השד בעל אלף הפנים-הקדמה

bjaui6 08/02/2018 762 צפיות 4 תגובות

גלימתו השחורה התלכלכה מעט כשנכנס אל שדה החיטה, שיער אדום כלהבה הציץ מקצוות כובע הקסקט שהיה על ראשו.
הוא רכן מעט כשהבחין בדבר מה שהיה על הרצפה, "הוא היה כאן," לחש לעצמו, "הותיר אחריו עקבות". הוא הביט סביב, מאמץ את מוחו המדויק להפליא, לחפש רמזים אחר סיבת בואו של השד.
עבר זמן רב מאז צד אחר יצורים על טבעיים, הוא לא בכושר.
הוא שלח את ידו ומישש את החרב הגדולה שהייתה תלויה על גבו, תחושת ביטחון קלה החלה לחמם את ליבו. הוא קם והחל להתקדם הלאה, מחפש בדרך הילוכו רמזים נוספים לשד הניצוד.
הוא החל שורק לעצמו, מגחך בהנאה כשהמחשבות על עברו הכואב עולות במוחו.
ג'ון תמיד אהב להכאיב לעצמו, להזכיר לעצמו את פשעיו הנוראים מכל.
אך כשפניה צצו במחשבותיו, ירד החיוך מפניו, דמעות החלו לנצוץ בעיניו.
לרגע קט נראה ג'ון כאדם אחר, אדם שבור ומלא בעצב. אך לאחר כמה שניות, שב ולבש את ארשת פניו הקשוחות. במקצועו, לבכות ולהתרסק אלו רק מותרות שכרגע אין לו.


תגובות (4)

נראה כמו סיפור מעניין מאוד. זה מאוד מזכיר לי את Berserk בגלל התיאור של האיש עם החרב הגדולה והעובדה שהוא צד שדים, יכול להיות שמשם לקחת את ההשראה?

09/02/2018 09:36

כפי שצוין לעיל – גם אני רואה קווים שמזכירים את ברזרק, במובן הטוב של המילה!
אמרתי לעצמי "עוד סיפור פנטזיה…" עד שהיה כתוב שהוא צייד שדים.
הקדמה קצרצרה, אבל נחמדה – מחכים להמשך!

09/02/2018 17:30

מעט קצר מדי לטעמי, אבל האמת שזו רק הקדמה אז אין לי מה לדבר. נשמע שיש לך כישרון לתיאורים ולכן אשמח לקרוא את הסיפור.

09/02/2018 21:31

קראתי!
פתיחה קצרה אך מספקת. נחמד מאוד שלא הכל ברור ישר על ההתחלה, אלא מתחיל באופן לא הכי ברור, שגורם לי לרצות לראות את ההמשך.
רק רוצה לציין שקל לי להתחבר לדמות ששמה ג'ון כי בספרים "משחקי השמדה" ו"שלטון של דרקונים" שאני מפרסם יש דמות ששמה ג'ון, ללא ספק אחת הדמויות החביבות עליי בספר שלי.
מחכה להמשך!

10/02/2018 21:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך