naruto
היוששש הנה הפרק עבדתי עד שעה מאוחרת מקווה שזה היה שווה את זה תודה כל הקוראים

המלאכית שהפכה לשטן פרק 1 זה הסיפור על SASUSAKU

naruto 17/12/2016 761 צפיות אין תגובות
היוששש הנה הפרק עבדתי עד שעה מאוחרת מקווה שזה היה שווה את זה תודה כל הקוראים

~ נקודת מבט כללית ~

אי שם בגן עדן יש מלאכית מתחילה, שמה הוא סאקורה. היא יושבת ליד גבול בין השמיים לארץ וצופה בבן אנוש עם שער שחור עיניים שחורות לבוש לבוש בחולצת טריקו שחורה ומלפנים סמל קטן (הסמל של אוצ'יהא) וג'ינס קרעים כחול כהה בערך בן 14 " את שוב נמצאת פה? "
" כן "
" במי את צופה כל הזמן? "
" את רואה את הנער הזה עם הג'ינס קרעים "
" כן "
" אז בו נכון שהוא חתיך "
" אני מודה אבל כדי לך לשכוח מזה את לא תוכלי להיות איתו אף פעם ואני מנחשת שעכשיו את תציעי את אופציית השינוי צורה אבל אני מזכירה לך את יכולה להיות שם רק בזמן מוגבל ומלבד זה יש חוק בגן עדן שאוסר למלאך להיות עם בן אנוש "
" באמת יש כזה חוק? "
" עוד לא למדת את זה? "
" לא " היא נאנחה " מה אני מצפה ממלאכית מתחילה " היא אמרה בכל זאת תהיי זהירה אני לא אגלה לאף אחד בתנאי שלא תבואי לפה שוב "
" בסדר " היא גררה את סאקורה לביתה " תהיי זהירה " היא לחשה לסאקורה באוזן אינו הסתובבה ללכת " חכי ! "
" מה רצית סאקורה? "
" מה העונש של מי שיעבור על החוק "
" לא כדי לך לדעת "
" בבקשה תספרי "
" אני לא יכולה אבל אני אספר לך משהו קטן " היא התקרבה לעבר אוזנה " תהיי זהירה הם יש להם עיניים בכל מקום אם יגלו את זה את תסבלי מאוד " סאקורה בלעה רוק " מי הם
אלה המועצה את צריכה תהיי זהירה הם לא מה שהם נראים " היא התרחקה מהאוזן שלה וחייכה " אל תדאגי אבל תהיי זהירה אם תפגשי מישהו מהם ביי "
" ביי " היא השיבה וסגרה את הדלת היא התקרבה לעבר המקרר " לעזאזל המקרר ריק הייתי יכולה להישבע שהוא היה מלא לפני שהלכתי " היא נאנחה " כנראה אצטרך ללכת למכולת " היא עברה בין סמטאות אפלות מידי פעם היה נדמה לה שהיא רואה צל פתאום משהו תפס את פייה היא נאבקה בו עד שהוא הביא לה מכה בצוואר והיא התעלפה.

~בינתיים בעולם התחתון (בעולם החיים)~

" סאסקה אתה בסדר? " איטאצ'י שאל בדאגה כשראה שסאסקה אוחז בראשו מרוב כאב סאסקה הנהן " זה בסך הכל כאב ראש קטן אל תדאג " הרגיע אותו " רוצה לחזור? " הוא הנהן ושחרר את ראשו מאחיזתו המכאיבה שנייה לפני שהם יצאו משם כאב הראש חזר לסאסקה הוא אחז ביד אחת באיטאצ'י וביד השנייה בראשו אחרי כמה שניות הם המשיכו ללכת איטאצ'י נכנס למושב הנהג וסאסקה לזה שלידו הוא עצם את עיניו בחוזקה " אתה בסדר? " איטאצ'י שאל תוך כדי נהיגה אבל סאסקה נרדם, הוא עצר ברמזור והביט באחיו הקטן שישן וחייך הוא לקח סמיכה ישנה שהייתה באוטו וכיסה אותו בסמיכה בחוץ ירד גשם חזק היו ברקים ורעמים כשהגיעו הביתה הגשם המשיך לרדת וסאסקה המשיך לישון איטאצ'י הרים אותו על גבו וכיסה את ראשם בסמיכה כשנכנסו הם בקושי היו רטובים רק רגלם היו רטובות " למה חזרתם כל כך מוקדם? " שאל אביהם " סאסקה לא הרגיש טוב " הוא אמר תוך כדי שעלה במדרגות " עוד פעם כאבי הראש? "
" כן, אני חושב שצריך לקחת אותו לרופא זאת לא הפעם הראשונה שזה קורא לו השבוע "
" גם אני חושב על זה אבל הוא ממשיך להתעקש שהוא לא רוצה ללכת " איטאצ'י השכיב את את סאסקה חדר שלו " כך או בדרך אחרת נצטרך לקחת אותו " איטאצ'י אמר " יש לך מחר עבודה לך לישון " איטאצ'י חייך וענה " אני יודע אני לא ילד קטן "
" גם כשהיית קטן היית מקפיד על זה לילה טוב "
" לילה טוב " הוא הלך לחדרו כיבה את האור והלך לישון

~ בגן עדן ~

" היי תתעוררי " אמר מישהו " איפה אני " היא אמרה בקול מטושטש " את במועצה " אמר איש זקן בערך בשנות ה 50 או ה 60 לחייו (דאנזו תגלו בקרוב למה דווקא הוא)
" מה? למה ? עשיתי משהו ? "
" לא את יוצאת לחופשה של 7 שעות בעולם התחתון "
" באמת ! " היא שאלה בהתרגשות " כן "
" בואי תעופי אחרי לגבול " היא הנהנה ועפה אחריו ואז היא נזכרה במילותיה של אינו " תהיי זהירה עם המועצה הם לא מה שהם נראים " המילים האלה העבירו בה צמרמורת " למה היא התכוונה " היא אמרה בליבה " הנה זה "
" הו דאנזו סאמה ( רק לאלה שלא יודעים סאמה זאת מילת הערכה הרמה גבוה מאוד) מה מביא אותך לפה "
" יש לי פה אחת שיוצאת לחופשה של 7 שעות בעולם התחתון היא יכולה לצאת מעכשיו פעם ביום לשם "
" בסדר רק התקבל את הצורה האנושית שלה " היא הנהנה ובהבזק אור עלמו לה הכנפיים
" היי תהיי זהירה שם אחרי 4 שעות יתחילו לך כאבים אם לא תחזרי תוך 7 שעות הנשמה שלך יכולה להיעלם לנצח " היא הנהנה " תרדי במדרגות האלה ותגיעי לשם " היא יורדת במדרגות התלולות " מעניין אם אוכל לפגוש אותו " אמרה בליבה " זה עוד פעם המבחן שלך "
" כן הוא יעיל מאוד לדעת מי עבר על החוק "

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך