karinrin55
ההרשמה פתוחה עד שיהיו לי מספיק דמויות, אחרי זה אני אוסיף דמויות שנכתבו אחרי שהיו לי מספיק כדמויות משניות. ותציעו שמות :)

הקדמה והרשמה לסיפור חדש

karinrin55 26/04/2015 926 צפיות 24 תגובות
ההרשמה פתוחה עד שיהיו לי מספיק דמויות, אחרי זה אני אוסיף דמויות שנכתבו אחרי שהיו לי מספיק כדמויות משניות. ותציעו שמות :)

בנתיים קוראים רוצים את האפשרות השנייה, אני עדיין לא סגורה על השם אבל בנתיים הקדמה והרשמה כמו שכולם אוהבים.

בווינווד יש דברים שאתם לא חשבתם עליהם, בין כולם בערבים מסתובבים ערפדים.
הסטראוטיפים לא אמיתיים, כל קטע הדרקולה לא באמת קיים. לערפדים אין שום עניין בעולם האנושי, הם עסוקים במלחמה הנצחית שלהם נגד הפיידרקס.
כשאחד מחברי האחווה מתים ובצוואתו מבקש מחברו הטוב אנגר, הערפד השלם האחרון ומלך הערפדים, לשמור על ביתו החצי אנושית העניינים מתחילים להסתבך.
קרול לא יודעת כלום על העולם הערפדי שנמצא קרוב כל כך, היא כל חייה חיה כבת אנוש. היא נסחפת להרפתקה מטריפת חושים עם חבורת ערפדים שמטרתם לשמור על המין שלהם מהכחדה טוטאלית בידי האוייבים המושבעים שלהם.

עכשיו להסברים.
הערפדים שלי לא שותים מבני אדם אלא אחד מהמין השני (כלומר זכר מנקבה וההפך), השראה מסדרת ספרים שלצערי לא תורגמה לעברית בשלמותה ולא נמצאת בארץ.
כל הערפדים נולדים כך, אי אפשר להפוך לערפד מנשיכה. רק עם יש בך קצת דם ערפדי אתה תוכל לעבור שינוי, השינוי מתרחש בסביבות אמצע גיל עשרים וככה הם נשארים עד שהם מתים אחרי בערך אלף שנים או יותר במקרים מסויימים.
חברי האחווה נולדים כך גם כן, עם סימן מזהה על החזה שלהם בצורת סהר דק, הם חזקים יותר מרוב הערפדים ויש להם את היכולת לקרוא מחשבות ולשנות אותם. לחלקם יש יכולות מיוחדות, כולם מאומנים להילחם בפיידרקס. הם מהירים יותר והם הורגים את הפיידרקסגס עם פגיונות מיוחדים שמחושלים במיוחד בשבילם.

הפיידרקס הם מין חברה של רוצחים מיומנים שמטרתם לחסל את הערפדים, הם נבחרים מהעולם האנושי והם בדרך כלל רוצחים או אנשים עם נטיות להרוג.
המנהיג שלהם מר. מ מאד דיסקרטי וחזק, הדרך להצטרף לחברת הפיידרקס היא לעבור מין טקס מעבר שכולל הוצאה של הלב מהגוף והפיכתם של האנשים לאל-מתים בני אל-מוות.

להרשמה!!!
אני צריכה עוד חמישה חברי אחווה שיכנסו לסיפור, השמות לא יכולים להיות עבריים לצערי כי הם מכל העולם.
\
שם:
גיל: מ-200 עד מה שאתם רוצים אבל לא יותר מידי כדי שלא ימותו באמצע)
מראה:
אופי:
כוח: (רק שניים או שלושה)
רקע:
משהו להוסיף: (אל תדאגו בכל הספרים יהיו לחברי האחווה סיפורים רומנטיים)

אז יאללה אני רוצה להתחיל כבר!! :)


תגובות (24)

שם: איידן (אין שם מישפחה כי מעולם לא הכיר אותה. אם את רוצה פירוט מסוים אני יכתוב.)
גיל: 237
מראה: שיער חום עם קצוות בלונדיניות-זהובות, שזוף במעט, לא שרירי במיוחד, אבל יש לו קצת שרירים.
עיניים אפורות-זהובות (מעורבב), פנים קשוחות, עם חיוך אמין.
אופי: קשוח (כשיש בעיות) כמעט וחסר חוש הומור אבל מעמיד פנים שיש לו. אמיץ במקצת כשהוא לבד, אבל אמיץ רק בגלל העובדה שיש סיכוי שהוא לא יפול לבד בקרב, נאמן, בעל בעית קשב וריכוז חמורה, מהסס לפני כל מהלך. מעמיד פנים שהוא יציב וחזק, אבל הוא לא מאמין בעצמו ובחבריו שיצליחו לנצח. תמיד מקיים הבטחות שהבטיח לחבריו (לא הבטחות ציניות, כמו ׳אני אהרוג אותך׳ בקטע סתמי כזה)
כוח: מסוגל להפוך לחיות(?) לקיחת כאב מאנשים אחרים, וזיכרון ממש טוב (כי לא בא לי לקחת לכולם כוחות טובים.)
רקע: הוא לא זוכר דבר ממשפחתו פרט מהיותו באחווה והלאה. הוא העביר שנים בחיפוש אחר משפחתו אבל הפסיק בגלל ההכחדה של מינו, אבל ממשיך בסתר. יש לו קושי גדול בלה אמין שמשהוא יהיה טוב וזה נובע מהיותו יתום. הוא לא זוכר את ילדותו, או כל דבר הקשור לעברו מאז שהתחיל לחפש אחר הוריו ומשפחתו. זהו עקרונית. כן, יש לו עבר אבל הוא לא זוכר אותו.
משהוא להוסיף: יש לו תליון שבו יש מכתב מהוריו לכבוד יום ההולדת האחת-עשר שלו. התליון הוא כסוף עם איתורי זהב, ושרשרת נחושת שאותה הוא תמיד עונד. את המכתב הוא לא מראה לאיש פרט למי שהוא חייב לו, ומבקש ממנו.

-בהצלחה עם הסיפור, אני אקרא כי סוף כל סוף מישהוא רציני כותב על העל-טיבעי.-

26/04/2015 10:30

שם:קרול מקדין.
גיל:381 (אם זה יותר מדי תשני)
מראה:קטנה נמוכה ורזה,שיער שחור אדמדמם קצר, עיניים ירוקות,לובשת משקפי שמש כמעט תמיד,לובשת סנדלים או נעלי ספורט,שיניים קטנות וישרות וציפורניים משויפות.
אופי:משקרת בקלות וערמומית,מתחברת לכולם ומאוד ילדותית,לפעמים יש לה התקפי כעס אם שולטים בה מדי,לא אוהבת גבולות אבל יודעת לזהות ערפדים חזקים ולהקשיב להם,מאמינה שתמות בגיל 2000 לפחות ושתמיד תיהיה יפה.(היא לא סנובית).
כוח:מציירת לפעמים ציורי נבואה(רק אם מתאים לך אם לא תשני),מסוגלת לרקוד באופן מהפנט ומי שרואה את כל הריקוד היא שולטת בו לזמן קצר,מהירה יותר מרוב הערפדים.
רקע:היא הפכה לערפדה בגיל 21,היה לה חבר שפחד ממנה אחרי שהשתנתה והיא הפלילה אותו ושלחה אותו לכלא,המשפחה שלה הייתה עשירה ואביה היה גם הוא בכלא,אימא פרנסה אותה לבד,הייתה בת יחידה וילדה מפונקת.היא ראתה את שני הוריה מתו ומאז לא בכתה או התעצבה אף פעם.נולדה בקליפורניה ועברה לווינווד אחרי שהשתנתה.
נשמע רעיון מדהים מחכה שתתחילי…

26/04/2015 12:41

    אם לא אכפת לך לשנות את השם כי לאחת מהדמויות הראשיות כבר קוראים קרול, אני אשמח אם תוכל/י כי זה יתנגש קצת.

    26/04/2015 12:50

תשמרי לי דמות,
אני אכתוב לך יותר מאוחר.

26/04/2015 12:50

שם:ג'נט?

26/04/2015 12:58

    מעולה, את השאר ממש אהבתי אז לא צריך לשנות.

    26/04/2015 13:01

אוקיי הנה אחד של אח שלי…

26/04/2015 13:07

שם:אלנה וולטר
גיל:174
מראה:גבוהה, לא רזה ולא שמנה, עור בהיר, עייני שקד חומות בהירות, שיער חום כהה, נראת עדינה .
אופי:ביישנית, פועלת לפי אינסטינקטים, תמיד תעזור לחברים שלה לא משנה מה, מתאמנת ודואגת לטפח את עצמה, לא שופטת אף אחד, די רגישה, לא מתנשאת, תמיד תדאג לעודד ולשמח.
כוח:. חזקה (אף על פי המראה העדין שלה), יכולה לחדור אל חלומות של אחרים, לשנות זיכרונות.
רקע:היא הפכה לערפדה בגיל 23,הוריה נטשו אותה כשהיית תינוקת ושלחו אותה למשפחה מאמצת. האב נפטר כתוצאה מסרטן והאמא נפטרה גם היא ממחלה קשה. היא כיום גרה עם אחיה בן ה29 שדואג לה תמיד ותמיד ישמור ויגן עליה או לפחות כך הבטיח לה..

אהבתי את הסיפור מחכה כבר להמשך (אם תוכלי שהיא תימצא משהו ושיהיה איזה סיפור אהבה בינה לבין מישהו אז תודה אם לא זה גם בסדר ^^ )

26/04/2015 13:41

    הם צריכים להיות בגיל מעל מתאיים אבל אני אוותר לך על זה, מעולה ותודה.

    26/04/2015 13:59

שם: אפאום (apeum כאב בקוריאנית) מון
גיל: 201 צעירון ממש
מראה: עור פורצלן בלי שום פגמים, עיניים מלוכסנות וחומות, שפתיו מלאות אך קצרות שמזכירות בצורתן לב, הוא בגובה ממוצע וכתפיו רחבות, שיערו צבוע לחום כתמתם אבל שורשיו השחורים מבצבצים מראשו ומעניק לו שיערו תחושה כאילו ציירו אותו. הוא לבוש תמיד בבגדים עכשיוויים ומעיל עור דק שעל גבו ציור של דגל קוריאה הדרומית. הדבר הראשון שעולה לראשם של הרואים אותו לראשונה הוא שהוא באד בוי.
אופי: הוא פלייר, הדיבורים שלו בעיקר סתמיים אבל כשהוא מדבר לוקח לאנשים זמן להבין אותו, הוא למד אנגלית כבר הרבה זמן אבל לפעמים עדיין מתקשה בשפה, כשהוא מתרגש או כשרגש עז עוטף אותו הוא יתחיל לדבר בקוריאנית. למרות זאת הוא לא הכי חכם ומעדיף להשתמש בכוחו מאשר בזריזות לשונו, בפנים הוא רגיש ונפגע בקלות ממילים קשות. הוא בוכה לעיתים קרובות ועושה זאת רק כשהוא יודע שאף אחד לא יכול לראות אותו, הוא שומרני ומסורתי הוא יעשה הכל כדי לשמור על חבריו גם אם זה אומר לפגוע בעצמו.
כוח: הוא מתמחה בכל אומנויות הלחימה והכי בקונג-פו, תעתועי ראייה (כל הקטע של זה שם ועכשיו זה כאן, כמו תרגילי מראות בקסמים)
רקע: הוא ערפד כמעט מלא, סבו היה בן אנוש והוא תמיד רכש לו הרבה כבוד כי תמיד סיפר לו על החיים בתור בן אנוש, יום אחד הוריו לקחו אותו והם עברו למחוז אחר בלי שום הסברים והשאירו אותו כדי ללמוד את אומנויות הלחימה והוא התמחה בוושו (wushu שזה לחימה עם מקל) הוא לא ראה אף אחד מבני משפחתו עד הסיים ללמוד את כל אומנויות הלחימה בגיל 22 (בגיל הזה הוא גם הפך לערפד) ואז אביו אמר לו ללכת לווינווד ושם הוא נשאר מאז, לא תמיד במרכז העיניינים ולפעמים אפילו נעלם לכמה ימים שבהם הוא חוזר לבית סבו ומעלה את הזיכרונות הישנים שהיו לו עימו.
משהו להוסיף: על ידו הימנית יש צמיד מוזהב משובץ אבנים, זה מתנה מאהבתו הראשונה, היא גם התאמנה באומנויות לחימה, הוא אהב אותה מאוד ואף פעם לא התגבר על כך שהיה חייב לעזוב אותה בכדי ללכת לווינווד. הוא לא מוריד את הצמיד אף פעם וכשמישהו שואל אותו על הצמיד הוא מחייך חיוך עצוב ומשקר להם בפרצוף.

מקווה שאהבת :)
אם צריך לשנות משהו רק תגידי.

26/04/2015 14:18
uta uta

את יכולה לשמור לי דמות של פיידרקס?

26/04/2015 15:43

    בטח, לא חשבתי שמישהו ירצה לכתוב את הנבלים אבל אני אשמח :)
    ואל תדאג יהיה לו ביטוי ^-^

    26/04/2015 15:52

רק שאלה- הם ׳מתבגרים׳ או נראים כמו גברים/נשים (23-25+)?
כי ככל הנראה זה יותר מתבגרים מאשר מבוגרים.
אני מניח ששאר השאלות שלי יקבלו תשובה לאורך הסיפור.
זה פשוט מאוד הטריד אותי כי ממש לא בא לי שהדמויות יהיו מבוגרים בני שלושים ומשהוא. (לא שיש לי משהוא נגד בני שלושים!)
אני רק הופך את זה למסובך יותר. אז הם יראו כמו מתבגרים, ועוד משהוא.
יש יותר מנ.מ אחת (של הגיבור/ה) נגיד של הדמויות שנרשמו.
-קולד

26/04/2015 15:59

    הם נראים ובבגרות מנטלית של בני שנות העשרים לחייהם ממש אחרי השינוי, אם הם לא מודעים לכך שהם ערפדים. הם נשארים במראה של בני שנות העשרים לחייהם עד לגיל מאד מבוגר ואז מזדקנים כרגיל ד המוות הטבעי שלהם.
    הם יכולים להיות מאד בוגרים מנטלית אם הם מבוגרים מספיק וגדלו במשפחה ערפדית שסיפרה להם על המורשת הערפדית, תחשוב על זה כמין אוכלוסיה כמו בני האדם רק שהם חיים יותר זמן.

    26/04/2015 16:24

שם: קלוד גריי (לקחתי השראה בשבילו מדמות ערפד מהסיפור שלי, רק שאצלי הוא, טוב, מרושע. אבל שיניתי אותו כדי שיתאים ^^)
גיל: 453
מראה: יש לו שיער שחור וקצר שהוא נוהג למשוך לאחור עם ג'ל, העיניים שלו בצבע אדום ארגמן, אבל שמים לב לכך רק מקרוב (מרחוק הן נראות חומות כהות). יש לו עור חיוור מאוד, והוא נוהג ללכת עם גלימה עם צווארון גבוה (כמו של דרקולה חח) בגלל שהיא נותנת לו הרגשה טוב (ואולי גם כדי להסתיר משהו? תזרמי עם זה)
אופי: שקדן, עקשן, נקמן ואסטרטג מושלם. אדיש וקר, אמיץ, יכול להיות אלים אם המצב מזכיר לו את מה שקרה לו לפני הרבה שנים בגלל הפיידרקס (הסבר ברקע). הוא לא נוהג לבטוח בדרך כלל באנשים חדשים, ואם הוא חושד שמישהו בוגד בו, באחווה או בערפדים בכלל, הוא יעשה הכל כדי שישלם על כך, גם אם אלו רק חשדות.
כוח: מהירות על, והוא מאוד טוב בהתגנבות (זה לא ממש כוח על, אבל זו מיומנות מרשימה), אם הוא רוצה, אף אחד לא יכול לשים לב שהוא נמצא בחדר.
רקע: לפני הרבה שנים הפיידרקס רצחו את בן הזוג שלו (אם זה מפריע לך, בכיף את יכולה שזאת תהיה בת זוג, פשוט יש לי פטיש להומואים והם חמודים בעיניי לא משנה מה), אף על פי שהוא לא ראה זאת במו עיניו, הוא יודע שהוא מת על ידם. הוא עדיין לא התגבר על כך, אבל הוא נשבע לנקום בציידים בכל מחיר. אף אחד לא יודע על העבר שלו והוא נוהג לא לדבר עליו יותר מדי, ככה שיוצא שהוא מאוד מסתורי.
משהו להוסיף: בכללי את מוזמנת לעשות מה שבראש שלך :> ואני ממש מקווה שהסיפור הזה לפחות ייכתב כי בכל פעם שאני נרשמת הסיפור לא מתחיל אפילו, זה מדכא :<< בכל מקרה, אני מקווה שזה בסדר מה שכתבתי ואני מצפה לקרוא את הסיפור!

26/04/2015 16:20

דרקולה מגניב… אני אישית אוהב אותו.
-קולד
*הולך לחשבון שלי ושם את זה בציטוטים.*

26/04/2015 16:25

אגב, מתי את מעלה את הפרק הראשון?
-אני בן אדם שקשה לו לחכות…-

26/04/2015 16:45

תודה , כל מי נרשם עד עכשיו הוא דמות ראשית. אפשר להוסיף עוד דמויות אבל הן יהיו משניות יותר, אם אתם רוצים אתם יכולים להביא גם פיידרקסים. הפיידרקסים חיים לנצח והם יכולים להשתנות בכל גיל מעל 18, הערפדים יכולים לזהות אותם לפי הריח שלהם, כמו טלק. הסברים יגיעו בתוך הסיפור.
וקולד אני מתחילה עכשיו לכתוב ;)

26/04/2015 16:49

    הו אני מחכה בקוצר רוח ^^

    26/04/2015 17:10

הוריי! -דיימני את זה בנימת התלהבות אדירה, כמו שילד מקבל צעצוע מגניב.-
שמח שסוף כל סוף יוצא סיפור עם הרשמה שכותב אותו משהוא בעל ניסיון והפעם זה לא נגמר בפרק השמיני או החמישי…
תשמרי לי מקום אצל הפיידרקסים!
אני כותב עכשיו דמות~

26/04/2015 16:54

מעולה, תודה קולד :)

26/04/2015 16:56

שם: ג׳יין הורקס
גיל: 18 וחצי
אופי: קשוחה, מעריצה מגיל קטן את רובין הוד (הסבר ברקע) היא לרוב חברותית כלפי חדשים, אבל די שונאת את כולם בהמשך, היא זריזה ומיומנת בחץ וקשת ובכל הסוגים האחרים. היא לרוב תשקר בנוגע לדברים שקושורים אליה. היא לא מעוניינת בקשר רומנטי (לא אמרתי שהיא לא יכולה שיהיה לה קשר רומנטי, לבחירתך) לרוב פותרת דברים באלימות. היא לא חכמה במיוחד אבל לוחמת מיומנת וטובה. קשה לה להבין בני אדם אחרים, אז היא אוהבת לצאת למשימות או לקרבות לבד. היא קשוחה וחובבת ציור (מאוד מוכשרת).
רקע: בעודה בת תשע, הוריה שהיו גם כן פיידרקסים מוכשרים (ג׳יימס ואלן.)
הובסו על ידי ערפדים, ולא שבו הביתה. היא שונאת את עצמה על כך שניהלה איתם ריב לפני כן.
היא נשבע להרוג כל ערפד באשר הוא.
מראה: בעלת שיער אדמוני המגיע עד כתפיים. עיניה כחולות-כהות, רזה, לא גבוהה במיוחד ולכן היא מתגנבת במיומנות רבה.

סליחה שכתבתי מאוחר כל כך~

26/04/2015 18:25
uta uta

שם: כריסטופר (כריס) לייקונטר
גיל: 251
פיידרקס
מראה: שרירי ואפילו מאוד, בעל עיני אזמרגד (סוג גוון כזה של ירוק), שיער בלונדיני עד הצוואר, לובש בעיקר חולצה ללא שרוולים כדי שיראו את שריריו וג'ינס כחול. זיפים בלונדינים על הסנטר וצלקת לבנה חלשה ליד עין ימין.
אופי: עקשן, רכושני, שחצן, בעל מזג חם, יכול לחסל מישהו רק אם צחק עליו או משהו מהסוג הזה, לא נפגע בקלות, רומנטיקן, הוא זריז.
כוח: הוא מתחמה בכל הנשקים החמים ויכול לחסל מישהו בשניות, יש לו גם ריצת על שנותנת לו יתרון דיי גדול בקרב.
רקע: הוא נולד לזוג הורים שהם פיידרקס ובמקום ללמוד את מקצועות החובה הוא למד איך לצוד ולחסל ערפדים, ההורים שלו לא סיפרו לו את זה אף פעם אבל בלידתו הם הזריקו לו דם ערפדים כי הוא היה חלק מניסוי שמר. מ מאד פקד ליהם לעשות ולא הוא יחסל את התינוק (הייתי שמח אם זה היה נכנס אם הוא היה מגלה לקראת הסוף שהוא גם עם דם ערפדים במערכת הדם שלו) הדם ערפדים נתן לו את המהירות והידע לימד אותו על הלחימה, הוא מאוד מאוד קרוב למר. מ מאד, אפילו אפשר לומר עוזרו האישי אבל לא נותן לו לתת פקודות. באחד הימים שהוא נאבק בערפד הוא נשרט בראשו וקיבל צלקת ליד העין, הוריו נרצחו לאחר מכן על ידי ערפדים וזה מה שנתן לו את הזעם והכוח להביס כל כך הרבה ערפדים, יצר הנקמה.
משהו להוסיף: תתחיליי!!

26/04/2015 18:51

שכחתי את ההסבר ברקע…
אז תצרפו את הקטע הבא:

היא אוהבת את רובין הוד כי אביב נהג להקריא לה את הרפאותקתיו בכל ערב. אביה נהג ללמד אותה לירות בקשת ולהעיר לה הערות שתמיד רובין הוד היו בהן.
היא העריצה אותו בגלל הוריה. אם מישהוא יזכיר את רובין הוד, היא כנראה תכנס למין כעס של שעה, בה תצא להתאמן בקשת עד שימאס לה או עד שתחסל את כל הציוד.

26/04/2015 19:05
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך