כן, כן, פרק קצר הפרק הבא הוא פרק ספיישל. תהנו

החצר השחורה- פרק 4

09/09/2014 580 צפיות תגובה אחת
כן, כן, פרק קצר הפרק הבא הוא פרק ספיישל. תהנו

"אה, זה נעלם" אמרה רדגה ונשמה לרווחה, "רגע, אתה יכול להסביר לי מה קורה כאן? ולמה אתה לא במטוס? מה אתה לא רוצה שנטוס לבית מלון?"
"אני רוצה, אבל… תעזבי, את לא תביני" אמר המכשף.
"נו, תגיד לי למה אתה רוצה להיות כאן בחצר השחורה?" שאלה רדגה.
"אני לא יודע… אם את רוצה תחזרי למטוס" אמר המכשף.
"מה זאת אומרת אתה לא יודע? תסביר לי נו, למה אתה רוצה להיות כאן?" שאלה רדגה. "זה סודי, וגם לך אני לא יכול לספר" אמר המכשף, הוא שם את המצנפת הכחולה שלו עם הכוכבים הצהובים והמשיך: "אם את רוצה, את יכולה להמשיך בלעדיי."
"אני לא יכולה להמשיך בלעדיך, אני אוהבת אותך" אמרה רדגה, היא נישקה את המכשף, נשיקה צרפתית ארוכה ואז הם התנתקו, רדגה התנשמה בכבדות.
"עשיתי טעות" אמר המכשף. "למה?" שאלה רדגה.
"לא רציתי להיות איתך, רציתי להיות עם קשת, אני מאוד אוהב את קשת" אמר המכשף.
"ואותי?" שאלה רדגה.
"פחות" אמר המכשף.
"מה?" צרחה רדגה.
"את יכולה להיעלב ולהפנות לי את הגב, זה מה שאת עושה בדרך כלל, לא?" שאל המכשף ושכב על ערסל צהוב. "המלך הוא סתם שקר שלי, רציתי שתחזרי למטוס, רציתי לארגן את המחשבות שלי לבד."
"אז אני לא אפריע לך, מכשף אכזר, רק תגיד לי איך חוזרים למטוס, אני רוצה לטוס ולשהות בבית מלון, אף פעם אני לא חוויתי את החוויה הזאת!" צרחה רדגה.
המכשף ציקצק בלשונו והניד בראשו לשלילה. "נו" אמרה רדגה.
"אני לא אומר לך עד שתבקשי סליחה, על שאמרת לי מכשף…"
"סליחה," אמרה רדגה, "אני מצטערת. עכשיו תחזיר אותי למטוס."
"את פשוט צריכה לחשוב על המטוס ואז תגיעי אליו" אמר המכשף.
[פרק הבא פרק ספיישל, לכבוד השנה החדשה]


תגובות (1)

uta uta

ואווו מושלםםם
תמשיךך מחכה לפרק ספיישללל

09/09/2014 15:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך