למה לא? את זה תגלו בפרק הבא, מקווה שנהנתם.

המשחק השחור פרק 5- המשחק השני של המכשף והחיוך של מלך הערפדים

27/08/2014 579 צפיות אין תגובות
למה לא? את זה תגלו בפרק הבא, מקווה שנהנתם.

"אוקיי" אמר מלך הערפדים, "יכול להיות שאם תשחק במשחק הזה אני אשחרר את סם." "טוב איך נכנסים לחדר של המשחק?" שאל המכשף.
"בוא, אני אראה לך" אמר מלך הערפדים, לפתע המכשף מצא את עצמו בחדר השחור של המשחק השחור. "המשחק השני שלך!" אמר פיליפ, "עוד מעט אנחנו מתחילים." "אתה יכול רק להגיד לי איזה חפץ הבאת הפעם?" שאל המכשף.
"אני לא מגלה" אמר פיליפ וצחק: "זה חלק מהמשחק!"
"אה בסדר, אבל, בכל זאת, רק המשחק הזה, אתה יודע מה, אני אבחר קלף היום רק בבקשה תגיד לי איזה חפץ הבאת" אמר המכשף.
"את זה תגלה במשחק" אמר פיליפ, "בסדר, אנחנו מתחילים במשחק!"
כל המשתתפים ישבו סביב השולחן. "אז החפץ שהבאתי איתי היום הוא קדרה!" פיליפ הניח את הקדרה על השולחן וכל המשתתפים הסתכלו עליו. "אוקיי, אני רוצה לשים את קלף הזאב." אמר המכשף. "אוקיי" אמר פיליפ ושם ליד הקדרה קלף עם ציור של זאב. "בסדר, נחכה לתגובה של הקדרה, אם היא כועסת זה יהיה נורא מצחיק" אמר פיליפ וחייך. הקדרה השמיעה קולות מוזרים, רעדה ויצא ממנה עשן, כל המשתתפים פרצו מצחוק. "מה מצחיק?" שאל המכשף. "זה מצחיק אותי!" אמר פיליפ.
"אבל היא יכולה להוליד כל מיני יצורים" אמר המכשף. "אבל זה מצחיק!" אמר פיליפ והמשיך לצחוק ואז הקדרה הפסיקה וכולם הפסיקו לצחוק. "וואו, מה זה היה?" אמר המכשף."לפעמים הצחוק מפעיל לחץ על הקדרה, אז היא מפסיקה, קדימה, עוברים לחלק השני של המשחק בצחוק גדול ובשמחה גדולה, המשתתפים עברו לשבת ליד השולחן השני, עדיין צוחקים. "טוב לא צריך להגזים" אמר פיליפ, "אבל מצאנו פתרון יצירתי, כנראה היא לא אוהבת זאבים, וואו זה כל כך מצחיק! חבל על הזמן! אבל עכשיו נהיה רציניים כי זה החלק של המוות, אחד מהמשתתפים פה יכול למות, אז קדימה. מי רוצה להטיל את הקובייה ראשון?" המכשף הצביע. "מצטער חברי היקר, אבל אתה השתתפת במשחק הקודם" אמר פיליפ וחייך, "בסדר, ראגן יתחיל." המכשף לא האמין, ראגן היה שם? מה? הוא לא העלים אותו? ראגן?! ראגן הטיל את הקובייה וחייך אל המכשף, הקובייה התגלגלה על השולחן וכל המשתתפים הסתכלו על הקובייה, לפתע, המכשף עצר את הקובייה בכוחות הקסם שלו ויצא שש. "מה אתה עושה?" צרח ראגן. "כלום, זאת רק הנקמה המתוקה שלי" אמר המכשף וחייך.
"הוא רימה!" צרח ראגן, הסתכל על פיליפ והצביע על המכשף. "אתה רוצה לנסות לזרוק את הקובייה שוב פעם?" שאל פיליפ. "כן" אמר ראגן בכעס והסתכל על המכשף במבט זועם, ראגן הטיל את הקובייה שוב פעם ושוב יצא לו שש. "שוב פעם יצא לי שש" אמר ראגן. "הפעם אני לא עשיתי כלום" אמר המכשף. "בסדר," אמר פיליפ, "ראגן, אתה רוצה לעלות על המתקן כן או לא?" "לא, אין סיכוי שאני עולה על המתקן הזה" אמר ראגן ושילב את ידיו בכעס. "אוקיי, אז אנחנו נאלץ להרוג אותך!" אמר פיליפ וכיוון את האקדח שלו אל ראגן, ראגן נשם נשימות עמוקות ואז הוא התנפל על פיליפ, חטף ממנו את האקדח וזינק בחזרה לכיסא שלו. "מה אתה עושה? אתה שיחקת בחוקים של המשחק השחור, זה דבר נורא, אז עכשיו יש לך עונש, עונש גדול מאוד." אמר פיליפ וקם על רגליו. "כבר יש לי את האקדח, אתה לא יכול לעשות לי כלום!" "האמת היא שכן" אמר פיליפ, הוא התנפל על ראגן חטף ממנו את האקדח וירה בו. "זה העונש!" אמר פיליפ. "יכלת להשתמש בקסמים" אמר אחד המשתתפים. "אקדח זה יותר פשוט, למרות שהייתי יכול להעלים את האקדח ולגרום לידיו של ראגן לדמם, אבל העדפתי להרוג אותו עם אקדח. טוב, המשחק נגמר, כולכם משוחררים!" כל המשתתפים התפזרו בחדר. "פיליפ, אפשר לדבר איתך רגע לבד?" שאל המכשף. "כמובן!" אמר פיליפ. "תקשיב," אמר המכשף, "הצלחתי לצאת קודם, בסיום המשחק הקודם, אז רציתי לשאול אותך, אולי אתה יודע, איך יוצאים מפה?" "באמת שאני לא יודע, אחרת אני הייתי יוצא מפה בעצמי" אמר פיליפ, "באמת אני לא משקר לך." "טוב, תודה" אמר המכשף, הוא ניסה לעצום את עיניו ולומר: "החוצה! החוצה! החוצה!" והוא הצליח, רדגה הייתה לידו. "רדגה, את באמת אוהבת אותי?" שאל המכשף. "כן" אמרה רדגה, "אני רוצה לנשק אותך!" "מה? שוב פעם?" שאל המכשף. "כן" אמרה רדגה והם התחבקו והתנשקו נשיקה ארוכה ואז חזרו להביט במלך הערפדים. "נו שיחקתי בפעם השנייה במשחק השחור, עכשיו אני בא איתך ואתה מראה לי ששיחררת את סם או שאנחנו חוזרים ואתה תשחרר אותו, הבנת?" "לא," אמר מלך הערפדים, "אני לא מוכן. אתה יודע מה? תישאר פה, תשחק כמה משחקים ואז אני אשחרר את סם, אם במשחקים האלו לא תמות, אני אשחרר את סם, דרך אגב הספקתי גם לכלוא את ווילו, שר האירועים החגיגיים וכל אלו כדי שתשחק שוב פעם במשחק השחור, בעצם, עוד כמה פעמים ואני לא מרשה לך להיות עם רדגה." "מה זאת אומרת? אני יכול להיות איתה כמה שאני רוצה!" אמר המכשף. "זהו שלא!" אמר מלך הערפדים וחייך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך