ג'וקר
זהו ספר החוקים של לוחמי האופל הוא כמו תנ''ך בשבילהם. מי שלא מבין שלא יטרח זה די עמוק.

הספר השחור – קטע מתוך פרק 45

ג'וקר 19/10/2014 682 צפיות 2 תגובות
זהו ספר החוקים של לוחמי האופל הוא כמו תנ''ך בשבילהם. מי שלא מבין שלא יטרח זה די עמוק.

פרק 43

1-עתה לוחמי התהיו חכמים למלא את דברי הספר הזה, הבבואכם לפני האחד והיחיד התשכילו לענות לדבריו, ומה תעשו ביום בו תעמדו לקרב? הרי עינכם הצפו בפלאות האופל וראו את נוראותיו, התשכילו לא ללכת בדרכי הנבלים והטיפשים אשר זנחו מחשבה וזילזלו באחד והיחיד? הלא הם קבורים כעת ללא מצבה.
2-ואנו נשוב ונתפלל לבל נהיה כמותם, אותם הטיפשים אשר לא שמעו בדבר האחד והיחיד, בורים וטיפשים אשר קוללו בחייהם ובמותם, ואתם לוחמי לא תהיו כמותם ותלמדו מדרכם הקלוקלת שלא לילך בה, דרך נחשים ועקרבים, וכאשר תפנו כה וכה תדעו כי דרכם היא האיוולת.
3-בהיותם צעירים לומדי כוחות האופל הראשונים אשר חטאו ולא למדו כיאות אשר נפלו ונהיו מרושעים לבלתי הכר, התעשו כמותם? התיכשלו בכשלונם? לא, הרי אתם נבחריו של האחד, הרי אתם לוחמיו, ממוני הקיסר אנשי הקודש, הילחמו אל תיראו, אך לא תלכו בדרכי הנבלים הטיפשים.
4-ולקדושת מקדשי האופל תדאגו, שכן אתם לוחמי קודש ומקומכם קודש יהיה, ושא עיניך אל המקדש הגדול אשר במקום בו בחר האחד והיחיד, אשר שיכננו וטיהרנו את סביבותיו, לוחמי אופל ורק הם אשר ישכנו שם, ובאשר תיכנס באימה וביראה, הלא אתה אדם ואל קודשי האופל אתה נכנס.
5-אליכם אנשי הקיסרות היזהרו בכבוד הלוחמים הרי הם מגיניכם, הנלחמים למענכם הראויים לכבוד ולהוקרה, התבזו אדם המגן עבורכם, קבלו אותם בזרועות פתוחות וכבדו אותם, ולכם לוחמי האופל התככדו אל כבדו את הבריות אל תהיו כפויי טובה ומבזי המסדר הקדוש.
6-למדו תורת המלחמה הלחמו ללא פחד, וקומו עמדו על משמרתכם, גייסו למלחמה את כל מה שתוכלו, סוסים וכלי מלחמה הינם נשק בשדה קרב אך שמרו על טוהר חרבכם הירגו אך הרגו את אלו המאיימים ולא המאויימים, ולא שכמו עשו אותם אנשים מדרום ששחטו רבים ללא תועלת, טיפשים וחסרי בושה, משכנם במדבר ולבבם רע כל היום, היו חכמים ולא כמותם וכמו הנבלים.
7-מלחמה עבור הכל אך לא עבור אנשים, מלחמה יפקוד רק הקיסר, ואם אין קיסר מנו מביניכם קיסר חכם, וכמו שעשו אותם האבירים ישריי הדרך שנלחמו למען הקיסרות וחרפו נפשם על מנת לעזור, למדו מהם, עשו כמותם, הלחמו בגאווה כפי שהם עשו, ועמדו איתנים כנגד אוייב רע ומצורע.


תגובות (2)

זה נשמע מלא משמעויות ומוטיבציה, אבל הקונטקסט לא ממש מובן חחח אני ממש צריכה תדריך על הכל נראלי

20/10/2014 12:43

    היי חזרת!
    ולא אני פה לא בדיוק נותן את האינפורמציה
    זה כמו תנ"ך להבדיל

    20/10/2014 16:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך