Moon Llight
מיני הרשמה!
אני צריכה כמה ילדים קטנים וחמודים
שם:
גיל: 4-10
מראה:
אופי:
רקע:
חלום:
פחדים:
מודל לחיקויי: לא חובה מישהו שהם מעריצים ורוצים להיות כמוהו (על תגידו לי עכשיו ג'סטין ביבר זה אמור להיות מישהו אמיתי מהחיים שלהם זו יכולה להיות דמות שמישהו אחר רשם או דמות שאתם המצאתם הייתי מציעה לכם לעבור על ההרשמה הראשונה)

הליקנטרופיה-פרק 5 +מיני הרשמה

Moon Llight 02/10/2013 936 צפיות 22 תגובות
מיני הרשמה!
אני צריכה כמה ילדים קטנים וחמודים
שם:
גיל: 4-10
מראה:
אופי:
רקע:
חלום:
פחדים:
מודל לחיקויי: לא חובה מישהו שהם מעריצים ורוצים להיות כמוהו (על תגידו לי עכשיו ג'סטין ביבר זה אמור להיות מישהו אמיתי מהחיים שלהם זו יכולה להיות דמות שמישהו אחר רשם או דמות שאתם המצאתם הייתי מציעה לכם לעבור על ההרשמה הראשונה)

אני מתעוררת מוקדם יחסית, ואז אני נזכרת במשהו. אני צריכה לחזור הביתה להביא את החפצים שלי. אני מסתכלת אל מה שאני לובשת, מכנסיים רגילים, חולצה ארוכה צמודה, ומעיל עור. הבגדים נקיים רק מקומטים, ומתאימים למזג האוויר, ככה שאין צורך ללכת לבית להחליף אותם. טוב כדי שאני אלך לחפש את ליאון. אני פותחת את הדלת ויוצאת למסדרון ארוך שבקצה שלו יש גרם מדרגות. במסדרון יש בערך עשר דלתות, ואל כל אחת מהם תלויי שלט. חלק הם נייר שהודק לדלת בסלוטייפ ואליו כתובים שמות של חמישה בפנדות צבעוניות. וחלק שלטי עץ של ממש. עם שם אחד או שניים חרוטים אליו, אני יורדת במדרגות ומגיע לחלל פתוח. עם שולחן האוכל הכי ארוך שראיתי בחיי. שהוא בעצם כמה שלחנות מחוברים. ודלפק שסוגר חלל שהוא כנראה המטבח. בו עומדת נערה שנראית בערך בגיל שלי. עם סינר שמגן על חולצתה השחורה. שערה האדום אסוף בצמה ארוכה. אני ממש צריכה לדעת מה אני לאן אני אמורה ללכת. ליאון אמר שאני אתאמן אם מישהו בשם ריקי.
"היי. את יודעת במקרה איפה אני אוכל למצוא את ריקי?" היא מסתובבת אליי והעניים הירוקות שלה מסתכלות עליי בחשדנות. "את מדברת אתה. ומי את אם מותר לי לשאול?"
"אני קלייר. ליאון אמר לי שאני אמורה להתאמן אתך." היא מחייכת חיוך משועשע. "לאיון קוראים לו לאיון" קוראים לו לאיון? אריה כאילו? טוב אני לא יכולה להגיד שהשם לא מתאים לו.
"טוב לפני שנתחיל להתאמן אולי תעזרי לי להכין ארוחת בוקר?" היא שועלת בעליזות. "אין בעיה. אני תמיד שמחה לבשל" רק חבל שכשאמרתי את זה לא ידעתי כמה זה ארוך להכין ארוחת בוקר לעשרים ואחד איש. כי במשך השעה הקרובה אנחנו מטגנות, קוצצות, מחממות, מערבבות, אופות, שוטפות, ומנגבות.
אבל בסוף הכנו ארוחת בוקר לתפארת. רוב האחרים התעוררו בינתיים ואני מכירה הרבה אנשים שאני יודעת שאני לא אזכור את השמות שלהם, אבל כמה נחקקים לי בזיכרון. נערה מבוגרת ממני בשנה בערך עם תווי פנים שדוניים, שיער ג'ינג'י קצר ומתולתל, עיניים ירוקות וחדות, ועור בהיר בשם רין.
עוד נער בגילה בשם טיירו שזוף וג'ינג'י עם עניים שחורות. ועוד נערה שם סקרלט בגילי בעלת שיער חום-בורדו ועניים חומות בהירות. כשכולם יושבים לאכול אני מרגישה אווטסיידרית אבל נראה שלאיון מתאמץ לשטף אותי בשיחה אחרי ארוחת הבוקר. ריקי לוקחת אותי החוצה ומתחילה בחימום את האמת שתמיד שנאתי את שיעורי ספורט


תגובות (22)

גו רין שלא מבינה בני אדם!!

והנה דמות
שם: דין
גיל: 4 (כמה שיותר קטן יותר טוב)
אופי: חכם בצורה מפחידה, מוזר, לא ידידותי, מעט מתנשא,חשדן. (תכונות שלא ממש מתאימות לילד קטן אבל הו סופר חכם!!)
מראה: אף סולד, שיער שחור ופרוע, עיניים חומו וחמות.
ליקנטרופיה אם צריך: ינשוף XD
פחדים: החושך
מודל לחיקוי: אלברט איינשטיין

02/10/2013 12:51

ואם לא אלברט, אז לייאון.

02/10/2013 12:58

שם: אסטי קלרי.
גיל: 7
מראה: פני תווים קצת רזות יחסית לילד, צבע עור בהיר, עיניים כחולות שתמיד נוצצות מסקרנות, שיער שחור פרוע.
אופי: סקרן, קופצני, פתוח, חייכן, אמיץ, לא פוחד להראות מי הוא, הרפתקן, דאגן.
רקע: הוא חי בבית רגיל וטוב, כאשר היה בן שנתיים הוריו התגרשו, והוא חי עם אימו. הקשר עם אביו אבוד, ומנותק – הוא לא ממש זוכר שהיה לו אבא.
פחדים: שחייזרים השתלטו על העולם, קולות רשרוש לא ברורים, אנשים מפחידים, זאבים.
מודל לחיקויי: טיירו.

02/10/2013 13:03

* הגיל שלו בעצם 5.
** לינקטרופיה אם צריך: צ'ינצ'ילה!

02/10/2013 13:05

גבי ילדים חמודים!!!
לא מטרידים!
אבל אני אכניס אותו בכל זאת כי אני אוהבת ילדים מטרידים
(גם אני הייתי חכמה במידה מטרידה)

02/10/2013 13:10

אני מוסיפה קריטריון חדש בין הרקע לפחדים תוסיפו חלום:
אני רוצה ילד חמוד אם חלום מקסים שמעריץ את לאיון
בבקשה

02/10/2013 13:12

טוב..
מזתומרת חלום?

02/10/2013 13:31

חלום את יודעת
כאלו להיות אסטרונאוט או משהו
רק תעשו חלום חמוד שאפשר להגשים

02/10/2013 13:39

אוף!
אין אף אחד שריקי היא המודל חיקוי שלו!
:\
לא נורא, אני מאמנת מישהו!
*גאווה ישראלית*

02/10/2013 22:40

לא אהבתי בכלל.. אולי עדיף שתפסיק

03/10/2013 01:22

סקרלט 3>
ונועה מה אכפת -.-

03/10/2013 04:13

נועה? רק בגלל שזה לא על וואן דיירקשן? (איכ.)
ומה את אומרת לה להפסיק?! תפסיקי את לכתוב סיפור שהשקעת בו.
המון ילדים אוהבים את זה, אז את האחרונה שאכפת לנו ממנה.

03/10/2013 05:21

שם:מידיסה בל
גיל: 8
מראה:תווי פנים ילדותיים וחמודים, עיינים ירוקות בהירות, שיער ג'ינג'י.
אופי:ילדותית, מעצבנת וחסרת אחריות ~
רקע:היא נולדה בבית טוב, הורייה אף פעם לא התגרשו עד שבלילה אחד רוצח נכנס לבייתם והרג את הורייה, שניה לפניי שהרג אותה היא ברחה.
חלום:לטוס לחלל ולאכול את הירח ^^
פחדים:אמממ רוצחים
מודל לחיקויי: סקרלט, לאיון וריקי. מוחעחעחעחע!

03/10/2013 05:32

יאי!
ריקי מודל לחיקוי!!!
מיאו.
אני לא יודעת אם לרשום דמות קטנה או לא.
מיאו.

03/10/2013 06:35

ילדים חמודים!!!

03/10/2013 09:04

אה ונועה היקרה
לא כל סיפור חייב להיות על וואן דירקשיין!!!
וגם אם את לא אוהבת על תגידי פשוט שכאדי שאני אפסיק תגידי מה את לא אוהבת!!!
ורק שתדעי שאם בשם משתמש שלך לא הייתה המילה דיירקשנית אולי הייתי לוקחת אותך ברצינות
(הגרסה המצונזרת)

03/10/2013 09:11

אני מפרסמת פרק חדש אבל זה לא אומר שההרשמה נסגרה

03/10/2013 09:16

במקום אסטי אני קוראת לו טום בסדר?

03/10/2013 09:29

שם: ג'ייני ביילן
גיל: 6
מראה: שיער חום מתולתל, עיניים גדולות בצבע ירוק בוהק, תווי פנים ילדותיים.
אופי: חסרת – אחריות, קצת משוגעת, היפר – אקטיבית, חיה בעולם משלה, צחקקנית, חייכנית, חולמנית, מרחפת, פתטית מאמינה.
רקע: היא גרה בבית רגיל, אך אימה ואביה שמו לב שהיא חושבת שהיא חיה בעולם אחר, עולם של ילדים. היא חושבת שחדי קרן קיימים, ורואה דברים בנקודת מבט אחרת. הוריה ניסו לעזור לה, אך שוב דבר לא הצליח.
לבסוף אביה נכנע ועזב, והיא חשבה שהוא נאכל על ידי חיה קסומה.
חלום: לטוס לארץ חדי הקרן הקסומים, לאכול מרשמלו בגודל של בניין.
פחדים: חושך, ברקים ורעמים.
מודל לחיקויי: סקרלט.
ליקנטרופיה אם צריך: סנאי לבן.

03/10/2013 09:44

טום זה לא מקורי בשיט.
אולי.. רייט?

03/10/2013 09:45

חדיי קרן! D:

03/10/2013 09:46

שם:לילי פולאר
גיל: 9
מראה: שער לבן ארוך מאוד, עיניים גדולות שחורות, חולצה לבנה ארוכה מאוד, מזכירה טוניקה עם לב כחול באמצע, טייץ' באותו הצבע של הלב, מגפיים פרוותיים בצבע לבן.
אופי:חמודה, שובבה מעט, תמימה, מעט מטומטמת, אבל בכללי דיי חכמה, פחדנית, קפדנית,מסודרת, תמימה כבר אמרתי?
רקע: היא הגיעה ממשפחה מכובדת מאוד. יום אחד היא יצאה לטיול עם הכיתה שלה בכיתה א, ובגלל שיצאה לחפש ביער שבו היו את בית הממתקים של המכשפה מעמי ותמי נאבדה ביער הגדול. למרות תקוותיה, לא הגיעה שום מכשפה ולא היה שום בית ממתקים. למזלה הרב מאוד, ריקי, שבאותו היום יצאה לחפש אוכל, מצאה אותה, ואימנה אותה.
חלום:למצוא סוף סוף את בית הממתקים של המכשפה מעמי ותמי.
פחדים: יערות. ג'וקים, פרפרים, פינגווינים, חיפושיות, כדורים, זיקיות, פיות, פרחים עם צבע אדום, זיקוקים, שפיריות,תוכניות ריאלטי, דבורים,נמלים, שניצלים,דרדסים, נעליי עץ, מטאטאים, ספרים באנגלית, תיבות נגינה (היא נוהגת לפתוח מלא תיבות ולא עומדת בפיתוי לא לפתוח משהו שעומד מולה. אם זה יתחיל לעשות מוזיקה, היא תיבהל ותתחבא מתחת לשולחן הקרוב ביותר שהיא רואה. בנוסף, היא תהפוך לחיה שלה, דובת קוטב ותתחיל לנהום על התיבה.) ג'אקטים בצבע שחור, גותיים, בחילות, הקאות, שילשולים, והרשימה עוד ארוכה.
מודל לחיקויי:ריקי ולאיון.

נכתב יחד עם אחותי הפסיכית המפוסכת.

03/10/2013 11:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך