uta
אז פרק נוסף.. מקווה שאהבתם אני יכול לומר לכם שסוף העונה מתקרב, וכן יהיה עונה 2...

זאבים: לוס פרק 12

uta 25/01/2015 800 צפיות 2 תגובות
אז פרק נוסף.. מקווה שאהבתם אני יכול לומר לכם שסוף העונה מתקרב, וכן יהיה עונה 2...

פרק 12: כוחו של הדלתא
נקודת מבט לוס
דניאל החליט לקחת את התאומים תחת חסותו והם יהיו חלק מהלהקה שלו. אין לו את הכוח לשלוט בהם בגלל שהוא לא היה זה ששינה אותם אז כך שהם חופשיים לדרכם. פטריק נמצא עכשיו אצל הנפרמק יחד איתי והוריי כדי לבדוק מה קצה גבול יכולותיו, ומה הם הכוחות שלו.
"יש סיבה לכך שהוא השתנה יומיים לפני ירח מלא, ואני רוצה לדעת מה הסיבה לכך!" אבי שוחח עם הנפרמק, טוב יותר נכון צעק עליו, "אני עדיין מנסה להבין את כוחותיו. הילד הזה יכול להיות מסוכן לכל הזנים ולכן אני רוצה לבדוק אותו." הסביר הנפרמק בקול רגוע ושליו.
"מה את חושבת?" שאלתי את אימי, הנחתי את ידי השמאלית על המותן הימני שלי וגירדתי את האזור הוא לכמה שניות. "אני חושבת שאת לא היית צריכה להסתיר את זה!" היא אמרה בעצבנות,
"תעשי לי טובה כאילו שאתם לא הסתרתם ממני כלום." התחצפתי, אני יודעת שהיא אימא שלי ובלה בלה בלה אבל עדיין לא היה לה זכות להסתיר ממני שהיא ציידת וגם אבי.
"לא הסתרנו ממך דבר." היא שיקרה,
"אתם ציידים?" שאלתי באומץ, הבטתי לה היישר אל העיניים בחדות. כמו שעשיתי לבולקון.
"עשינו את זה כדי לא לסכן אותך, יש לנו הרבה אויבים על טבעיים. אחד מהם הוא דניאל." היא פסעה צעד לעברי כדי להתגרות,
"אז למה שלחתם את התאומים אליו אם הוא אויב שלכם?" הקול המעודן נשמע שוב, קילר נחשפה מאחורי אימי. היא לבשה מכנס ג'ינס עם קרעים ושערותיה היו רטובות עוד מהמקלחת שהיא עשתה.
"כי הוא האלפא היחידי שנמצא בעיירה הזו." היא אמרה, "כאן את טועה." הצטרף פטריק לשיחה,
"אחד מהכוחות שלי הוא לאתר אנשי זאבים, חוש הראייה שלי מוגבר ברמה מטורפת כך שאני יכול למצוא אלפא נוסף בשניות אם רק אצור קשר עם אלפא נוסף." הוא קצת התלהב מעצמו,
"הוא נבחר על ידי הירח, נבדל משאר הלהקה. הירח הפך אותו לזאב בודד, יש לו כוחות עוצמתיים יותר משל שאר הלהקה. כוחותיו משתווים לכוחות האלפא." הוסיף הנפרמק, "וכך הוא יוכל למצוא אלפא נוספים.. כמו להקת הזאבות מהנבואה שלי!" קראתי בקול לאחר שהצלחתי להבין סוף כל סוף.
"אבל.. אני עדיין לא שולט מספיק בכוחות שלי." אמר בקול חלוש,
"אני בטוחה שאתה יכול, במיוחד שיום הבחירה קרוב כל כך אנחנו חייבים למצוא את תאומי האופי ואת להקת הזאבות.. זה הסיכוי היחיד שלנו." האצתי בו.
"אני ביינתים יכול לשנות את צבע העיניים שלי אבל אני לא יודע בדיוק איך להחזיר את עצמי למצב הרגיל.." הוא לא רצה כל כך לעשות זאת. אך אני לא וויתרתי לו.
"אתה תצליח, אתה ילד מוכשר אני בטוחה בזה." העברתי את ידי על שערותיו וליטפתי את הלחי שלו. "בסדר." הוא לקח נשימה עמוקה, הוא התרכז ועצם את העיניים שלו, וברגע שפקח אותם צבע הלהבות השתלט על צבע העיניים החומות שלו,
"אוקי עכשיו קילר, תיגעי בו והוא יוכל למצוא אלפא נוסף!" האצתי גם בה, נשאר רק שבועיים ליום הבחירה ואני עדיין לא בטוחה מה זה היום הזה בכלל.
"אבל.." היא אמרה ואימי הביטה בה במבט מוזר, "נו קילר.." התחננתי, פטריק הביט בי. רעד עבר בגופי לכמה שניות. הוא פסע צעד לעברנו והושטתי את ידה, פטריק נגע בידה ולפתע נהמה חזקה פצחה מפיו. העיניים של קילר השתנו לירוקות זוהרות והיא נהמה גם כן, אך זה נשמע יותר כמו יללה. ידה רעדה מרוב כאב, טוב זה לפי דעתי אני לא באמת יודעת אם זה כואב או לא. להבות כתומות עטפו את גופו של פטריק והיא צרחה מכאב, אוזניה התחדדו ושיניה נחשפו היא בעטה בבטנו והוא התנתק מידה. הלהבות נפסקו וירדו מפטריק וקילר שכבה על הרצפה ללא תנועה.
"פטריק.." אמרה אימי ורצה לעבר פטריק, הוא נעמד על רגליו לאחר תמיכה של אימי,
"נו הצלחת?" שאלתי, הוא נד בראשו לשלילה.
"קילר." אמרה הנפרמק בעודו בודק אותה, הוא בדק לה את הדופק והוא נשם לרווחה, "היא עוד חיה. תעזרו לי להרים אותה ואני אבדוק אותה." אבי הרים את קילר על זרועותיו והניח אותה על שולחן העץ שהיה בבית.
למה זה לא עבד? איך אני אמצא אותם עכשיו?
מיד פטריק הסתובב לעבר דלת הכניסה, הוא הצביע על הדלת,
"תפתחו את הדלת.." הוא לחש, עשיתי כדבריו מבלי להתמהמה יותר מדיי, הדלת נפתחה על ידי ושלושה נערות התייצבו מחוץ לבקתה. אחת מהם יצאה והתקדמה לעברי, היה לה שיער ארוך וזהוב, הוא נגע עד קצה חולצת הבטן שלה. עיניה החומות בהירות הביטו בי, אך ורק בי. היא לבשה חצאית מיני שהגיעה לברכיה בצבע כהה כלילה.
"נעים מאוד, אני סם." היא חייכה חצי חיוך מסתורי,
"זו סופי." היא הצביעה על נערה בעלת שיער שחור ועיניים כהות, היא ממש חיקתה את הלבוש של סם מאיזו שהיא סיבה. "וזו, ליאה." היא הצביעה על נערה נוספת, מצד שמאל, היא לבשה גופיה לבנה ועם מכנסי טייץ' חומים, היא הייתה נראית כמו בן לפי הלבוש, למזלי, אני לא שופטת אנשים על פי לבושם. היה לה שיער חום עם נגיעות בלונדיניות שהגיעה עד כתפיה, עיניה החומות כהות רק הביטו באימי שיצאה כמה שניות לפני שסם הציגה את סופי.
"להקת הזאבות.." לחשתי, איכשהו סופי פלטה נחירה שקטה כאילו היא שמעה זו . למרות שלחשתי בקול הכי חלש שאפשר. "אנחנו מחפשות את דניאל." אמרה סם ועיניה השתנו לאדומות,
עכשיו אני בטוחה בזה, הם להקת הזאבות וסם היא האלפא שלהם.


תגובות (2)

תקשיב אני לא יודעת מי דירג כל כך נמוך אבל דירגתי חמש בתקווה שזה יעזור…
אני אשמח שתמשיך את זה כל כך ומהר! ובבקשה אל תוותר על הסדרה כי מה שלא יידרש אני אעשה כדי שהיא תמשיך ולעזור לך.

הדמויות שלי יצאו פצצה (: ודבר שני, תמשיך ומהר!

25/01/2015 21:12

איך אפשר בכלל לדרג את זה נמוך??? זה מושלם ואני ממש אוהבת לאן שאתה לוקח את העלילה!

25/01/2015 22:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך