQMygOMA4&iact=rc&uact=3&dur=354&page=1&start=0&ndsp=27
אופי: שקט, לא אוהב להיות בחברת אנשים ומעדיף לשבת בספריות ישנות, יש לו תסמונת אספרגר אז הוא אז הוא לא בדיוק כמו כולם אבל הוא בהחלט גאון, ומי שיכיר אותו באמת (שזה לא רבים) יזכה להבין זאת. בדומה לאנשים שונים אחרים עם תסמונת אספרגר הוא תאריכים. הוא יודע תאריך של כל דבר ודבר, ממתי נפטרה אודרי הפבורן עד מתי נפתחה חברת קוקה קולה. שינון תאריכים כאלה עזר לו לתהאקלם בחברה מפני שאנשים החלו לחשוב שדבר כזה יכול להיות מעניין, שינון התאריכים עצמו מרגיעה אותו.
רקע: הוריו החליטו להיות תומכים בצורה מעצבנת יתר על המידה מהרגע שגילו שיש לו את התסמונת הזו, והוא שנא את זה. הם כל הזמן אמרו שזה בסדר, והוא בדיוק כמו כולם, והם אמרו את זה יותר מדי. הם אמרו את זה כל כך הרבה פעמים עד שהוא התחיל לחשוב שהוא לא בסדר, שהוא לא נורמלי. הוריו קתולים, והוא בהחלט לא. הוא אטאיסט, לא שהוריו יודעים על זה. והם גם לא ידעו. הוא עזב את ביתו ועבר לליון, הוריו נשארו בכפר בו גדל. והוא בהחלט אוהב לגור לבד. הוא לומד כרגע היסטוריה באוניברסיטת ז'אן מולן.
כשרון: זיכרון צילומי. הוא זוכר כל דבר שראה אי פעם, בין אם זה הבגד שלבשה איזו אישה שהוא בקושי מכיר אתמול, ובין אם אלו דברים על כתב.

17/12/2014 18:10

רעיון מגניב :)
שם: לאלי גורדון
ארץ מוצא: גיאורגיה
גיל: 18
מראה: שיער חום כהה קצר, מגיע לה בערך עד מתחת לאוזניים ועיניים בצבע דבש. גבוהה, לא רזה במיוחד אבל גם לא מלאה. היא לובשת בדרך כלל חולצות רחבות ובהירות עם הדפסים ומכנסי ג'ינס כהים.
אופי: היא לא אמיצה במיוחד, יש לומר אפילו קצת פחדנית אבל זה לא מפריע לה להלחם או לעשות כל דבר שבא לה, היא פועלת במיוחד על פי אינסטינקטים. אוהבת לרקוד בסגנון הפולקלור (אם אתה רואה את המירוץ למיליון אז אתה יודע מה זה, אם לא, אז תחפש בגוגל). לא כריזמטית, חברותית, אחראית וחכמה. היא שונאת שעושים בשבילה דברים, יכולה לדאוג לעצמה. אך היא אוהבת לעזור לאחרים.
רקע: אין לי, תמציא משהו.
כישרון: הישרדות, בכל מקום. היא תמיד תדע מה השעה, לאן היא הולכת, באיזה כיוון, ציד, לחימה, אינסטינקטים. עם זאת היא גם יכולה להתמצא בכל מקום שהיא נמצאת בו, לא רק בטבע, אלא גם בערים גדולות. היא פיתחה את הכישרון הזה כשהייתה עוד ילדה מכיוון שגרה בכפר מבודד יחסית, רחוק מהעיר הבירה או ערים אחרות.
משהו להוסיף: אני ממש מקווה שתכניס אותה :) ותתחיל…

17/12/2014 19:17

    אמגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג אתה יודע שאני מגיאורגיה?
    שני ההורים שלי נולדו בבירה, טביליסי.
    אני מרגישה קסומה כי מכירים אותה *~*

    17/12/2014 19:31

    ופאק, יש לי איזה חמש עשרה קרובות משפחה בשם לאלי כי זה שם מאד מסורתי שם *~*
    אבל הערה קטנה, שם המשפחה לא יכול להיות גורדון. אתה מכין, בגאורגיה כל שמות המשפחה מסתיימים בסיומת "שווילי" שהיא בן בגרוזינית. אז השם אם הוא גורדון, יהיה גורנודשווילי.

    17/12/2014 19:32

    גורדונשווילי*

    17/12/2014 19:32

כמה דברים:
1. אני בת :)
2. אני חצי גיאורגית.
3. לאמא שלי קוראים לאלי.
4. לא כל השמות משפחה שם נגמרים בסיומת "שווילי". הרוב כן, אבל לא כולם.
מקווה שהבנת, לא טעיתי…

18/12/2014 14:45

    נכון, יש שני סיומים. אני לא זוכרת בדיוק את השני, אבל אדם ששם משפחתו (לפחות בגאורגיה) לא נגמר בשווילי או בסיומת השנייה הוא כנראה לא גרוזיני מלא… (אוי שיט. אני פשוט קוראת לזה גרוזיה כל הזמן כי אני רגילה. אנחנו מדברים בבית ברוסית ופשוט…ארג).

    18/12/2014 20:38
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך