dek
אתם יכולים לכתוב מה שבא לכם ואם יש לדמות משהו מיוחד שאתם רוצים שיהיה לה תכתבו... אקבל בברכה תגובות והערות על העלילה (או דברים שתרצו שיהיו בעלילה כמו אהבה\ מלחמות\ בגידות\ מוות ) אם אתם רוצים משהו ספציפי שיהיה עליו דגש תכתבו... תכתבו יהיה כיף. dek

המלחמה של מייקל – הקדמה + רעיונות משלכם

dek 11/02/2017 657 צפיות 2 תגובות
אתם יכולים לכתוב מה שבא לכם ואם יש לדמות משהו מיוחד שאתם רוצים שיהיה לה תכתבו... אקבל בברכה תגובות והערות על העלילה (או דברים שתרצו שיהיו בעלילה כמו אהבה\ מלחמות\ בגידות\ מוות ) אם אתם רוצים משהו ספציפי שיהיה עליו דגש תכתבו... תכתבו יהיה כיף. dek

שלום, קוראים לי מייקל. לפני כ37 שנה, אגודה שקוראת לעצמה "כת האלים" הגיעה עם כוחות עצומים שאף אחד לא דמיין לעצמם והשמידה בתוך שבוע כ135 כוכבים. הם אמרו שבקרוב מאוד הם יחזרו וישמידו את כל שאר הכוכבים, חוץ מאחד – הכוכב עם הכי הרבה כוח ומשאבים. כיום אנו 365 כוכבים ומאז אותו השבוע כולם במלחמה שסופה נראה רחוק. ביתי נמצא בכוכב לודו- כוכב מספר 241. חברתי הטובה לולה גרה בכוכב דמבו – כוכב מספר 240. כל יום כוכבים נכבשים וכובשים. ההנהגה של כל כוכב קובעת מה יעשו עם תושבי הכוכב הכבוש. אפשר להפוך את הגברים ללוחמים ואת הנשים למשרתות; אפשר להפוך את הגברים לעבדים ואת הנשים לזונות; ואפשר סתם לשחרר את כולם לחופשי. המטרה של כולם היא לשרוד ולהיות הטובים מכולם, וכשיום הדין יגיע, לשרוד. לכל כוכב ישנה מומחיות כלשהי (בין אם זה בסוג נשק מסוים, בין אם זה גודל הכוכב, בין אם זה ההגנה/ההתקפה החזקה של הכוכב ובין אם זה בכמות הלוחמים). לפני כשנה קמה תנועה חדשה שקוראת לעצמה "כת הכובשים" הם טוענים שהם ערקו מ"כת האלים" והגיעו לכבוש ולנצח את המשחק. הם הגיעו עם יכולות מדהימות. עד היום הם כבשו כמאה כוכבים והם לא מתכוונים לוותר. אני לא יודע מה אתכם אבל לי נמאס מהמשחק הטיפשי הזה ומהמלחמה התמידית שבחיינו. אם אגיע ל"כת הכובשים" אוכל להגיע ל"כת האלים" וכך לסיים את הסיפור הזה אחת ולתמיד.

היי לכולם. לאחר שהסיפור הקודם שלי לא כל כך הצליח (מבחינת תגובות וקוראים) החלטתי להתחיל עם משהו חדש+ רעיונות שלכם.
אני צריך שתכתבו לי דמויות לסיפור (טובים, רעים, מנטורים או מה שבא לכם) מאיזה כוכב שבא לכם (אתם יכולים אפילו להמציא איזה כוכב שבא לכם ולכתוב תכונות, אפיון תושבים שמתגוררים בו וכו'.) אז אני צריך שתכתבו לי ככה:
שם-
גיל-
מראה-
אופי-
כוכב ( אם זה כוכב שלא הזכרתי רצוי לכתוב קצת עליו) –
הערות (למי שיש) –
תודה רבה


תגובות (2)

היי,
יוזמה ברוכה אבל יש לי בעיה עם הסיפור הכללי.
אני לא מבין את המניעים מאחורי הדמויות בסיפור.
למה לא השמידו מיידית?
למה ישאר כוכב אחד?
זה כל כך מזכיר את משחקי הרעב…

12/02/2017 14:55
dek dek

בתכלס חשבתי על העלילה הכללית מאוד של הסיפור ולא נכנסתי לדברים מדויקים כאלו. אני מכבד את ההערה שלך אבל צריך להבין שזוהי רק ההקדמה וששאלות כאלו צריכות להישאל ולהפוך אותנו לסקרנים, וזה גם חלק מהכיף של קריאת ספר.
dek

12/02/2017 18:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך