ראשית אתחיל ואומר כי יש קטעים מעט מיניים בקטע הנ\"ל ראו הוזהרתם. דבר שני, זהו ההחלק הראשון מפרק של סיפור שמסתבר שאני כותב. אשמח לביקורת בונה. כמו כן הקטע כתוב מהפלאפון אז התעלמו מנקודות במקומות לא קשורים וכדומה...

התחלה של משהו

22/10/2014 599 צפיות 5 תגובות
ראשית אתחיל ואומר כי יש קטעים מעט מיניים בקטע הנ\"ל ראו הוזהרתם. דבר שני, זהו ההחלק הראשון מפרק של סיפור שמסתבר שאני כותב. אשמח לביקורת בונה. כמו כן הקטע כתוב מהפלאפון אז התעלמו מנקודות במקומות לא קשורים וכדומה...

גופו של קאי היה שקוע עמוק בתוך מזרן המיטה, ידיו ורגליו כבולים בלפחות מאה כלי מיטה שונים. השמיכה הדקה והשמיכה העבה והציפית לשמיכה העבה שיצאה ממקומה וכמובן שמיכת הנוי שהיא הכריחה אותו לקנות בכדי לכסות את כל ההסיפור הזה. אלים, כמה שהאישה הזאת אוהבת לרהט את הבית בשטויות . הוא ניסה להסיט את ראשו ללא הועיל מקרן האור שהגיחה מבעד הבניינים הסמוכים ופגעה בדיוק בעיניו. מי לעזאזל עושה חלונות שפונים מזרחה? לפעמים הוא הרגיש הבניינים ממול היו בכוונה זזים או מתקמרים כל בוקר עפ מיקום השמש רק בכדי שקרן האור הארורה הזו תפגע בעיניו ותעיר אותו. למה הוא לא התעקש לקנות וילונות כהים אז כשהם היו בחנות הרהיטים?

הוא שלח את ידו ההמצולקת לצדה השני של המיטה לגשש למגע עורה הרך. היא לא הייתה שם, ידו צנחה על המזרן הריק ניטרה חזרה מעלה מעט וצנחה בשנית .
עיניו נפתחו בבת אחת בבהלה. הוא התיישב על המיטה בחדות, סוקר את החדר סביבו. איפה היא ולמה הדלת סגורה היא שונאת דלתות סגורות. בנוסף הוא תמיד מתעורר לפניה ביום המנוחה בגלל החלון המזדיין הזה. משהו לא הסתדר לו בראש. הבית שקט מידי, הצלילים היחידים שהוא שמע הגיעו מכיוון המטבח, כיסאות חורקים ונקישות זהירות על שולחן העץ הישן שהם קיבלו מאימה.
הוא התשחרר מכבלי המצעים במהירות , לבש זוג תחתונים שהיה זרוק על הכיסא ויצא מהחדר בשקט. הוא השאיר את דלת חדר שינה פתוחה ופסע חרישית לכיוון המטבח. הוא הציץ לעבר הסלון, שני בקבוקי הבירה נשארו על שולחן הזכוכית מליל אמש. כריות הנוי שקישטו את הספה שכבר איבדה מצבעה הירוק היו כולם בצד ימין בדיוק כפי שהוא הניח אותם אמש כדי שיהיה לה נוח בזמן ה…לא זה לא הזמן למחשבות כאלו, משהו לא בסדר. הוא הרגיש מטומטם, למה הוא מתגנב בביתו שלו?
דלת המטבח הייתה סגורה, שוב, היא שונאת דלתות סגורות.
הוא פתח את הדלת בעדינות. נינוח מתוק מילא את אפו וקולות צלייה הגיעו מכיוון המחבת, חיוך רחב נפרש על פניו. פנקייקים.
היא עמדה על יד הכיריים בגופייה ירוקה קצרצרה שבקושי הסתירה משהו ותחתונים אפורים שרק הדגישו את צורת האפרסק של ישבנה.
היא החזיקה את הטלפון בידה האחת ובשנייה הפכה את הפנקייק על המחבת השחורה .
\"אני אדבר איתך מאוחר יותר \" אמרה וניתקה את השיחה. \"בוקר טוב ישנוני, אני מקווה שלא הערתי אותך, ניסיתי להיות ממש בשקט, אפילו סגרתי את הדלת\" אמרה והדביקה נשיקה רטובה על שפתייו.כמובן מטומטם, היא לא רצתה להעיר אותך ואתה מתנהג כמו בסרט אקשן זול.הוא אחז במותנייה והצמיד אותה אליו. \"אל תדאגי, ישנתי כמו תינוק\".
\"כדי לך אחרי אתמול בלילה\", הוא חייך חיוך שובב, אתמול בלילה היה בהחלט סוער. הם התנשקו לאט ובעדינות, מתענגים על הרגע. הוא אהב אותה, הוא אהב אותה כל כך, פעמים רבות חשב שלא מגיע לו אותה אחרי כל מה שהוא עשה אבל הוא מודה לאלים או לאל או כל דבר אחר שמפללים אליו שלאחר כל כך הרבה שנים הוא סוף סוף קיבל אהבה אמיתית ונחת .
ידייו גלשו לישבה העגלגל ולפתו אותו בחוזקה., הוא הרים אותה והניח אותה על השיש, רגלייה נכרחו סביבו.
\"הפנקייקים יתקררו\" היא לחשה בזמן שהוא נישק את צווארה.
הוא שלח את ידו לכבות את הגז, \"אני אתקרר, עכשיו בואי למיטה\". הוא תחב את ידייו תחת ישבנה ונשא אותה אל המיטה. הם התעלסו נמרצות, עינייו היו פתוחות לסירוגין והדבר היחיד שקאי יכל לחשוב עליו היה \"אל תיתקע במשהו, רק אל תיתקע במשהו!\"


תגובות (5)

האמת אהבתי.. אולי היה לי קצת יותר מידי טיפה מיני .אבל חוץ מזה באמת מרתק .. אחכה לפרק הבא :)

22/10/2014 13:02

לפי דעתי, מיניות לא היה פה.
אהבה של נעורים, איפלו שלא קראתי ממש את הקטע אלא עברתי עליו בעיון, אני חוזר שמיניות לא הייתה פה. אני מבין את הקטע של למשל \"מיק"\ כי גם לי זה קורה לפעמים:)

22/10/2014 13:27

    וגם לפי דעתי זה לא סיפור פנטזיה….

    22/10/2014 13:27

    אז כדאי לך לקרוא כי חצי מהקטע מתאר את גופה ואיך הוא נוגע בה . אומנם הכתיבה יפה אבפ הרגשתי שהדגש העיקרי היה על המיניות ויכול להיות שזה מה שהכותב רצה להעביר . פשוט לי זה טיפה היה יותר מידי :)

    22/10/2014 13:33

אמרתי, זהו חלק מהפרק, בהמשך תהיה הפנטזיה. הייתי רוצה לדעת מה דעתכם על הכתיבה למשל…

22/10/2014 21:11
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך