זאת עם המשקפיים P:
*כיסוי מעל למיטה כמו של נסיכות XD

מקווה שאהבתם . :)

בקשר לסיפור השני אני צריכה עד בנים אז תרשמו לי שם ואני יתחיל
נ.ב אני יקרא לו אקדמיית וויל (שזה השם של הבצפר ) איך השם ?

הרוח של האי -4 ^_^

*כיסוי מעל למיטה כמו של נסיכות XD

מקווה שאהבתם . :)

בקשר לסיפור השני אני צריכה עד בנים אז תרשמו לי שם ואני יתחיל
נ.ב אני יקרא לו אקדמיית וויל (שזה השם של הבצפר ) איך השם ?

הדבר הראשון שהבחנתי בו כשנכנסתי לחדר הוא שהוא היה ממש גדול במיוחד לעומת החדר הקטנטן שלי .
"את בטח אתל " אמרתי וסקרתי את החדר .הייתה בו מיטה גדולה עם כילת * משי לבנה שנראתה כמו ענן באור הרח שזרח מבעד ליער הסבוך שבחוץ. אתל עצמה שכבה על הבטן במיטה שנראתה רכה להחריד והשתמשה במחשב נייד .היא הרימה את מבטה עלי וחייכה לאחר רגע בו אני כבר התקדמתי לכיוון המיטה היא סגרה את המחשב והתיישבה .
"ואת … ? " היא שאלה
"אני אמטיסט באתי לכן עם נוטי יש לא פגישה עם אבא שלך " אמרתי והתיישבתי המיטה באמת הייתה נוחה .
"נוטי … הוא נחמד …קצת מוזר אבל נחמד " אמרה בחיוך
'עם נוטי מוזר אז מה אבא שלך 'חשבתי בליבי אבל רק חייכתי .
שתיקה מביכה הסתררה בחדר הגדול נדמה כאילו היא מכבידה על שתינו .
"אז אתל … למה .. כלומר למה אף אחד לא שמע עליך " שאלתי לבסוף בגמגוגום .
"טוב … אני חושבת שזה בגלל אבא שלי הוא די פוחד מהדברים האלה …." ראיתי שהיא בחרה את המילים בקפידה אבל לא הבנתי למה .ידעתי שקורה כאן משהו .משהו רציני .
"את יודעת לעשות קסמים ?" שאלתי כדי לעבור לנושא קליל יותר .
"האמת שאומרים כשפים וכן אני מתקדמת די טוב זה … זה מוזר לחשוב שאנשים לא עושים את זה כמו שאני עושה " שאני יבין היא באה להעליב אותי עכשיו ?!?!
"כן זה באמת מוזר …" אמרתי והשתדלתי לא להיפגע .
"אמטיסט תספרי לי בבקשה על החיים המדבר " אמרה אתל לאחר רגע של שתיקה .
"טוב … בעיקר חם שם אבל בלילה הכי כיף זה לטפס על ההר הכי גבוהה ,ששם אני עושה מדיטציה עם נוטי בשועות הצהריים ,ואני נפגשת שם עם החברה הכי טובה שלי ויולט היא המעיר המעופפת והיא … וואו לא ראיתי אותה מאתמול בצהריים אני חושבת שהיא כועסת עלי " זה היה די נכון אחרי שהיא נטשה אותי עם המדיטציה של נוטי .
"וואו זה נשמע כל כך מרגש " אמרה אתל בהתרגשות .
"מה כל כך מרגש בזה שהחברה הכי טובה שלי רבה איתי ?" שאלתי מבולבלת .
"זה כל כך מגניב שיש לך משהו לריב איתו בכלל אני רבה רק עם אבא שלי ובסופו של דבר הוא תמיד מנצח ו… אני לא יודעת לא יוצא לי לצאת הרבה מהבית " היא אמרה והשפילה את במטה על המיטה .לא ידעתי מה להגיד זה היה מוזר כלומר גם אני לא יוצאת הרבה אבל …. אני מכירה אנשים מהמחוזות השונים שעל האי .
"אז … עם את לא יוצאת מה את עושה שמשעמם לך ?" שאלתי
"משהו כיפי " היא ענתה בחיוך ממזרי "בואי "


תגובות (4)

אוה, נחמד, תצרפי את שאר הדמויות XD
השם נחמד

13/09/2013 05:12

אהההההההההההההההההההההההההההה תמשיכי או שמשפחת אלפקות תבוא לביתך ותאכל אותך!

13/09/2013 05:21

וגביייי בואי למייל יאא >< ,

13/09/2013 05:21

תמשיכייי

13/09/2013 05:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך