השער 1: פלישה פרק 14

צבי 4000 06/07/2017 699 צפיות אין תגובות

יומיים לאחר הקרב עם ציידי הראשים אביעד הספיק להתאמן הרבה יחד עם נאבין.
"תנסה חזק יותר" נאבין קרא לעבר אביעד. אביעד כיוון אתה הטבעת שלו לעבר נבאין וחשב על חצים בוערים. הטבעת הגיבה בהתאם וירתה חמישה חצים בוערים על נאבין והוא בתגובה זימן גל מים ועצר את החצים.
"עכשיו תורי" נאבין שילח לעבר אביעד שלושה חזיזי ברק. שניים מהם פיספסו אבל השלישי היה פוגע אם הוא לא היה מגיב מהר ומצליח להתחמק ממנו בקושי.
"יפה" נאבין אמר.
"אתה מגיב מהר. זה טוב" הטבעת שלו זהרה באור צהוב.
"אבל לא מספיק טוב!" הוא שלח כדור אש גדול ואז גם כמה סלעים לקינוח.
'אם הכוח פועל לפי מה שאתה מדמיין אולי אנסה משהו אחר' אביעד חשב לעצמו וכיוון את הטבעת לעבר כדור האש שהלך והתקרב אליו. הטבעת ירתה קרן שפגעה בכדור האש ועצרה אותו במקום. הוא ניסה לגרום לכדור האש לעוף בחזרה לעבר נאבין אבל כדור האש התפוצץ. למרבה המזל הפיצוץ שילח גל הלם שפורר את הסלעים.
"למה אני מרגיש קצת מסחורר?" שאל אביעד.
"כנראה שנסית לעשות משהו קשה" אמר נאבין. "תן לי לנחש. ניסית לגרום לכדור האש לחזור לכיוון שלי?"
"איך ידעת" אביעד הופתע ואז נזכר שגם זואי הצליחה לשלוף לו מידע מהראש.
"אם אתה מספיק חזק אתה יכול לחטט במוחם של אחרים אבל קשה להגיע לרמה הזאת" אמר נאבין
"תן לי לנחש: "עבודה קשה" אביעד שאל בהומור.
"בדיוק" נאבין אמר."עכשיו-" המשפט נקטע כאשר הוא הבחין לרגע בהבזק אור ושניה לאחר מכן חץ עם נוצות ננעץ בגבו.
"חץ הרדמה" נאבין נפל עם הפרצוף על האדמה. אביעד ניסה לאתר מאיפה החץ נורה אבל אז הוא הרגיש כאב. חץ נוסף ננעץ ברגלו. הוא כבר החל להרגיש מסוחרר אבל לפני שהתעלף הוא הצליח לזהות את אחד מציידי הראשים שהם נלחמו בהם לוקח את נאבין ונעלם במהירות.

כשנאבין התעורר הוא מצא את עצמו בתוך תא כלא עשוי ברזל.
"התעוררת סוף סוף" שליט הלילה ישב על כסאו במרחק של כמה מטרים מתאו. נאבין זיהה שהם נמצאים בתוך אולם כס שנראה כמו כנסייה (רק בלי המשובים)."אל תדאג. חבריך בריאים ושלמים אם רצית לשאול אותי את זה"
"איפה הם" נאבין צעק לעברו."אם פגעת בהם אתה עוד תשלם על כך"
"הם לא פה כרגע אבל בקרוב הם יהיו פה. מה שמוביל לשלב השני בתוכנית שלי" שליט הלילה ציחקק לעצמו.
"אתה מתכוון להעביר אותנו לקיסר של הגיהנום? אם ככה אז תשכח מזה". נאבין אמר.
"לא בדיוק" שליט הלילה אמר."מה דעתך שנחכה לחבריך ואז תגלה מה אני מתכנן לעשות"
נאבין הופתע. לפי מה שהוא ידע על שליט הלילה הוא אף פעם לא חיכה בכל דבר שקשור לתוכניות שלו. הוא לא ידע מה או מי גרם לשליט הלילה לשנות את הרגלו. הוא לא אמר דבר.
"מצוין" שליט הליל התרווח על כסאו.
"הבה נחכה לחבריך"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך