the one sitting next to you
אני לא מתחייבת להעלאת פרק בכל יום, אבל אני מבטיחה לפחות פעם פעמיים בשבוע אני אעלה פרק. תודה ענקית לכל מי שיירשם *~*

החיים בצל הכוכבים-הקדמה והרשמה.

the one sitting next to you 23/10/2014 609 צפיות 12 תגובות
אני לא מתחייבת להעלאת פרק בכל יום, אבל אני מבטיחה לפחות פעם פעמיים בשבוע אני אעלה פרק. תודה ענקית לכל מי שיירשם *~*

בשמיים יש עולם, אך לא עולם כמו שאנשים רבים חולמים שיהיה. הוא לא נועד למתים, אך הוא לא נועד לחיים גם כן, לפחות לא לבני האדם. בשמיים מסתתר עולם שונה לחלוטין, עם חוקים נוקשים, יצורים משונים, ומידע שיקר יותר מכל דבר על פני האדמה.
שלוש ממלכות שמסתתרות בין קרני השמש הלוהטות, וכוכבי הלילה.
ממלכת מארתיה, היא הממלכה הצפונית ביותר, בני האדם אוהבים לכנות אותה "כוכב הצפון", כשבעצם הכוכב הזה הוא רק חלק קטן ממלכה יפיפייה זו,שלגים שמכסים את פני השטח נותנים מראה מלאכי לממלכה שמלאכים חסרים בה כבר שנים רבות. אך חלקה הידוע ביותר הוא הביורן, שם עדיין מתהלכים מחליפי הצורה. חלק אומרים שהם אגדה, אך בעולם כזה אגדות הן מושג מעורפל.
ממלכת קלימטל, הדרומית ביותר. ממלכה זו חמה הרבה יותר ממארתיה, ויופייה שונה לחלוטין.
ממדבריות אל שדות ירוקים, האקלים המשונה בה ידוע לכולם. חלקה שומם, וחלקה השני צפוף עד פיצוץ אוכלוסין. וגם לה, בדיוק כמו למארתיה יש יצור אגדי שידוע על הסתובבותו שם, אנשים שנראים ככל אדם אחר שם, אך יכולים לקרוא את מחשבותיהם.
ולבסוף, ממלכת אוראנוס.יש האומרים שהאקלים של קלימטל מוזר, אך אין מה להשוות כשבדובר באוראנוס. חציה של אוראנוס מלא שדות ירוקים, וחציה השני מלא שלגים כמעט כמו במארתיה, ושני האקלימים המנוגדים הללו נפגשים בנקודה אחת בה אפשר לראות את השלג מתחכך בפרחים, את קרני השמש נלחמות בנטיפי קרח. ובנקודה זו, לפני שנים רבות חיו המכשפים.
עולם שלם גלוי לעינינו וחבוי מהן בו זמנית, אך מה יקרה אם דבר מה יקרוס בחיים המרהיבים האלא שם למעלה?

להרשמה:
שם:
גיל: 17 ומעלה.
מראה: (המראה לא חייב להיות הגיוני אם הדמות תהה משנה צורה)
אופי:
ממלכה:
אדם/משנה צורה/מכשף/קורא מחשבות:
עוד משהו שתרצו להוסיף:


תגובות (12)

אוקיי..נישמע מעניין אני ארשם בהחלט
שם: אלי סטלינסקי
גיל: 17
ממלכה: מארתיה
אופי: שקטה נחמדה אוהבת לעזור תורמת מעצמה הרבה עקשנית .
יצור: משנה צורה
מראה: שיער שטני מתולתל ארוך,עייני חתול גדולות, ריסים ארוכים וגוף מהמם.

23/10/2014 17:27

בבקשה 3>

23/10/2014 17:34

דירגתי 5

23/10/2014 17:35

שם: סקוט מקול
גיל: 18
מראה: שיער בלונדיני כ"כ עד שנראה לבן, שיערה חלק ודק, עור חיוור, עיניים חומות-דבש.
אופי: שקטה, כשהיא רוצה משהו אי אפשר להגיד לה לא, יש בה רוח התנדבותית.
ממלכה: קלימטל
קוראת מחשבות

23/10/2014 17:40

    תודה :)

    23/10/2014 17:40

    אופס מקלדת דפוקה, היא שינתה לי את השם, השם הוא לא סקוט מקול, אלא קריסטל מקול

    23/10/2014 17:44

אני לא מוצאת את הסיפור מבין הסיפורים שלך אבל אשמח עם תעלי פרק ואקרא אותו…אני יגיד לך איך הוא

23/10/2014 17:40

"תהה" זה בעצם "תהיה", ו"אלא" זה "אלה". מילה השנייה (אלא) אכן קיימת, אבל יש לה פירוש שונה.
הייתי כותבת דמות, אבל נראה לי שברגע זה המוח שלי סתום כמו האף שלי.
מיכל

23/10/2014 18:24

בהחלט נשמע מעניין :)

שם: קאנון לי (קאנון זה השם *-*)
גיל: 18
מראה: שיער חום מריר עם קצוות כחולות, עיניה כחולות עם ערבוב של אפור.
רזה וגבוהה, בשפה התחתונה שלה עגיל ליפ. היא בדרך כלל תסתובב במגפי עור שחורות ומכנסי ג'ינס צמודים.
אופי: אמיצה, תמיד תהיה הראשונה להתנדב לעזור, עקשנית ובדרך כלל תמיד תמצא מה להגיד. היא כנה ותמיד תגיד את האמת בפנים גם אם היא לא נעימה.

ממלכה: אוראנוס.
מכשפה.

ת'אמת שאפשר להוסיף הרבה, אבל כל הרעיונות ברחו לי מהראש =_="

23/10/2014 21:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך