נ.ר5
הרשמה קצרה מאוד. שם- גיל- יצור מיסטי/בן-אנוש- מראה- אופי- הרשמה לאחד יצור מיסטי ואחד בן-אנוש אהבתם?

וורניאה – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 22/11/2014 638 צפיות תגובה אחת
הרשמה קצרה מאוד. שם- גיל- יצור מיסטי/בן-אנוש- מראה- אופי- הרשמה לאחד יצור מיסטי ואחד בן-אנוש אהבתם?

פתחו אטלס, פתחו אנציקלופדיה, פתחו מפות ותמונות. אבל כמה שתחפשו, לא תמצאו את ממלכת "וורניאה". אז כל הבקשות שרשמתי למעלה, אינן הכרחויות, כי לא משנה כמה תחפשו, לא תמצאו…

עם "הולדת" העולם, נוצר גם ריאן, הבן-אדם הראשון שהלך על אדמתו הקשה של כדור-הארץ. אבל היה משהו שונה בריאן, משהו מסתורי. הוא ניחן בכוחות קסומים. יום אחד הרגיש שהוא בודד מידי בעולם האכזר והקפוא, לכן, השתמש בכוחות קסמיו כדי להקים את "וורניאה". הממלכה הראשונה והגדולה ביותר בהיסטוריה.
עם הקמתה של "וורניאה" קמו גם 'בני האדם הראשונים', אדם וחווה. והם החלו את גלגל החיים, גורשו מגן עדן, הקימו משפחה, וכן הלאה וכן הלאה. עם השנים החלו עוד ועוד אנשים לגלות את "וורניאה" ולאהוב אותה. להכיר אותה ואת שליטה הנערץ, ריאן. אך יום אחד, קם נער שחשב וקייוה בלבו שיהיה השליט הבא של וורניאה וניסה להרוג את השליט, ריאן.
"עם כל המטיל קסם, מגיעה קללה". כך נהג הקול בראשו של ריאן (כשרק הגיע לכדור-הארץ) לומר, ובסופו של דבר, בממלכת "וורניאה" התגלה כאריה עצום בגודלו, מרהיב ויפהפה. הוא היועץ שלו, שמו הוא 'קטיאן'. כמובן שריאן הטיל קללה על הנער, וקללה זו היתה הקללה הנוראה מכול, בידוד מהעולם. ריאן לקח כל מה שהיה בליבו של הנער, כל מה שאהב, וגירש אותו מן העולם הזה.
לאחר מעשיו, קללה אפפה אותו, הוא לעולם לא יוכל לעזוב את "וורניאה", לא משנה כמה ינסה וכמה ירצה. עד שיום אחד מתגלים בנבואה שלושה בני-נוער היכולים להביא לסופה של הקללה האופפת את ריאן, אך גם יכולים להביא למותו, ואיתו, למותה ולפילוג של הממלכה כולה.

עכשיו דילמה שולטת במוחו של ריאן, האם להשאיר את שלושת בני הנוער האלה בחיים.
לבסוף מצליחים השלושה להגיע אל וורניאה, ושם, יכנסו אל הרפתקאות, מצודים, מלחמות, נבואות וכשפים. וכמובן… פילוג ממלכות.


תגובות (1)

שם: קסיה אורלטב
גיל: 16
יצור: בת אנוש
מראה: שיער ארוך וחלק עד לסוף הגב שלה בצבע שחור-כחול, עיינים זהובות, עור שזוף, גבוהה ורזה, נמשים על האף ומתחת לעיניים, כפות רגליים יחסית גדולות.
אופי: צחקנית, שנונה, לפעמים קשת הבנה, שקרנית מעולה, אוהבת לשחק, ביישנית, חברה אמינה מאוד, לא חושדת באף אחד, ממהרת לתת אמון, שומרת סודות, אמיצה.
מקווה שאהבת! נשמע סיפור ממש מעניין! ><

22/11/2014 17:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך