נ''ק כללית, על העידן הפוליטי של ממלכת צ'רטום. וכן, פנטזיה. בהמשך חיבור כללי- פיזיולגי- טכנולוגי וביולוגי והקשר של התופעות והאירועים.

הספיישל השחור- פרק 1: עו"ד אבירול אתגרו של האלק סמאשינג

27/02/2015 748 צפיות 5 תגובות
נ''ק כללית, על העידן הפוליטי של ממלכת צ'רטום. וכן, פנטזיה. בהמשך חיבור כללי- פיזיולגי- טכנולוגי וביולוגי והקשר של התופעות והאירועים.

הספיישל השחור- פרק 1: עו"ד אבירול

השלטון המהפכני, הצדדים הפוליטיים, דגלים מונפים.
מטבעות שעוברים מיד ליד בחדר הזהב בארמון.
המלך צ'רט הרביעי ישב על כס מלכותו ושתה מגביע היין שהונח על שולחן העץ הקטן, ליד השטיח האדום.
"כבוד המלך…"
המלך צ'רט הסתכל על השרים ועל ליצן החצר שלקח צעד אחד קדימה. "אינדוקציה. רגשות מעורבים. צדדים, תגובות מנוגדות, תקרא לזה איך שאתה רוצה, יש סקירה כללית. מאוד כללית, שעשינו, אני וחבריי, השרים נבדקו- אם הם דוברי אמת במכונת הפוליגרף, וגילינו ש…"
"גיליתם שמה?" תבע המלך צ'רט לדעת, וקם על רגליו.
"כבוד המלך…"
"מה???"
"גיליתי ש…."
"מה גילית?"
"כבוד המלך, השרים שלך משתפים פעולה עם גב' אנסה ליביגר חצות."
"איזו בגידה!"
"כן, כבוד המלך. אבל… הם יענשו כמובן…"
"אבחר לי שרים אחרים."
"אולי גם אותך יחליפו" אמרה שרה אחת עם שיער קצר בצבע דבש, הייתה לה חולצה שחורה, לידה עמד עו"ד אבירול, עם עניבה מהודרת ומגבעת שחורה שהלמה את מראהו.
"ומה אתה עושה עו"ד אבירול?" שאל המלך צ'רט, "יש לך משהו להגנתך?"
"מצחיק מאוד" אמר אבירול ושלף אקדח שחור.
"המלך!"
אבל, זה כבר היה מאוחר מדי… אבירול ירה והמלך דימם כמו משוגע, על המדרגות, בקושי נושם, השרים רצו אליו.
אבירול נשאר במקומו.
"ידעתי שאני אנצח בקרב הזה!" אמר אבירול.
"תקראו לרופא הממלכה!"
עו"ד אבירול הכניס את האקדח לכיס הגדול שלו, במכנסיו הכחולים, הוא סידר את הצווארון המהודר ואת העניבה הצהובה עם הנקודות הסגולות, "צריך עוד לסדר את הקלסרים" הוא חשב לעצמו.
לפתע, נכנסו לחדר המלוכה הגדול עוד שני עורכי דין, הם החזיקו קלסרים שחורים.
"מה אתם עושים כאן?" שאל עו"ד אבירול.
"מה אתה עושה כאן?" שאלו עורכי הדין האחרים.
עו"ד אבירול פתח את הדלת ויצא מהחדר, לפתע הוא ראה דרקון ענק, צבעו היה ירוק, היו עליו סימנים של עיגולים, הוא חבש כובע שחור עם סרט ורוד וירק אש ורודה.
"אש ורודה?"
…………………………………………….


תגובות (5)

יפה מאוד.
עוד מעט אפרסם את מצב הנקודות ותראה כמה נקודות קיבלת.
וכן, יתווספו לך 5 נקודות בונוס על זה שזה פנטזיה!

27/02/2015 17:25

תראה זה שונה מאוד ממה שלרוב כותבים פה ואני ממש רוצה שתמשיך אבל…
איך אינדוקציה קשורה? לא עורכים חיפוש גופני על אנשים רגע לפני שהם פוגשים את ה-מלך?
וכל הקטע האחרון, אם אני הייתי שואל מישהו מה הוא עושה פה, דיי הייתי מחכה לתשובה ולא מסתלק משם לפני שעונים לי(מה שמזכיר לי קטע ברובוקופ החדש שהוא תופס שם עובד, שואל איפה הוא ולפני שהוא עונה לו הוא מעיף אותו :) )
והחלק הכי מעצבן, פותח את הדלת, רואה דרקון ירוק ענקי מפחיד שנושף אש. ומה שמעניין אותו זה למה זה ורוד?? זה לא הגיוני ומציאותי בכלל…

27/02/2015 20:33

כל התשובות יתגלו בהמשך… וזה דווקא כן מעניין אותו למה זה ורוד…. התשובה תהיה בפרק הבא…..

27/02/2015 21:26

    כמובן שזה מעניין!
    אבל זה לא יהיה הדבר הראשון שאחשוב ברגע שאפתח דלת ואראה דרקון ענק יורק אש. לא?
    אני לא חושב שיש מישהו שבכלל יחשוב ככה, גם אם אתה מנסה לגרום לדמות שלך להיראות יותר כמו הג'וקר

    27/02/2015 22:14

והשאלה שלך, איך אינדוקציה קשורה. אינדוקציה זה משהו כללי, עובדות כלליות, נתונות וזה מה שקרה, ועוד צריך לחקור את הנושא…

27/02/2015 21:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך