המכשפות מאמבר אלי- פרק 3

Amora 16/02/2015 476 צפיות אין תגובות

הוא לא היה בטוח שזו הייתה בחירה נכונה להגיע אל היער ברגל, בכל זאת תמיד עדיף שתהיה לך הסעה למקרה שמשהו ישתבש ותצטרך לברוח מהמקום כמה שיותר מהר, אבל הוא ממש לא רצה לסכן את האופנוע שלו ולהשאיר אותו איפשהו ביער הזה.
האופנוע שלך לעומת הסיכוי להינצל מפסיכופת. כן, זו לא הייתה בחירה נכונה.
הוא ירד מהכביש המסומן ונכנס אל תוך היער. זה היה בלתי יאומן, גם באור יום האזור היה אפלולי וחשוך, ומעט קרני האור שהגיחו מבעד לצמרות העצים הגבוהים האירו את הדרך באופן מרושל למדי.
טום הלך על שביל האפר שפילס את החלק הזה של היער לשני איזורים. הוא לא ידע מה יש ביער שגורם לאנשים להעלם, ובתוך תוכו פחד לדעת.
הוא שמע רשרוש מסביבו, אבל הוא לא ראה אף אחד. הוא החזיק בשתי ידיו את הלום שהביא מביתו והידק את אחיזתו, והוא המשיך ללכת כשהוא מחזיק בו.
קול ענף נשבר נשמע מאחוריו. הוא מיהר להסתובב ולהתכונן להכות בחוזקה במי שעקב אחריו, אך ל פעל כששם לב שמה שעשה את הרעש היה לא יותר מאשר עורב שנחת על הקרקע המכוסה בעלים יבשים. הציפור הסתכלה עליו בריקנות, ומיד פרש את כנפיו ועף מהמקום.
" אני סתם דואג יותר מדי." גיחך לעצמו והמשיך ללכת.
ואז ללא הודעה מוקדמת משהו אחז ברגלו לפתע, הפיל אותו אל הקרקע ומשך אותו אליו במהירות. הלום נפל על הקרקע וטום ניסה להיאחז באדמה ככל שהיה מסוגל, אך לשווא. הוא סובב את ראשו כדי לראות מי מושך אותו. הוא לא האמין שזה קרה, אבל הוא צעק באימה כאשר גילה ששום דבר לא מושך אותו, וחזר לנסות לתפוס בקרקע שכבר פצעה את קצות אצבעותיו.
הוא ניסה לזוז ולהשתחרר מהאחיזה של מה שזה לא היה, אבל הוא נעלם בתוך היער בין רגע. בדיוק כפי שקרה לכל מי שנכנס לשם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך