השער 1: פלישה פרק 15: פלאשבק לעבר

צבי 4000 31/07/2017 920 צפיות אין תגובות

זואי כבר סיימה להכין אוכל כשאביעד בישר לה את החדשות. מאז שהבנים הלכו להתאמן לפני שעתיים היא עמלה על האוכל כי חשבה שהם יהיו ממש רעבים כשיחזרו. עד עכשיו היא סיימה להכין את המנה של נאבין ועכשיו התחילה להכין את של אביעד. היא זכרה שהוא אמר לה פעם שהוא אוהב שניצלים אז היא זימנה מהטבעת שלה כמה שניצלים קפואים ושמה אותה על פלטה מעל המדורה כדי שהם יתחממו. בזמן שהיא המתינה שהם יהיו מוכנים היא חשבה על משהו שאמרו לה לפני שנה בדיוק. משהו שהיה עדיף שהיא לא תשמע….

—–
זה היה יום מעונן. היא ישבה על הספה שלה בביתה שבצפון תל אביב כאשר נאבין בא לבשר לה שעוד אחד מהמסדר הלבן עבר לצד של הגיהנום. בדרך כלל כל שנה מישהו מהסדר הלבן היה עובר לצד של הגיהנום אבל הפעם זה היה חבר טוב שלה ושל נאבין. קראו לו דניאל ווקסר. כמוה וכמו נאבין גם הוא היה מיומן בשימוש בטבעת ולא היה קל לפתות אותו לצד הגיהנום אז מה גרם לו לעשות תפנית כזאת?.
"אנחנו השניים היחידים עכשיו חוץ מהזקן" נאבין אמר לה."ואני מתחיל לחשוד במשהו"
"במה בדיוק?" שאלה זואי."שמתי לב שבשני השנים האחרונות תמיד לפני שמישהו עבר לצד של הגיהנום הזקן היה מתבודד וכאילו דיבר עם קול אחר" אמר נאבין
"ואתה יודע את זה כי-"
"עברתי ליד החדר שלו הרבה אז יצא לי לשמוע את זה בשני הפעמים" קטע אותה נאבין
"בפעם השנייה שעברתי ליד החדר ניסיתי להאזין להם ולא ממש הבנתי על מה הזקן והקול דיברו אבל שמעתי משפט אחד שגרם לי לחשוש קצת"
"איזה משפט?" עכשיו גם זואי החלה לדאוג קצת. בכל השנים שהכירה את נאבין היא אף פעם לא ראתה אותו מודאג כמו עכשיו.
"הקול אמר: "בעוד שנתיים זה יתחיל. בזמן הזה רק הנערה צריכה להישאר במסדר. אנחנו צריכים למצוא דרך לפנות את הדבר היחיד שמפריע לי בתוכניתי: החבר שלה".
"אתה חושב שהם ינסו להעביר אותך?"
"בהתחלה חשבתי ככה אבל אז שמעתי את הזקן אומר: "הוא ינסה להתנגד. הוא לא כמו האחרים. אתה תיכשל אם תנסה אפילו" והקול ענה לו: "זה לא משנה. אני אישית אטפל בו. הוא לא יוכל להתנגד לכוחו של הגנרל הראשון!".
"הגנרל הראשון?" הוא עד כדי כך מטורף?" תהתה זואי.
"כנראה שכן. הקיסר לא ייקח סיכונים. הוא מתכננן את הפלישה כבר אלפי שנים" אמר נאבין."את יודעת שהזקן מטורף. הקללה כבר יותר מיידי חזקה בשבילו"
"אכן" ענתה זואי."אחרי ששמעתי את זה החלטתי לחפש קצת מידע על "הגנרל הראשון" בספרייה של הפרמידה ומצאתי את זה" נאבין חיטט בתיקו ושלף ספר ישן עם עיטורי זהב. הוא פתח אותו והראה לה תרשים של משהו ששניהם ראו אותו הרבה: אדם שעונד טבעת של המסדר הלבן. הטבעת הזאת נראתה שונה מטבעות רגילות. היא הייתה מוזהבת והאדם שענד אותה היה לבוש בשריון זהוב. "כתוב ככאן שכאשר מישהו שמספיק מיומן יעמוד מול הגנרל הראשון הטבעת שלו תשתנה והוא ישיג כוח שמשתווה לכוחו" "וזה לא אתה" נשמע קול ושער כתום החל להיפתח במרכז הסלון.
"הוא בא אחריי" הזהיר אותה נאבין. "את יכולה להימלט". הוא הפנה את הטבעת שלו לעברה ואור לבן הבזיק. כאשר הייתה מסוגלת לראות שוב היא מצאה את עצמה מחוץ לבית שלה, שהיה בקומה ה20 של גורד שחקים אחד מיני רבים שיש בתל אביב. בעת שהרימה את מבטה נשמע פיצוץ וכל הקומה ה20 פשוט עלתה באש בזמן שהיא צעקה את שמו של נאבין
——
קול צעדים עורר אותה ממחשבותיה. היא הרימה את מבטה וראתה את אביעד רץ לעברה."הציידים חזרו" הוא אמר בזמן שהתנשף.
"הם חטפו את נאבין".
"לעזאזל איתם!" היא צעקה ובטעות שיחררה מהטבעת כדור אנרגיה שכיבה את המדורה. למרבה המזל היה אור יום אז זה לא שינה הרבה
"וואו" הוא בחן את השניצלים, שנראו מוכנים לאכילה."זה יצא טוב" הוא לקח שניצל אחד "אני מבין שאצטרך לאכול את זה אחרי שהציל את נאבין, נו טוב" הוא לקח את השניצלים ושם אותם בשקית שהוא שלף מהתיק שלו "תודה" היא אמרה. אביעד כמו תמיד העדיף להתמקד בצד הטוב של כל אדם ולא בצד הרע. זה מה שאהבה בו.
"אם אמרת שהם חטפו אותו אני כבר יודעת לאן: למצודה של שליט הלילה". צריך למהר" היא כבר יצאה מהמחסה.
"לא עדיף שנקרא לזקן?" הוא שאל ושם את השקית עם השניצלים בתיק שלו."הוא כבר יימצא אותנו" היא אמרה לו.
"אוקי, אבל לרוץ את כל הדרך עד לשם יהיה מעייף מאוד" הוא כיוון את הטבעת שלו וירה קרן אור על חלקת אדמה ברוחב של כמה מטרים. פתאום הופיעו שני סוסים."רואה? קל יותר" הוא אמר ועלה על אחד מהם. זואי עוד לא הצליחה להבין איך הוא לוקח את כל העניין של הקסם בכזאת קלות והטריד אותה יותר האופן שבו התקדם ביכולותיו. היא עלתה על הסוס השני."אז איפה זה בדיוק" הוא שאל אותה."אתה רואה את זה?" היא הצביעה למרחק של כמה קילומטרים שם התרחשה סופת ברקים שיצאה מעננים בצבע סגול."זה שם. פשוט תעקוב אחריי" הסוס שלה החל לדהור לשם ואביעד בעקבותיה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך