השער 1: פלישה פרק 6 ההתגלות הכי גרועה של שד… בתוך מקרן

צבי 4000 18/01/2017 855 צפיות 2 תגובות

(אביעד) כמו שניחשתי, כאשר הגענו לבית הוא היה חשוך. ניגשתי לדלת והוצאתי את המפתח. הדלת נפתחה בחריקה קלה ונכנסו פנימה. זואי פתחה את התיק שלה והוציאה משם שני דברים. האחד היה מכשיר שנראה כמו מקרן רק שבמקום להקרין לצד אחד הוא הקרין כלפי מעלה והשני היה טבעת לבנה בדיוק כמו שהייתה על היד של זואי."המקרן הזה לא עבד כבר שנים" היא מלמלה לעצמה. לא הייתי בטוח ששמעתי נכון. המקרן נראה ממש חדיש. היא שמה אותו באמצע הסלון והורתה לי לסגור את כל הווילונות. ברגע שעשיתי כך היא הפעילה את המקרן והוא התחיל לעבוד. המקרן הציג סמל של מגן עם שני פטישים וחרב גדולה בינם."אני מנחש שזהו הסמל של המסדר הלבן" אמרתי."אבחנה יפה" היא אמרה. הסמל התפוגג ובמקומו הופיעה תמונה של שד שזהיתי כגנרל הסיני שראיתי בחיזיון."לפני הרבה שנים, בשנת 1666 פרצה השריפה הגדולה של לונדון" היא אמרה."בני התמותה חשבו שזה שתם שריפה שפרצה במקרה אבל האמת היא שזה לא מה שקרה. הלהבות הם מה שבישר את הפלישה הראשונה של הגיהנום לכדור הארץ" היא המשיכה בדבריה. המקרן הציג תמונה של לונדון בוערת על רקע של להבות."כשהגל הראשון הגיע הופיעה במקום קבוצה של אנשים שכנראה אתה כבר יכול לנחש איך הם כינו את עצמם"."המסדר הלבן" אמרתי."כן. הם התחילו להילחם בצבאות השדים שעלו אבל הם פשוט היו רבים מידי. השדים פשוט חיסלו אותם אחד אחד אבל אחד מהאנשים האלו סירב להיכנע. הוא זימן קסם כל כך חזק עד שכל השדים שהיו בעיר נשאבו אל תוך הלהבות והישר לעולם הבית שלהם". היא אמרה."וכמובן שקסם כזה חזק אמור להגיע עם השלכות" הסקתי."נשמע שאתה די מתמצא. בכל מקרה כדי להטיל את הקסם הוא היה חייב להקריב את החברים שלו.". היא המשיכה בדבריה."אותו אחד שהטיל את הקסם הזה נעלם להרים וחי שם בבדידות". המקרן הציג עכשיו תמונה של האיש."הוא נראה בדיוק כמו "הזקן" אמרתי."כן, זה הוא"."לא יכול להיות שהוא חי כמה מאות שנים" אמרתי."זה נשמע באמת קצת לא הגיוני אבל אפילו הוא בעצמו לא יודע איך הוא עוד חי" היא אמרה."אפשר רק לנחש. הוא טוען שזה מהקסם רב העוצמה שהוא זימן"."זה כבר נשמע הגיוני" אמרתי."אבל אני לא ממש בטוחה בקשר לזה. אתמול, לפני שטרקס הופיע הייתי בפרמידה של הזקן ושמעתי אותו מדבר עם מישהו אבל כשהסתכלתי ראיתי רק אותו"."תני לנחש, משהו השתלט עליו או משהו" אמרתי."וזה גם נכון" נשמע קול והמכשיר התחיל להבהב והחליף צבע מצהוב לאדום מאיים."זה אמור לעשות את זה?" שאלתי."לא" היא נשמעה מבוהלת."אין לך מושג מה מתחולל כאן" אמר הקול המאיים."באשר אליך" הוא הביט בי."אל תיכנס לכל העסק של הגיהנום". פתאום הרגשתי בחילה נוראה כאילו מישהו שם משהו ממש חם בקיבה שלי. קרסתי על הרצפה."אם אתה חושב שאיומים יעזרו תחשוב שוב" אמרתי וניסיתי לקום."אני לא יודע מה כל העסק המחורבן הזה שלך אבל-" השתתקתי כאשר עפתי על הקיר ונפלתי על הרצפה. הקול פנה אל זואי."את יכולה לעשות את זה. תהרגי אותו ותוכלי לעמוד לצידי בפלישה"."אני לא יכולה לעשות את זה. בטוח יש דרך אחרת" היא אמרה ואז התקפלה."אין שום דרך אחרת!" הוא אמר. הצלחתי לקום על שני רגליים. לא הבנתי כל כך מה העניין של "הרגי אותו" אבל תיארתי לעצמי שהוא ניסה לסחוט אותה."אם אתה רוצה להרוג אותי אז למה שלא תעשה את זה בעצמך!" צעקתי עליו."אתה אמור לדעת שאני לא יכול לעשות את זה מכל הסרטים המטופשים שאתה רואה. הנבל תמיד שוכר עוזרים כדי שיעשו את העבודה השחורה". ההערה הזאת כבר עיצבנה אותי."עכשיו הרגי אותו!" הוא פקד על זואי והיא ניסתה להתנגד לו. ראיתי את זה בעינים שלה. פתאום שמעתי קול של מכונית מצפצפת והבנתי שההורים שלי הגיעו."אוו. זה רק הולך ונהיה מעניין יותר. אולי אני אפקוד עליה להרוג את ההורים שלך ולא אותך?" הוא שאל אותי."לא זה ולא זה" אמרתי. לקחתי את הדבר הכי כבד שמצאתי וניסיתי להשליך על המקרן אבל המקרן פשוט התפוגג לעשן ומה שזרקתי פשוט עבר דרכו. המקרן התגשם שוב."אתה ממש עצבני. פשוט נעשה את שני הדברים" הוא צחק וזואי קרסה בכאב. לא ראיתי את זה אבל שמעתי קול של משק כנפיים שלא ממש שימח אותי. הרמתי מבט וראית זוג כנפיים ענקיות שכיסו את כל שטח הסלון."אתם בטח צוחקים עליי" חשבתי לעצמי כאשר גיליתי לאן מתחברים הכנפיים. הכנפיים יצאו מתוך הגב של זואי." זה הולך להיות מעניין" אמר הקול."הייתי שמח להישאר אבל יש לי עניין לסגור"."וזה גם משהו שנבלים אוהבים לומר" חשבתי לעצמי רגע לפני שזואי הסתערה עליי עם חרבה לבנה אבל אז היא חלפה על פניי ופשוט העיפה את הדלת הראשית על צירה. בפתח עמדו כמו שניחשתי ההורים שלי והם נראו מפוחדים מאוד(מעניין גם למה).זה השלב שבו נשברתי. תפסתי את המקרן עם יד אחת. לא היה לי מושג איך עשיתי את זה אבל זה לא היה אכפת לי באותו רגע. זרקתי את המקרן והוא פגע לזואי בראש.. בדיוק בשנייה שבה היא הצליפה. מה ששמעתי אחר כך היו קול התרסקות של עצמות ופיצוץ שכנראה הרעיד את כל השכונה.

כאשר התעוררתי הייתי בתוך אמבולנס של מד"א. שני חובשים טיפלו בי. מבחוץ ראיתי הרבה אנשים מדברים ושמעתי הרבה סירנות של משטרה, מכבי אש ואמבולנסים."כדאי שתנוח עכשיו" אמר אחד מהם."מה קרה?" שאלתי. "הפיצוץ החריב את כל הבית. לא יודעים איך הצלחת לשרוד שם אבל-" הוא השתתק, כנראה כי הבנתי לבד מה קרה ואולי הוא לא רצה להרחיב. הצלחתי לקום ויצאתי מהאמבולנס, בתמיכת שני החובשים. כמו שהוא אמר, הפיצוץ לא השאיר מהבית זכר. ארבעה חובשים אחרים טיפלו בשני אלונקות עם כיסוי לבן. ראיתי את זה כבר בכמה תמונות באתרי חדשות אבל הפעם היה מדובר בהורים שלי. "זה היה מוזר" שמעתי שוטר אחד מדווח למפקד שלו או לפחות ככה ניחשתי."לא היו שם גופות רגילות. היו שם עצמות שנראו טריות"."כנראה מי שעשה את זה היה ממש מטורף" המפקד אמר. העפתי מבט בכיוון ההריסות. על העפר נחה טבעת שזהיתי. הצלחתי ללכת עד לשם ולקחתי את הטבעת. הבנתי שני דברים: שאני צריך למצוא את זואי ומהר. אולי לה יהיה הסבר הגיוני או משהו ואחר כך להשתגר לפרמידה ולשאול את הזקן כמה שאלות .


תגובות (2)

dek dek

שאלה: כמה זמן לוקח לך לכתוב פרק?
תודה
dek

18/01/2017 20:15

    בדרך כלל לא הרבה

    18/01/2017 20:15
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך