מלאך ספיר
אם מישו רק יעז לחשוב על לגנוב לי את הרעיון אני אתלוש לו את הראש ואבשל אותו במיקרוגל עם פפיות. קריאה מהנה :) סתם, תרגעו. אבל אני רצינית לגבי גניבה או העתקה! הדמויות יכנסו רק באחד הפרקים האחרונים כי זה עולם שבו היא לבד לא?

הקדמה+הרשמה

מלאך ספיר 29/01/2015 761 צפיות 3 תגובות
אם מישו רק יעז לחשוב על לגנוב לי את הרעיון אני אתלוש לו את הראש ואבשל אותו במיקרוגל עם פפיות. קריאה מהנה :) סתם, תרגעו. אבל אני רצינית לגבי גניבה או העתקה! הדמויות יכנסו רק באחד הפרקים האחרונים כי זה עולם שבו היא לבד לא?

אני מרגישה מתה, פיזית.
לא שכואב לי משהן, פשוט אני לא מרגישה כלום וזה מה שמוביל אותי למחשבה זו.
בפעם הראשונה זה שנים אני הרגשתי שאני לא עצובה.
פקחתי את עיניי לאט, נותנת לשער העורמוני שלי לגלוש על המיטה הכי נוחה בעולם
ולעיניי האפורות להתבונן בחדר עם התיקרה השקופה מזכוכית.
הייתי אז בת שבע, כשזה קרה, כשהתעוררתי בעולם אחר.
קיבלתי מכתב מה שהיה כתוב בו גרם לי לאבד את השפיות, לקרוע אותו לגזרים
ולהתעורר לאחר כמה זמן במקום מוזר שאני לא מצליחה להבין אם הוא הורס את חיי או משפר אותם.
"את תיהיה בודדה, לנצח." היה כתוב בו וזה היה נכון.
אף פעם לא היו לי חברים בבית היתומים אז התנקמתי על כך, מידי פעם נעלמו בובות מהמדף ונמצאו במיקרוגל, או שהבגדים היפים ביותר התלכלכו ללא סיבה.
אבלבעולם אליו הגעתי לא הייתי זקוקה לנקמה, לא כאב לי כלום, לא היה קר ולא היה חם.
העולם הזה היה אותו דבר כמו העולם שבו חייתי קודם, חנויות, בתים, ביניני עסקים והכל.
רק הבעיה היחידה בעולם הזה היא שלא היו בו בני אדם.
רק שממה, שקט.
אני היחידה בעולם הזה.
הכל יש רק אין בני אדם, אין בעלי חיים ואין כל נפש חייה.
אני לא זקוקה לנקמה כאין במי להתנקם, חוץ מבעצמי ובסבל שלי פה.
אני בת 14 ואני פה מגיל שבע, לבד.
לכו תדעו מה קרה לי עד כאן בעולם ריק.


תגובות (3)

ממש
יפה, רעיון מדהים.
בגלל שאני בלימודים עכשיו וההפסקה נגמרת עוד שתי דקות אני לא יכולה לכתוב דמות, אז אני אכתוב אותה כשאגיע הביתה.

29/01/2015 11:13

שם: אריה
גיל: חמש עשרה וחצי
מראה: שער חום כהה, מעט גלי, עיניים חומות כהות, שזופה, שפתיים מלאות ואדמדמות, עצמות לחיים גבוהות, מעט נמשים, ציפורניים כסוסות, גובה ממוצע, משקל ממוצע, ידיים עדינות וחזקות באותה המידה.
אופי: רגוע ושלווה בדרך כלל, כשמכעיסים אותה יש סיבה לדאגה, כי הכעס שלה לא שוכח במהירות, חייכנית, בין פרצי הצחוק שלה היא נוהגת לשתוק ולבהות בחלל, או לכתוב. אוהבת לרקוד אבל לעולם לא תרקוד בנוכחות אחרים, ביישנית, נאמנה לחברים שלה, אוהבת בעוצמה גבוהה, כשושברים את האמון שלה כמעט בלתי אפשרי לבנות אותו מחדש, אוהבת לצייר, הכעס שלה הוא כמו הר געש, רדום, אבל כשהוא מתפרץ אין דרך חזרה.

אם צריך עוד משהו תגידי ואני אוסיף.

29/01/2015 18:24

וואו! איזה רעיון מקורי! כזה עוד לא ראיתי… בהצלחה!
שם: גולד סאן (gold sun)
גיל: 15
מראה: שיער שחור עד הכתפיים, עור בהיר, עיינים כחולות, טיפה שרירי.
אופי: אדיש וציני, הוא לא אוהב להביעה רגשות, הוא לא יוותר עד שישיג נקמה שתספק אותו. הוא אוהב לשיר ואם מישהו יגיד לו משהו על זה זה יגמר רע, בשביל ההוא כמובן.
מקווה שהוא בסדר, אם צריך עוד משהו תגידי.
ושוב, הסיפור נשמע מדהים!

29/01/2015 19:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך