השער 1: פלישה פרק 17: בלגן בנמל אשדוד

צבי 4000 04/10/2017 720 צפיות אין תגובות

היתרונות של שליט הלילה: הוא היה מהיר יחסית ליצור גדול, החנית שלו הייתה חדה מאוד ולשריון שלו כמעט ולא היו סדקים שאיפשרו לאביעד ולנאבין לדקור אותו . לאחר 15 דקות של לחימה שליט הלילה החליט שהספיק לו לשחק איתם. נאבין ניסה לזרוק עליו כמה חזיזי ברק אבל הוא התחמק והצליף בו בעוצמה שהעיפה אותו על קרון משא סמוך. הקרון נקרע לשניים מהעוצמה שבה נאבין הוטח בו. הוא התמקד בקרון משא אחר והרים אותו ביד אחת. הוא השליך את הקרון על אביעד, שחתך את הקרון לשנים והמשיך להסתער. שליט הלילה נקש באצבעו ועיגול של אור סגול הופיע בדרכו של אביעד. ברגע שהוא דרך על העיגול הוא נקש שוב ופיצוץ העיף אותו מבעד לתקרת ההאנגר.
"כמה עלוב" הוא רטן בזמן שנאבין הסתער עליו עם חנית לבנה זוהרת. הוא התחמק מהחנית וניסה לתפוס את נאבין אבל הוא חמק מהיד של שליט הלילה.
"מה תאמר על זה!" נאבין זימן מהטבעת כמה סלעים גדולים והם נזרקו מעצמם לעבר שליט הלילה. הוא תפס שניים מהם אבל סלע שלישי פגע לו בראש וסלע רביעי בבטן.
"יפה. אבל תצטרך לעשות הרבה יותר מזה" שליט הלילה הטיח אגרוף באדמה. ממנו והלאה התפשט גל של אנרגיה שפוצץ כל דבר זמין זהיה בהאנגר. נאבין העלה מגן אנרגיה שאיפשר לו לשרוד את הפיצוצים אבל ברגע שאלה חדלו שליט הלילה ריסק את המגן שלו והעיף אותו כמה מטרים. לרוע מזלו של נאבין הוא הוטח במכולה שהיו בתוכה כמה חומרי נפץ. שליט הלילה זימן כדור של אש סגולה והשליך אותה על המכולה. נאבין, שידע מה יקרה אם הוא לא יעצור את כדור האש הצליח להשתמש בטבעת כדי לעצור את כדור האש בעודו באוויר אבל התברר שזה היה תכסיס. שליט הלילה נחת בעוצמה על המכולה ומעך אותה. נאבין הצטעק בכאב כאשר משהו כבד נחת לו על היד.
"מילים אחרונות?" שאלה שליט הלילה והרים את החנית שלו."תהנה מהפיצוץ" נאבין, שלמרבה המזל היד שבה הייתה הטבעת שלו הייתה חופשיה כיוון אותה אל אחד מחומרי הנפץ וירה פרץ קטן של אנגריה. בשניה ששליט הלילה הבין שהמכולה עומדת להתפוצץ נאבין מצא נקודת בשריון שלו שהייתה חשופה וירה לשם פגיון קטן וזוהר שננעץ שם. שליט הלילה צעק בכאב והמכולה התפוצצה בקול נפץ עז.

כשאביעד התעורר אחרי ששליט הלילה העיף אותו והוא נחת בתוך מבנה בן 2 קומות הוא הבין שהם הסתבכו בצרות. הוא סרק את סביבתו. נראה שהוא התרסק על ארון של מסמכים ועכשיו חלקם היו מפוזרים על הרצפה. הוא קם בכבדות ואיתר לוח שנה שנפל מעוצמת הנחיתה שלו. הוא הרים אותו. ליד כל הריבועים עם המספרים הוא הבחין בלוגו מוכר.
"אל תגידו לי" הוא התחיל ואז שמע את הפיצוץ של המכולה עם חומרי הנפץ. הוא הביט מהחלון וראה עוד מכולות מתפוצצות. מתברר שהם פוצצו מכולות בנמל אשדוד והקרב בהחלט משך תשומת לב. רכבי משטרה ומכבי אש חלפו על פניו בזמן שהתקרבו להר המכולות שהתפוצצו. הבזק סגול האיר פתאום ואביעד הבחין בשליט הלילה יוצא מתוך הלהבות. השוטרים, שראו את שליט הלילה התחילו לנוס אבל הוא רקע ברגלו וכל רכבי המשטרה ומכבי האש נעצרו במקומם. גם האורות בחדר שבו היה אביעד החשיכו פתאום ומהחלון הוא ראה את כל האורות של העיר אשדוד נכבים.
'ממתי למפלצות יש יכולה לנתק את החשמל' חשב אביעד לעצמו ואז נזכר בסרט שהוא ראה שבו לאחת המפלצות הייתה יכולת כמו של שליט הלילה. הוא יצא החוצה מהמבנה. ברגע שהוא יצא שליט הלילה רקע ברגלו שוב וכל המכוניות התפוצצו.
"זה כל מה שיש לכם?" שליט הלילה הפנה את השאלה אליו.
"אפילו לא קרוב" אביעד אמר והשריון שלו הפך לזהוב. הוא הופתע כי הוא לא גרם לשריון להפוך לזהוב אבל לפני שהספיק לחשוב על זה שליט הלילה הסתער עליו ולא הותיר לו הרבה ברירות. הוא הסתער על שליט הלילה וקפץ מעליו ברגע שהוא ניסה להכות בו. הוא זימן חרב וניסה לנעוץ אותו בנקודה חשופה שהבחין בה אבל אז שליט הלילה הטיח בו אגרוף והעיף אותו לתוך ספינת משא גדולה שעגנה בנמל. שליט הלילה התקדם לעברו."אני רואה שלפחות אחד מהמסדר הלבן יודע להילחם. השני היה בזבוז של זמן"."אתה מתכוון לנאבין?" הוא צעק.
"איפה הוא?".
"לפי מה שאני יודע הוא ניסה לפוצץ עליי כמה חומרי נפץ. כמו שאתה רואה זה לא כל כך עבד לו" שליט הלילה צחק."אני חושב שהוא גמור. בנוגע אליך" שליט הלילה הביט בו ישירות
"אני חושב שהגיע הזמן שנסיים את זה" הוא התחיל להסתער אבל אז אביעד זימן שני חרבות ובשנייה אחת הוא נעץ אותם מבעד לשריון של שליט הלילה והתרחק במהירות. שליט הלילה צעק בכאב ושלף את שני החרבות.
"עכשיו אתה גמור!" הוא זימן של כדורי אש סגולים כשלפתע נשמע קול של משהו שאביעד הכיר היטב ממשחקי הלחימה שהוא אהב לשחק. הוא ניסה להשתגר מחוץ לספינה אבל לפני שהספיק קולות פיצוצים נשמעו ושליט הלילה נבלע בתוך פיצוץ של טיל שפגע בו פגיעה ישירה. עוד שלושה טילים פגעו ליד הפיצוץ של הטיל הראשון ואחד מהם גם התפוצץ בתוך הספינה והעיף את אביעד למים. למרבה מזלו ברגע שהוא פגע במים הוא הצליח להשתגר אל ההריסות של ההאנגר שבו התחיל הקרב. הוא הביט מעלה וראה ארבעה מטוסים מסוג אף 16 חגים מעל הלהבות של הפיצוץ. רק אז אביעד שם לב שללהבות של הפיצוץ יש צבע תכלת בניגוד לצבעם הרגיל של להבות. הוא שמע קולות של מישהו נאנק לידו. נאבין הופיע לידו בהבזק אור לבן.
"זה היה מסוכן" הוא אמר. "להשתמש באנרגיה כה רבה כדי לשרוד פיצוץ-" הוא שם לב ללהבות. בדיוק אז נשמע שאגה ושליט הלילה נחת מחוץ ללהבות. נראה שהטיל שפגע בו גרם לו נזק רציני. השריון שלו היה מרוסק ונוזל סגול נטף לו מכמה מקומות ביידים וברגליים. אביעד ונאבין הבחינו בשיירה של חמישה רכבים צבאיים שכל אחד מהם נשא תותח שחוברו אליו מיכלים עם חומר נוזלי בצבע תכלת. הרכבים הקיפו את שליט הלילה בחצי עיגול ומכל רכב יצאו חמישה חיילים במדי צה"ל. כולם כיוונו נשקים לעבר שליט הלילה ואביעד שם לב שלכל נשק מיכלים עם החומר הנוזלי. אחד החיילים צעד קדימה. הנשק שלו היה גדול יותר מהרובים של החיילים האחרים ובניגוד לחיילים האחרים לו היה גם כתומה בצבע כתום. אביעד שם לב שנאבין מזהה אותו
."אבא!" הוא קרא ורץ לעברו אבל הוא סימן לו לעצור. הוא פנה לעבר שליט הלילה.
"היכנע או שנשמיד אותך" הוא קרא.
"זה עוד לא נגמר" התנשף שליט הלילה."צבא הגיהנום מוכן לקראת הפלישה והם ישמידו כל מה שנקרה בדרכם!.אתם חושבים שיש לכם סיכוי מולם?".
"אז תגיד לבוס שלך בגיהנום שצה"ל ערוך ומוכן לכל תרחיש" הוא אמר ואז סימן משהו לחיילים."הייתי מכסה את האוזניים ברגע זה" הוא אמר לאביעד ונאבין וכיוון את הרובה שלו לעבר שליט הלילה. כל החיילים והתותחים ירו בבת אחת וצליל ההדף נשמע למרחק רב. כשהאבק התפזר לא נותר זכר משליט הלילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך