השער: פלישה פרק 22: המלאך השחור+ מלחמת הגיהנום פורצת

צבי 4000 20/02/2018 660 צפיות תגובה אחת

בלגן.

זה מה שהיה בגשר הפיקוד של הבסיס כאשר אביעד הגיע לשם. הוא ראה מישהו לבוש בשריון שחור עם כנפיים באותו הצבע שוחט חיילים בשניות. כמה חיילים אחרים ניסו לירות בו אבל הוא ריסק אותם לפני שהספיקו לטעון את נשקם. 'מי זה ואיך הוא כל כך מהיר' הוא שאל את עצמו. האיש בשחור הבחין בו ופנה אליו.
"הגנרל הראשון נתן לי פקודה להרוג אותך וזה מה שאני אעשה" הוא אמר בקול עמוק ושלף חרב שבערה באש שחורה.
"אני מכיר אותך מאיפשהו?" אביעד שאל.
"אתה יכול לקרוא לי "המלאך השחור" ולזה", הוא כיוון את חרבו. "קוראים "מגע הבלתי נמנע" כי זה הלהב שיסים את חייך!" הוא טס לעבר אביעד והיה חותך אותו לשני חלקים לולא הוא התחמק במהירות בכך שהתגלגל מתחתיו. 'השם של החרב' הוא נזכר בנבואה ששמע לפני הרבה זמן בפרמידה:
"ואחד ינוטרל במגעו של הבלתי נמנע" הוא אמר לעצמו .'לזה הנבואה התכוונה!' הוא ניסה להבין את מילות הנבואה אבל בכל הפרטים של מה ששמע עד עכשיו לא היה שום רמז עד ששמע את שם הנשק של המלאך השחור. המלאך השחור הסתובב ותקף ואביעד התחמק שוב אך הלהב שרט לו את הזרוע והוא הרגיש כאב חד במקום השריטה."לא מהיר מספיק אני רואה" הוא בחן את כתמי הדם שעל הלהב שלו."לא משנה, זה נגמר!" הוא הסתער והניף את חרבו אך הפעם הוא נתקל בלהב זהוב.
"אמרת משהו?" אביע שאל ואז העיף אותו כמה מטרים. הוא שם לב שיש לו עוד פעם את השריון הזהוב שהיה לו נגד ווגוקוס ושליט הלילה אך הפעם בלי טבעת. הוא החליט לא לתת לעניין הזה של "בלי טבעת" להטריד אותו והסתער לעבר המלאך השחור. הלהב שלו התנגש בחרבו של המלאך השחור וגלי אנרגיה שחור וזהובים התפשטו ממקומם והלאה.
'איפה ויקטור או נאבין? הם היו יכולים לעזור' הוא חשב לעצמו. הוא הרגיש שהכוח של המלאך השחור גובר אט אט על כוחו ודוחק אותו. הוא כרע על ברך אחת."לא יכול לעמוד נגדי?" הוא שאל."הגיע הזמן לגמור את זה" הוא הניף את חרבו אבל אז כדור אנרגיה כחול העיף אותו הצידה. אביעד ניצל את ההזדמנות ונסג אחורה. הוא העיף מבט וראה את ויקטור מכוון לעבר המלאך השחור מטה שזהר באור כחול.
"מי אתה?" ויקטור שאל אותו.
"אני נוצרתי על ידי הגנרל הראשון במטרה לסייע לו בפלישה לכדור הארץ". הוא כיוון את חרבו לעבר ויקטור. אביעד התחיל לעקוף אותו במעגל גדול.
"עכשיו אני-" הוא לא סיים את המשפט והלהב הזהוב של אביעד ננעץ בגבו.
"שלא תעז לסיים את המשפט" אביעד אמר. המלאך השחור שלף את הלהב וזרק אותו על הרצפה.
"אתה באמת מתחיל לעצבן אותי" הוא פשט את ידו וכדור אנרגיה שחור הופיע בידו והחל לגדול. אביעד רק נאנח וסגר את ידו. הלהב שהוא שלח מקודם התרומם וננעץ ברגלו של המלאך השחור ואז החל לזהור באור חזק יותר. פיצוץ עז כמעט העיף את אביעד ו-ויקטור ממקומם. כשהאבק התפוגג המלאך השחור כרע על רגל אחת. הרגל שבה ננעצה הלהב הייתה חסרה
"אחת באמת חושב שזה יספיק?" המלאך עצם את עיניו. תוך שניה הרגל שהתפוצצה הופיעה שוב במקומה והוא קם. הוא כיוון את חרבו לעבר אביעד והסתער. ויקטור ירה עוד כדור אנרגיה כחולה אבל המלאך קלט את זה וקפץ למעלה. אביעד ראה את כדור האנרגיה מתקרב ותפס אותו ביד אחת. הוא ירה אותו שוב לעבר המלאך השחור והוא פשוט חתך את כדור האנרגיה לשתיים. המלאך הסתער שוב ואביעד חסם אותו עם שני להבים נוספים שהוא זימן. אביעד הכניס למלאך השחור בעיטה בבטן ואז העלים להב אחד וטען כדור אנרגיה זהוב. הוא הצמיד את זה לשריון של המלאך השחור והעיף אותו הישר על מסך כלשהו. הוא התחשמל כתוצאה הפגיעה ואז עף שוב כאשר המסך התפוצץ. הוא קם ואז הסתער שוב לעברו של אביעד אבל אז הוא נעצר וזרק את החרב הצידה. החרב נתחתה במרכז גשר הפיקוד. הוא אחז בראשו ושיחרר צעקה. אביעד לא הבין מה קרה בהתחלה אבל אז המלאך השחור פנה אליו
"אביעד?" הוא אמר ואביעד זיהה את קולו של נאבין.
"תן לי לנחש: לין בין הפך אותך למשהו". הוא אמר
"יותר גרוע: "הגנרל הראשון" הפך אותי למשהו" הוא השיב.
"זה מעשה ידו של הגנרל הראשון" אמר ויקטור כדי להבהיר את העניין. "יש דרך להוציא אותך מזה?"
"החרב" המלאך הצביע על החרב שהוא זרק."תשתמשו בחרב".
אביעד רץ לעבר החרב והרים אותה. המלאך השחור הסתובב לעברו.
"תחזיר לי את החרב". אביעד שם לב שהוא חזר לקול הרגיל שלו
"בשמחה" אביעד הסתער. המלאך השחור ירה עליו כדור אנרגיה שחור אבל הוא התחמק ואז נעץ את החרב בגבו. הצעקה שהמלאך השחור שיחרר באותו רגע גרמה לקול של לין בין להישמע כמו שאגת כפיר. הוא קרס והחל להשתנות בחזרה לצורת נער."לפחות זה נגמר" ויקטור אמר ואז נשמעה אזעקה ולאחריה קול רעם

………

תל אביב כבר הפכה לעיי חורבות. השמיים נהיו אדומים ושטח העיר כבר מזמן הוכרז שטח צבאי סגור בידי צה"ל. הקיסר, לין בין וזואי בדומתה כשדה עמדו והשקיפו אל אזור הבורסה שם נאספו כוחות צה"ל למתקפת נגד.
"קל מידי" לין בין אמר.
"לבנייתים" הקיסר אמר."אנחנו הפתענו אותם, בקרוב הם ינסו להתנגד לנו ואז אנחנו נראה להם את הכוח של צבאות הגיהנום" הוא העיף מבט לעבר זואי."תמשיכי בכישוף שיעלה את השער. אנחנו כבר נטפל בהם" הוא יישר מבט לעבר כוחות צה"ל ואז, כאשר הקיסר משגר כדורי אש לין בין נחת על הגשר שהפריד בין תל אביב לבורסה והעלה צבא של שדים כדי להסתער על כוחות צה"ל, שהשיבו בירי כבד של טנקים ובחיפוי אווירי של מטוסי קרב מסוג אף 16.


תגובות (1)

אוקי הפתיחה – איזה הוק מוצלח! אהבתי ממש.

זה טוב שציטטת מחדש את הנבואה, אני הספקתי לשכוח אותה.

"הוא פשט את ידו וכדור אנרגיה שחור הופיע בידו והחלל לגדול…"
– מומלץ לא לחזור על אותה המילה יותר מפעם אחת במשפט. זה קצת… מסיח.

יש כמה שגיאות לאורך הפרק, אם תרצה פירוט מלא אשמח לתת :)

פרק נחמד, לדעתי אחד מההכי טובים שלך — רואים שיש כאן עבודת עריכה רצינית בהשוואה לקודמים (זאת מחמאה, למקרה שזה לא נשמע ככה.)

20/02/2018 22:29
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך