השער 1: פלישה פרק 11

צבי 4000 05/06/2017 812 צפיות תגובה אחת

אביעד התעורר למשמע קול שאגה. הוא תהה אם יש אריות בעולם הפנטום. הוא הניח שאם בעולם הרגיל הם מסוכנות פה הם יהיו פי חמש יותר מסוכנות (לפחות ככה הוא העריך לפי עוצמת השאגה). הוא העיף מבט דרך החלון כדי לנסות לאתר את מקור השאגה אך לא ראה שום דבר. הוא כמעט החליט שהוא דמיין את זה אך לפתע הוא ראה משהו שהזכיר דרקון ממריא מהר כלשהו במרחק.'יש עולם פנטזיה שאין בו דרקונים' הוא רטן לעצמו."פה הם דווקא לא מזיקים" הוא שמע קול מאחוריו. זואי הצטרפה אליו ליד החלון."רוב הדרקונים לא יתקפו אם לא תוקפים אותם. חוץ מזה יש כאלה שגם ייתנו לך לרכוב עליהם" היא אמרה."אני יכולה להראות לך איך לרכב על דרקונים אם אתה רוצה"."תודה על ההצעה. אני אשקול את זה למתישהו" אביעד אמר."אז מה עושים היום?" הוא שאל."בוא אחריי" היא אמרה ויצאה מהמחסה ואביעד בעקבותיה. כעבור כמה דקות הם הגיעו למקום שהזכיר לאביעד חורבות של מקדש יווני. "פה היה פעם בית ספר ללימוד דרכי המסדר הלבן" זואי אמרה."היו לומדים פה איך להילחם בשדים ואיומים אחרים"."מה כבר יכול להיות יותר גרוע משד" אביעד שאל ואז ראה את המבט הרציני שעל פניה של זואי."יש דברים שעדיף שלעולם לא תילחם בהם אבל בכל מקרה צריך לדעת איך להתגונן מפניהם" היא צעדה כמה מטרים."יש לי הרגשה שפה אנחנו מתאמנים נכון?" אביעד שאל."אכן" היא אמרה וזרקה לו טבעת כמו זאת שעל היד שלה. הוא שם את הטבעת על אצבעו ומיד חש חזק יותר."אני רק רוצה להזכיר אבל כבר נלחמתי בשדים והשתמשתי בכוחות של הטבעת" הוא אמר."אבל אתה לא מכיר את כל הדברים שניתן לעשות עם הטבעת. זואי אמרה ופתאום שלושה להבים התגשמו מחלל האוויר ונורו לעבר אביעד. הוא חמק מהם בקלילות. ברגע שהלהבים פגעו באדמה הם נעלמו."טריק יפה" הוא אמר אבל אז משהו נחבש בו מאחורה והפיל אותו על האדמה. הוא הספיק לראות רק משהו שהזכיר אגרוף שוקע לתוך האדמה."וזה" היא אמרה ועשתה תנועה עם היד. הוא רק הספיק להתגלגל לפני שברק פגע בדיוק במקום שבו הוא עמד לפני כמה רגעים ופער מכתש של שלושה מטרים."נסה אתה" זואי אמרה."אוקי" אביעד כיוון את הטבעת ופתאום סלע בגודל של חדר התגשם בחלל האוויר. "אדיר" הוא אמר ועשה תנועת דחיפה עם היד. הסלע הגיב בהתאם ועף על זואי. היא טיפסה עליו ואז קפצה ונחתה בכריעה. הסלע התפוצץ מאחוריה."יפה" היא אמרה."לא גמרתי" אביעד התחיל להבין איך זה עובד. הוא נזכר בכדור האש שהוא שיגר על לין בין ומה שקרה כשהוא היה צריך למצוא מקום להסתתר בו מהרשויות אחרי הקרב ביער. הוא כיוון את הטבעת לשמיים והשמיים התחילו להשחיר. מהשמיים ירד מטאור גדול במיוחד לעברם. הוא לא נרתע אלא התרכז. פתאום המטאור התפוגג והוא הרגיש קצת מסחורר."אתה צריך להיזהר" זואי אמרה."אתה מתקדם קצת יותר מידי מהר. נסה משהו קטן הפעם".הוא הביט בידו והתרכז עוד פעם. פתאום הוא ראה חרב זהובה נחה בידו ."טוב" זואי אמרה."אתה לומד מהר" היא נשמעה מתרשמת. פתאום פורטל כחול הופיע בכניסה לחורבות המקדש."את זה אני מנחש שלא את זימנת" אביעד שאל והכין את חרבו. ואז עבר דרך הפורטל דמות מוכרת."שלום ידידי" אמר הזקן. הבגדים שלו נראו קצת שרופים והמטה שלו קצת נסדק אבל חוץ מזה הוא היה בסדר גמור."הבאתי איתי מישהו שזואי ממש מכירה" הוא זז הצידה ומישהו החל לעבור דרך הפורטל. אביעד העיף מבט במקרה בזואי. כשהיא ראתה מי עבר בפורטל היא הייתה בהלם. הוא נראה כבן 16 עם חולצה שחורה ומכנסי גינס כחולים. היא צעדה לעברו והחטיפה לו כפאה בפרצוף."איפה הייתה כל הזמן הזה" היא שאלה."סיפור ארוך" הוא אמר."מי הבחור החדש" הוא העיף מבט לעברי."קוראים לי אביעד. נעים מאוד" אמרתי והושטתי לו את היד."נאבין" הוא אמר ולחץ לי את היד."עכשיו, כשכולנו מכירים אפשר ללכת למקום בטוח" הוא אמר."אין בעיה" זואי אמרה. פתאום נורה פגיון מהפורטל וננעץ לזואי בחזה. מהפורטל יצא מישהו שהזכיר לאביעד צייד ראשים."מצטער לקטוע אותך העלמה זואי" הצייד אמר."אבל כנראה שאין לכם מקום בטוח יותר להסתתר בו"


תגובות (1)

אביעד יקירי, (למה צבי, כשכתוב בפרופיל אביעד?)
לספר סיפור – אתה בהחלט יודע. הקריאה זורמת, יש מתח, ויש עלילה.
עם זאת, העימוד מאוד בעייתי.
נסה לפרק את הטקסט לפסקאות, כאשר לכל פסקה נושא כללי אחד.
בין פסקאות, הוסף שורה רווח.
כל תחילת ציטוט – בתחילת שורה. המשך ציטוט – אפשרי באותה השורה.
פסוקית הסגר, כגון: /"מה זה?" שאל אביעד./ – שים לב לכך שהפועל (שאל) בא לפני הנושא (אביעד). כאשר הנושא הוא אותו אחד מן המשפט הקודם – הפועל בהכרח מתייחס אליו, ואין צורך ב-'הוא'.

עוד דבר קטן. אריה זה זכר, ולכן: חמישה אריות, אריות מסוכנים.
גם מילת ההכפלה 'פי' – שימושה בזכר. פי חמישה.

תנו לחיות חיות.

05/06/2017 23:49
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך