היכון, הכן, ו.. אקשן!- פרק 1

VNKL 19/12/2014 634 צפיות אין תגובות

"עכשיו אתם כלואים במערה!" צעק השטן האדום "לנצח נצחים!!" וטרק את דלת אבן המערה.
המערה התחילה להתמלא בלבה רותחת.
"מה נעשה!?" צעק הילד המבוהל לאביו.
"יש לי רעיון!" אמר האבא. הוא לקח מקל שהיה על האבן הגדולה שעליו עמדו הוא ובנו, והאבא נשען קדימה, מנסה לא ליפול אל הלבה הרותחת, וניסה לפגוע עם המקל הארוך בדלת האבן.
"אבא!" צעק הילד "מה אתה מנסה לעשות?" שאל
"אני מנסה לפתוח את דלת האבן עם המקל, נראה לי שזה יצליח לפתוח אותה!" צעק
"אתה בטוח?" שאל הילד בלחץ
"אני לא יודע, בן" אמר האבא והסתכל על בנו במבט מפוחד "נצטרך לקחת סיכון".

האבא ניסה לפתוח את דלת האבן עם המקל הארוך, והוא כמעט נפל ללבה.
למזלו של האבא, הילד תפס את ידו במהירות, ומשך אותו אחורה, והאבא ניצל.
"אבא!" צעק הילד כשהלבה ממשיכה להימלא ועוד מעט תציף את המערה "לא נצליח!"
"אין לנו דרך אחרת!" צעק האבא והמשיך לנסות.
לפתע, הוא עמד ליפול ללבה.
הילד לא שם לב, והאבא עמד ליפול אל תוך הלבה הרותחת!

"הצילו!" צעק האבא.
מתוך תקרת המערה יצא מלאך עם כנפיים לבנות.
"זה גבריאל!" צעק הילד.
המלאך החזיק חץ וקשת לבנים וכיוון אותם לכיוון מכנסיו של האבא, והוא ירה חץ שתפס במכנסיו של האבא, והחזיק אותו ממש קצת מעל הלבה הרותחת.
"הצילו!" צעק האבא ונפל אל הלבה.
מתוך הלבה נשפכה תערובת של חומץ, סודה לשתייה, וצבע מאכל אדום.
"קאט!!!" נשמע קול.
"איכס!" אמר האבא כשהוא יוצא מהתפאורה של המערה הסגורה כשהוא מנגב נוזל מגעיל מפיו, גבריאל המלאך מוריד את תחפושתו, והילד יורד מהמסך, וגם השטן יצא מאחורי המסך והוריד את תחפושתו.
"זה לא טוב!" צעק הבמאי שיש על הכיסא המתקפל "אתה לא אמור ליפול! המלאך גבריאל אמור להציל אותך!"
ככה זה יום צילומים רגיל שלי. אני משחק את האבא. שמי הוא לוק, ואני שחקן מקצועי. זאת הייתה סצנה מצולמת לסרט "השטן תוקף שנית".
אבל אם חשבתם שזה מיוחד, אז תסתכלו על הפרק הבא ותבינו מה זה באמת מיוחד:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך