השער 1: פלישה פרק 16

צבי 4000 29/08/2017 702 צפיות אין תגובות

כשהם הגיעו לארמון של שליט הלילה לאחר רכיבה של שעה בערך אביעד חשב שיהיו שומרים בכניסה. למרבה ההפתעה לא היו."מוזר לא?" אביעד שאל את זואי."בהחלט" היא ענתה."בוא פשוט נגמור עם זה" היא ניגשה לדלת הכניסה, שנפתחה לבדה. הארמון של שליט הלילה נראה יותר טוב מבחוץ מאשר מפנים. הארמון היה מעוצב בסגנון ימי הביינים אבל מבחוץ הוא נראה כמו מקדש יווני. עברו רק כמה שניות עד שהם ראו את שליט הלילה ולידו, בתוך כלוב פשוט עמד נאבין.
"שחרר אותו עכשיו!" צעקה זואי."רק היית צריכה לבקש, בכל מקרה רק רציתי שתבואו אליי" הוא נקש באצבעו והכלוב נפתח. נאבין נראה מהוסס לרגע ואז רץ אליהם."זה הכל?" שאלה זואי."לא" אמר שליט הלילה."לא חטפתי אותו כדי להילחם רציתי רק לוודא שתגיעו אליי. יש לי מידע שאתם צריכים בקשר לפלישה" הוא קם והחל לצעוד לעברם."יכול להיות שהוא יודע איך לעצור את הקיסר?" שאל נאבין."אני מקווה" אמרה זואי."למה שלא אדע?. אני יודע כל דבר שקורה בגיהנום או בכדור הארץ" אמר שליט הלילה."איך נדע שאתה לא עובד עם הקיסר?" שאל אביעד."אני מבין למה אתם לא בטוחים בי בגלל התקרית עם ווגוקוס אבל זאת הייתה רק אי הבנה. הוא רק חשב שנאבין והזקן פלשו למחנה שלו". אביעד שם לב שמגופו של שליט הלילה יוצאים אדים סגולים שבתחילת השיחה לא היו מטרד אך ככל שעבר הזמן הריח שעלה מהאדים הפך ליותר משכר. הוא החליט לקחת צעד אחד אחורה ליתר ביטחון. האדים התפלו כמו נחש על הרצפה לעברם באיטיות ולא נראה שזואי ונאבין מבחינים בהם."אם רק רצית להעביר לנו מידע היית יכול פשוט לשלוח את אחד המשרתים שלך שיביא אותנו לכאן. למה להסתבך ולחטוף אותי" שאל נאבין."אם הייתי עושה זאת בפשטות הקיסר או כוח אחר היו עולים עליי". שליט הלילה עצר במרחק של שלושה מטר מהם."ועכשיו למידע: הקיסר ולין בין הולכים לבדם להופיע באזור עזריאלי בעוד יומיים מהיום". "עוד יומיים?" הם כבר מוכנים?" שאל אביעד."לא בדיוק, השער יכול לעלות רק במועד מסוים ביותר. אם היום ה19 באוגוסט אז השער עולה ב21 שזה בדיוק בזמן ליקוי החמה שמתרחש בארה"ב, שזה לא ממש קשור למה שמתרחש בישראל"."למה לא מפתיע אותי שיש ליקוי חמה באותו יום במקום אחר בעולם" רטן נאבין."זה לא הכל. פה מגיע החלק שקשור בקללה של זואי" הוא הסתכל ישירות עלייה."אם את תהרגי את לין בין באותו יום באמצעות נשקו שלו השער לא יוכל לעלות והקללה תיעלם בין רגע". בקטע הזה האדים כמה התחילו להתפתל על גופה של זואי."זה נשמע הגיוני" היא אמרה ולא שמה לב לאדים."אכן" הוא הסכים איתה. בניגוד אליה אביעד הבין שזה לא הגיוני. הוא זכר את הקרב שלו עם לין בין ומה קרה ברגע שניסה לאחוז בנשק. נראה שגם נאבין שם לב לזה. "אם ככה למה אנחנו נמצאים פה ולא בכדור הארץ?" זואי שאלה. נאבין התחיל לומר משהו אבל אז שליט הלילה פשט את ידו."שאלה נכונה, ואני יכול לעזור לך עם זה". הוא זימן מתחת לזואי פורטל והיא נעלמה בתוכו. הפורטל החל להתרחב ולשאוב לתוכו חפצים ונראה שזה משפיע גם על שליט הלילה- שזימן חנית ונעץ אותה בקרקע. "מה עשית!" נאבין שלף חרב אבל נשאב לשער ונעלם בהבזק אור סגול."קדימה, קפוץ" שליט הלילה אמר."זה בדיוק מה שאני מתכנן לעשות" אביעד קפץ לתוך הפורטל.

כשהוא נחת בצד השני הוא שם לב שהוא בתוך האנגר נטוש באזור תעשייה. נאבין נאנק בכאב כמה מטרים לידו."פורטל מטופש" הוא רטן לעצמו. אביעד עזר לו לקום."אם הפורטל הוציא אותנו פה למה זואי לא איתנו" שאל אביעד."שליט הלילה תיכנן זאת כך. הוא הנחית את זואי במקום אחד ואותנו במקום אחר" אמר נאבין."אנחנו חייבים למצוא אותה"."מה שלמרבה הצער לא יקרה" נשמע קול ועוד פורטל נפתח."זה לא מבשר טובות" אמר אביעד."אכן" שליט הלילה עבר בפורטל והוא נסגר מאחוריו."ואני היצור האחרון שאתם אי פעם תילחמו בו". הוא זימן חנית סגולה עם עיטורי זהב ונעץ אותה באדמה."זה משהו שלא קורה בכל יום" אמר נאבין וזימן חרב. שריון לבן הופיע על גופו."גם אני חשבתי כך" אביעד זימן זוג חרבות והשריון הלבן הופיע גם עליו."אז כולם מוכנים אם כך. בואו נתחיל" שליט הלילה הסתער


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך