הדרקון מהמבוך
ג'ון ראפאק השלישי איננו גיבור הסיפור. מצטער. אולי היה נכון יותר לקרוא לפרק הזה "פרולוג". כי זוהי רק ההתחלה...

הלחש ה-13 פרק 1-בלב מכלאה אפלה

הדרקון מהמבוך 23/10/2015 833 צפיות 5 תגובות
ג'ון ראפאק השלישי איננו גיבור הסיפור. מצטער. אולי היה נכון יותר לקרוא לפרק הזה "פרולוג". כי זוהי רק ההתחלה...

"טיפ לחיים: לעולם אל תרגיז מפלצת ענקית אדומה עם שיניים חדות, זרועות תמנון וחיבת יתר לבשר אדם. בעצם, אל תרגיז גם כחולות."

ג'ון-ראפאק-השלישי רץ במסדרונות האבן השחורה של המכלאה בה הוא היה בניסיון נואש להיפטר מהיצור האדום שרדף אחריו. 4 זרועותיו האדומות היו מלאות טבעות יניקה וריר דביק שאולי סרבלו את הליכתו, אך גם מנעו מג'ון-ראפאק-השלישי לחזור על עקבותיו במקרה של משהו, כמו, בואו נגיד, מבוי סתום. אל-אף 3 השורות המלאות בשיניים חדות יותר מהסייף החלוד של ג'ון-ראפאק-השלישי ומהירותה של המפלצת היה בערך כמהירותו, אולי לג'ון-ראפאק-השלישי היה סיכוי בקרב הזה. אבל מסתבר שאם מפלצת במשך שלוש שנים אכלה רק ברזל מסורגי תאה, היא תרצה לאכול את הדבר הראשון שהיא פוגשת. במקרה שלנו, ג'ון-ראפאק-השלישי והחביב שלנו היה הקורבן. חושך מוחלט שרר במנהרות המכלאה, כשפתאום קרן אור הופיעה מול ג'ון-ראפאק-השלישי במסדרון. ג'ון-ראפאק-השלישי רץ כמו מטורף במנהרות קדימה, לעבר האור, לעבר התקווה, לעבר הפתח… שנמצא בגובה של כ-20 מטר מעליו. בור בקוטר של כ-100 מטרים ובגובה של כ-50 מטרים נפרש מול ג'ון-ראפאק-השלישי, וכלובים רבים היו קבועים בצידי הבור העגול. ג'ון-ראפאק-השלישי הגיע אל אחד המקומות המרכזיים ביותר במכלאה. בור הזוחלים הגדולים.

בור הזוחלים הגדולים היה בור עמוק שבו הוחזקו הזוחלים האימתניים ביותר-מההידרה והפיתון השחור הענק עד ללטאת הדם הגדולה ונחש בבקשה-בבקשה-אל-תכיש-אותי נדיר. מעל לרצפתו של האולם היו שלושה מפלסי עץ בהפרשים של כ-10 מטרים בניהם שכדי לעבור בניהם השתמשו בסולמות, ובכל מפלס היו קבועים 3 פתחים גדולים. בתקרה העצומה של האולם נקבע חור עגול שהכניס אור שמש לשאר הבור. ג'ון-ראפאק-השלישי רץ על מפלס העץ לכיוון אחד הפתחים האחרים , כשצעדי המפלצת מאחורה התחזקו מרגע לרגע. ג'ון-ראפאק-השלישי שם לב תוך כדי ריצתו למין משפכי זהב שהיו קבועים מעליו-כנראה אחת המלכודות שהוא לא רצה להכיר פנים אל פנים. הוא הגיע לחצי מדרכו כאשר יצאה המפלצת אל אור השמש ובזינוק אדיר אחד, שכמוהו היא לא יכלה לעשות במנהרה הצרה עקפה את ג'ון-ראפאק-השלישי, שברה את מפלס העץ וצנחה יחד עם ג'ון-ראפאק-השלישי לאבדון.

היה לג'ון-ראפאק-השלישי מזל גדול שהמפלצת נפלה ראשונה. הנפילה על גופה מנע ממנו עצמות שבורות, מוות ודאי וכדומה, אך לא מנע מהמפלצת להצמידו לקרקע, לאלפו ולהכין את השיניים לסעודה. הריר מזרועותיה נזל על ג'ון-ראפאק-השלישי וכיסהו במעטה דביק, כנראה מין רוטב מגעיל יותר ממה שג'ון-ראפאק-השלישי היה אוכל כאשר הוא היה שודד ים דגול. המפלצת התרוממה על ארבע רגליה, הכינה את פיה… קול "צווינג!" והמפלצת נפלה מעולפת על ג'ון ראפאק השלישי, חץ רעיל בישבנה.

ג'ון ראפאק השלישי פתח את עיניו בחשש, לבדוק למה הוא עדיין לא ארוחת הצהריים של המפלצת. כשהוא ראה אותה שוכבת מעולפת עליו, הוא הזיז אותה מעליו ובדק שכל ציודו בסדר. חוץ מכובע הפיראטים היחיד שנתנו לו לקחת כאשר גירשו אותו, שנמחץ לחלוטין מתחת לגוף המפלצת וקופסת הרוטב הפיראטי המגעיל שהוא אפילו לא זכר שהוא לקח איתו, שעכשיו הרטיב לו את כל התיק. אבל מלאי הנשקים והחפצים המיוחדים שלו, ובראשם צמיד ההגנה התלת-פעמי שלו (שנוצל כבר פעמיים) שהוא קיבל מסוחר שהוא שדד נשאר בסדר. ואז הוא שמע חריקות מעל ראשו וראה את משפכי הזהב נוטים אט-אט ללמטה, לכיוונו, ונוזל ירוק מוזר התחיל לצאת מהם. כשאחת הטיפות הראשונות פגעה בגוף המפלצת התמנונית האדומה, גוף המפלצת נמס במגע עם הנוזל, שהיה כנראה סוג של חומצה קטלנית במיוחד. בראשו של ג'ון ראפאק השלישי עברה מחשבה אחת בלבד. הלך עליו.
כעבור כמה שניות יקרות ג'ון ראפאק השלישי הבין שיש לו זמן לברוח דרך אחד מהפתחים במעבר התחתון.

בום

בום

בום

ג'ון ראפאק השלישי שמע כיצד נסגרות הדלתות מאחוריו, וחוסמות את כל התקווה שנותרה לרוב האנשים הרגילים. אבל לג'ון ראפאק השלישי נשמרו כמה מיומנויות מהיותו פיראט, והוא ידע כיצד לפתוח את הדלתות הללו. הוא טיפס במהרה על אחד הסולמות בזמן שהוא שמע את החומצה עולה מתחתיו. הוא ירד מהסולם שנייה לפני שהסולם נפל אל תוך החומצה, שמפלסה עלה כל הזמן. כשג'ון ראפאק השלישי הסתכל על הדלת ועל שאריות המפלצת הטובעות בחומצה העולה במהירות, הוא הבין שאין לו מספיק זמן כדי לפתוח את הדלת. ואז הוא ראה קירות של אנרגיה כחולה חוסמות את כלובי המפלצות ועלה לו רעיון. הוא שלף את צמיד ההגנה התלת פעמי שלו, התפלל שהוא יעבוד והפעיל אותו. דבר לא קרה.

ג'ון ראפאק השלישי הזיז כמה פעמים את ידית ההפעלה של צמיד ההגנה, אך דבר לא קרה. הוא זרק אותו על הרצפה, וקילל את האוויר בקול רם, ואז חומת אנרגיה כחולה מהבהבת הופיעה סביבו וסביב האזור עליו עמד. הוא הכניס את הצמיד מרוקן האנרגיה לכיסו בשביעות רצון והתחיל לפרוץ את הדלת. הוא ראה את החומצה הנצמדת לקיר האנרגיה שלו אך לא חודרת אותו, הוא ראה איך המפלס העליון של החומצה עולה ועולה וחוסם את שדה הראייה שלו, הוא פרץ ופתח את הדלת , סגר אותה מאחוריו וראה איך חומת האנרגיה נפרצת מאחוריו. הוא רץ בכל כוחו אל אף שהחומצה כבר נעצרה ולא המשיכה אחריו. הוא ראה את אור היציאה האמיתית מולו ויצא אל החופש. הוא אולי לא מילא את משימתו, שבגללה הוא הלך לשם, אבל הוא עדיין חי, וגם זה משהו.

שני אבירים לבושי שחורים תפשו בשתי ידיו של ג'ון ראפאק השלישי ומכשף אפל הופיע מולו. "עבודה טובה בחורים." אמר המכשף והישיר מבט אל ג'ון ראפאק השלישי. "ואתה," הוא אמר, "אתה בא איתנו."


תגובות (5)

וואו

23/10/2015 17:07

סיפור מאוד יפה :)

26/10/2015 18:25

    תודה אדל. אני מתכנן להוציא את הפרק הבא בקרוב.

    26/10/2015 21:27

סליחה על העיכוב הגדול למדי, הפרק הבא ממש קרוב להוצאה ואז הקצב ישתפר.

31/01/2016 15:55
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך